• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    El Diablo.

    Jessica
    Ik woel wat heen en weer, maar geraak niet echt in slaap.
    Deze zetel is ook veel te klein. Na een tijd zucht ik en ga op de grond liggen. Ik leg het kussen onder mijn hoofd en wikkel mezelf in het deken.
    Aah, hier heb ik tenminste plek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jessica
    Ik knipper zachtjes met mijn ogen. Het was nog pikkedonker en ik zelfs niet doorgehad dat ik in slaap was gevallen. Ik sta gapend recht en was nu niet genoeg gewend aan het donker om nergens tegen te lopen. Ik ging met mijn hand door mijn haar, terwijl ik naar de keuken strompelde. Ik deed het licht aan en nam een flesje water. Ik ging op de keukenkast zitten, terwijl ik slaperig voor me uit staarde en af en toe wat dronk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik rek me even kort uit, en wrijf in mijn ogen.
    Neh, te vroeg.
    Ik ga snel weer slapen, en grijns nog lichje.s..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik spring weer van de keukenkast en zet de rest van het flesje water in de koelkast. Ik liep de woonkamer weer binnen en keek grijnzend naar Tyler. Ik probeerde voorzichtig te doen, maar natuurlijk botste ik tegen een kastje aan.
    "Auw." mompelde ik zo stil mogelijk. Ik legde mijn hand op de pijnlijke plek op mijn heup en strompel terug naar mijn 'bed' midden op de grond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jessica
    Ik ging liggen en staarde naar het plafond.
    Een gesmoorde snik verliet mijn lippen. Oh, god, wat was vandaag een emotionele dag. Opnieuw zag ik kleine Jonathan voor me.
    Ik liet me te veel lijden door mijn emoties de laatste tijd. Als ik dat zou doen, zou het al snel weer eindigen zoals die ene dag, toen ik met een geweer tegen mijn slaap stond. Gelukkig belde de directeur net dan om te zeggen dat ik de job had. Ik heb me meteen erop gegooid, zodat ik iets te doen had en niet meer zou eindigen als toen die avond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik keek op, en zag nog net Jessica.
    'Gaat ie?' vraag ik..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik kijk geschrokken naar hem op.
    "Euhm... ja hoor." maar mijn stem brak midden in mijn zin en bewees het tegendeel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik ga rechtop zitten.
    'Echt niet' mompel ik..


    El Diablo.

    Jessica
    "Jawel hoor... vandaag was gewoon nogal... emotioneel." mompel ik en wrijf de tranen van min wangen. Ik rol mezelf op tot een bolletje onder de dekens.
    "Het gaat wel."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Als jij het zegt' mompel ik.
    Ik pak mijn blackberry en begint te pingen.


    El Diablo.

    Jessica
    Aangezien het toch donker was, liet ik de tranen maar over mijn wangen lopen. Ik kijk voor me uit en zie zijn gezicht zachtjes oplichten door zijn blackberry.
    Ik trek het deken dichter om me heen op zoek naar steun en warmte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik ping nog wat, en zucht.
    wat zal ik eens doen..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik kijk even op mijn gsm hoe laat het is.
    4 uur. Ik vergat even dat je mijn gezicht kon zien, door het licht van mijn gsm en veegde de tranen van mijn wangen. Ah, ik moest hier mee ophouden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jessica
    Ik legde mijn gsm weg, maar na een tijd gaf ik het slapen op.
    "Tyler... slaap je al?" vraag stilletjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'nee' mompel ik.
    Ik draai me een beetje om, en gaap..


    El Diablo.