• Facebook heeft een nieuwe optie toegevoegd voor de getrouwde homostellen. Als je als homokoppel je status veranders naar "getrouwd", verschijnen er twee mannetjes op je profiel in plaats van een mannetje en een vrouwtje.

    Wat vinden jullie hiervan?
    Vinden jullie dit overdreven? Of juist een hele evolutie van Facebook?


    Klik hier om het artikel te lezen


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Let the drama begin.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Floyd schreef:
    (...)
    Dat vind ik dan weer dom. Er is altijd ophef over homo´s en nooit hoor je eens wat over lesbiennes. Slaat nergens op. We moeten iedereen toch gelijk behandelen, waarom word er dan nooit eens iets over lesbiennes gedaan.


    Omdat lesbiennes ook homo's zijn?

    Een homosexueel is iemand die op hetzelfde geslacht valt. Om de een of andere reden worden vrouwelijke homosexuelen vaak lesbiennes genoemd. Dat neemt niet weg dat je lesbienes eeeeeiiiigenlijk ook homo zou moeten noemen. Plus, om de een of andere reden (lees: Lesbian sex) doen sommige mensen minder moeilijk over vrouwelijke homosexuelen dan over mannelijke homosexuelen.

    Weet iemand trouwens wat lesbienne betekent en waar t vandaan komt? 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro

    Ze hebben het ook bij vrouwen gedaan :) Ik vind het wel leuk!


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Nou dan heeft FB het toegevoegd. Leuk voor de mensen die het willen gebruiken. Ik heb niks tegen homoseksualiteit en ook niets tegen biseksualiteit. Love is love.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Omdat lesbiennes ook homo's zijn?

    Een homosexueel is iemand die op hetzelfde geslacht valt. Om de een of andere reden worden vrouwelijke homosexuelen vaak lesbiennes genoemd. Dat neemt niet weg dat je lesbienes eeeeeiiiigenlijk ook homo zou moeten noemen. Plus, om de een of andere reden (lees: Lesbian sex) doen sommige mensen minder moeilijk over vrouwelijke homosexuelen dan over mannelijke homosexuelen.

    Weet iemand trouwens wat lesbienne betekent en waar t vandaan komt? 'hmm

    Als mensen het over homo´s hebben bedoelen ze negen van de tien keer mannen en niet vrouwen. Ik had wat nodig om het verschil duidelijk te maken. Daarbij hebben ook veel vrouwen las van geweld of discriminatie maar daar hoor je amper wat over.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oooo, als ik sommige dingen hier lees, moet ik me echt inhouden, wil ik geen ban krijgen. :'D
    Ik vind het raar dat mensen andere mensen afstraffen omdat ze toevallig op iemand van hetzelfde geslacht vallen. Ik heb dan ook helemaal niets met een geloof. Zo kan ik nog wel even over dat geloof door blijven lullen, maar dat is niet on-topic.
    Anyway, het maakt mij niet echt uit dat er zo'n poppetje ding is gemaakt. Ik vind het nogal overdreven, maar ja, Amerika is toch altijd al het land geweest van uitersten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat een geinig idee (:


    26 - 02 - '16

    Nee, ik vind het onzin. Waarom zou je open en blij aan iedereen moeten laten zien dat je een koppel bent? Ik heb dan noujuist het gevoel dat ze meer mensen daarop kunnen beoordelen. Vaak word je, als je solliciteert, ook 'eventjes gegoogled. En dan vinden ze vast en zeker je FBpagina. Ik zeg niet dat alle mensen zo triest zijn, maar ik zie een aantal werkgevers er wel voor aan om je af te wijzen, omdat je dan homo/lesbienne bent. Hoe onzinnig het ook mag zijn.
    En je krijgt ook weer meteen zo'n stempel op je hoofd: Je bent anders.
    Nee, dankje. Voor mij hoeft dit niet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Sefie schreef:
    Nee, ik vind het onzin. Waarom zou je open en blij aan iedereen moeten laten zien dat je een koppel bent? Ik heb dan noujuist het gevoel dat ze meer mensen daarop kunnen beoordelen. Vaak word je, als je solliciteert, ook 'eventjes gegoogled. En dan vinden ze vast en zeker je FBpagina. Ik zeg niet dat alle mensen zo triest zijn, maar ik zie een aantal werkgevers er wel voor aan om je af te wijzen, omdat je dan homo/lesbienne bent. Hoe onzinnig het ook mag zijn.
    En je krijgt ook weer meteen zo'n stempel op je hoofd: Je bent anders.
    Nee, dankje. Voor mij hoeft dit niet.


    Helemaal mee eens!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Sefie schreef:
    Nee, ik vind het onzin. Waarom zou je open en blij aan iedereen moeten laten zien dat je een koppel bent? Ik heb dan noujuist het gevoel dat ze meer mensen daarop kunnen beoordelen. Vaak word je, als je solliciteert, ook 'eventjes gegoogled. En dan vinden ze vast en zeker je FBpagina. Ik zeg niet dat alle mensen zo triest zijn, maar ik zie een aantal werkgevers er wel voor aan om je af te wijzen, omdat je dan homo/lesbienne bent. Hoe onzinnig het ook mag zijn.
    En je krijgt ook weer meteen zo'n stempel op je hoofd: Je bent anders.
    Nee, dankje. Voor mij hoeft dit niet.


    So? Just because I'm gay, I'm not allowed to show it off? Het is gewoon logisch. Voor heterokoppels een mannetje en een vrouwtje, voor homo-koppels een mannetje en een mannetjes/vrouwtje en vrouwtje.
    And whats bad about being different anyway? I'd rather be fucking different than be boring and in the closet. No one should have to hide who they love; may they be a boy, a girl, or fucking both.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Edit:

    Also:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Achja, waarom niet? Ik vind dat homo's en lesbiennes tegenwoordig gewoon als 'normaal' zouden moeten worden beschouwd. Tenminste, dat doe ik wel, we zijn allemaal mens en van wie je houd maak je zelf uit.
    Ik vind het dus geen slecht idee van facebook.


    You are beautiful, you are love.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Omdat lesbiennes ook homo's zijn?

    Een homosexueel is iemand die op hetzelfde geslacht valt. Om de een of andere reden worden vrouwelijke homosexuelen vaak lesbiennes genoemd. Dat neemt niet weg dat je lesbienes eeeeeiiiigenlijk ook homo zou moeten noemen. Plus, om de een of andere reden (lees: Lesbian sex) doen sommige mensen minder moeilijk over vrouwelijke homosexuelen dan over mannelijke homosexuelen.

    Weet iemand trouwens wat lesbienne betekent en waar t vandaan komt? 'hmm

    -geen idee of hier al op geantwoord is, geen zin om alle reacties te lezen-
    Ik dacht van het eiland Lesbos, waar vroeger vaak groepen vrouwen samenkwamen.

    on-topic: Die functie stelt op zich misschien niet veel voor, maar ik vind het wel een goede evolutie.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ben hier mega voor. (Y)


    Love is louder.

    Ik vind het wel oké, I guess.


    Quiet the mind, and the soul will speak.