• Facebook heeft een nieuwe optie toegevoegd voor de getrouwde homostellen. Als je als homokoppel je status veranders naar "getrouwd", verschijnen er twee mannetjes op je profiel in plaats van een mannetje en een vrouwtje.

    Wat vinden jullie hiervan?
    Vinden jullie dit overdreven? Of juist een hele evolutie van Facebook?


    Klik hier om het artikel te lezen


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Goed plan!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Floyd schreef:
    (...)
    Dat vind ik dan weer dom. Er is altijd ophef over homo´s en nooit hoor je eens wat over lesbiennes. Slaat nergens op. We moeten iedereen toch gelijk behandelen, waarom word er dan nooit eens iets over lesbiennes gedaan.

    Hier heb je wel een punt :)
    En volgens mij is het tot nu toe alleen nog maar voor homostellen omdat een mede-oprichter net getrouwd is en de functie dus voor hem gemaakt is ;)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Raniiaa schreef:
    (...)
    Waarom is het dan tegen jouw principes? :)


    Ik vind homostellen niet kloppen én nu ben ik echt niet haatdragend tegenover homo's, maar het hoort gewoon niet naar mijn mening. Ik ben ook gelovig dus vandaar. Dus ben ik ook niet voor dat icoontje ;)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:23 ]

    Raniiaa schreef:
    (...)
    Hier heb je wel een punt :)
    En volgens mij is het tot nu toe alleen nog maar voor homostellen omdat een mede-oprichter net getrouwd is en de functie dus voor hem gemaakt is ;)

    Waarschijnlijk wel, als ze echt iets wouden betekenen voor homo´s en lesbiennes, om het maar even zo te zeggen, hadden ze het vanaf het begin moeten hebben en niet nu pas mee aankomen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is wel goed van ze, dan hoeven homo's zich niet meer te verstoppen. Trouwens, tegenwoordig is het heel normaal als je op hetzelfde geslacht valt. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Pariah schreef:
    Ik vind het echt een compleet nutteloze ontwikkeling, als ik heel eerlijk ben. :W

    Hypothese: Zou je er ook zo over denken als je een relatie hebt met iemand van hetzelfde geslacht? :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Confused schreef:
    (...)

    Ik vind homostellen niet kloppen én nu ben ik echt niet haatdragend tegenover homo's, maar het hoort gewoon niet naar mijn mening. Ik ben ook gelovig dus vandaar. Dus ook niet dat icoontje ;)


    God loves everyone.


    Your make-up is terrible

    Raniiaa schreef:
    (...)
    Hypothese: Zou je er ook zo over denken als je een relatie hebt met iemand van hetzelfde geslacht? :)

    Ik denk dat het me niet zo heel veel zou kunnen schelen, ik bedoel: het gaat toch over het feit dat je getrouwd bent, ongeacht je seksuele voorkeur. Ik vind dit van die dingen die dan echt hokjes maken in onze maatschappij.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Confused schreef:
    (...)

    Ik vind homostellen niet kloppen én nu ben ik echt niet haatdragend tegenover homo's, maar het hoort gewoon niet naar mijn mening. Ik ben ook gelovig dus vandaar. Dus ben ik ook niet voor dat icoontje ;)

    Oke, ik begrijp je ;)
    Hoe zou je het dan oplossen om verdere discussies te vermijden? Het icoontje weglaten dan? :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Confused schreef:
    (...)

    Ik vind homostellen niet kloppen én nu ben ik echt niet haatdragend tegenover homo's, maar het hoort gewoon niet naar mijn mening. Ik ben ook gelovig dus vandaar. Dus ben ik ook niet voor dat icoontje ;)

    Ik ben ook gelovig, zelfs best streng. Maar homo's... moeten gewoon kunnen leven als ze willen.


    I am an idiot, I move.

    Raniiaa schreef:
    (...)
    Ja, er stond voorheen een mannetje en een vrouwtje
    Ik kan me voorstellen dat homostellen het nogal vreemd zouden vinden dat er een mannetje en een vrouwtje staan, omdat dit niet klopt.
    Ik heb er zelf nooit bij stilgestaan, maar moest ik lesbisch zijn zou ik het ook raar vinden, vermoed ik.
    En volgens mij draait de aanpassing niet rond voordelen, maar "het geluk van de leden"

    Hmm, dan is het wel goed.
    Toch vind ik het raar dat er poppetjes bij staan. Of het nu man/vrouw, vrouw/vrouw, man/man is.

    Ik ben gewoon niet voor die poppetjes, ik zie er alleen maar nadelen in: iedereen ziet dan meteen dat je een homokoppel bent. En dat kan alleen maar rascisme uitlokken.
    Sommige mensen willen er niet mee showen dat ze holebi zijn, snap ik wel, je krijgt vlug rascisme. En voor die mensen is dat stom. Voor mensen die er open en bloot voor uitkomen, is het wel goed.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:29 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Assassin schreef:
    (...)

    God loves everyone.


    Dat zeg ik toch ook niet? In de bijbel staat dat het niet mag/niet klopt. En sowieso als het wel 'zou mogen'. Zou het wel zo geweest zijn dat mannen samen kinderen kunnen krijgen en twee vrouwen samen. En daarbij is het niet eens om het geloof dat ik het niet vind kloppen, in mijn gedachtegang wil het ook gewoon niet werken x')

    Hebben ze ook voor vrouwen c:

    Ja, ik heb het op getrouwd staan met men bff c:


    The artist is the kid that survived.

    Ik vind het stiekem wel leuk. :)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Creed schreef:
    (...)
    Ik ben ook gelovig, zelfs best streng. Maar homo's... moeten gewoon kunnen leven als ze willen.


    Ja, maar dit is nu precies waarom ze altijd zeggen meningen verschillen. ;)