• Facebook heeft een nieuwe optie toegevoegd voor de getrouwde homostellen. Als je als homokoppel je status veranders naar "getrouwd", verschijnen er twee mannetjes op je profiel in plaats van een mannetje en een vrouwtje.

    Wat vinden jullie hiervan?
    Vinden jullie dit overdreven? Of juist een hele evolutie van Facebook?


    Klik hier om het artikel te lezen


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Nefie schreef:
    (...)
    Hmm, dan is het wel goed.
    Toch vind ik het raar dat er poppetjes bij staan. Of het nu man/vrouw, vrouw/vrouw, man/man is.

    Ik ben gewoon niet voor die poppetjes, ik zie er alleen maar nadelen in: iedereen ziet dan meteen dat je een homokoppel bent. En dat kan alleen maar rascisme uitlokken.
    Sommige mensen willen er niet mee showen dat ze holebi zijn, snap ik wel, je krijgt vlug rascisme. En voor die mensen is dat stom. Voor mensen die er open en bloot voor uitkomen, is het wel goed.

    Volgens mij gaan mensen die niet voor hun homo- of lesbienhuwelijk willen uitkomen het dan gewoon niet op Facebook zetten... :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Confused schreef:
    (...)

    Dat zeg ik toch ook niet? In de bijbel staat dat het niet mag/niet klopt. En sowieso als het wel 'zou mogen'. Zou het wel zo geweest zijn dat mannen samen kinderen kunnen krijgen en twee vrouwen samen. En daarbij is het niet eens om het geloof dat ik het niet vind kloppen, in mijn gedachtegang wil het ook gewoon niet werken x')

    In de Bijbel staat ook dat je mensen mag slaan etc, dus ik weet niet of dat een hele goede reden is x).


    I am an idiot, I move.

    Assassin schreef:
    Ik vind het... voor Amerikanen waanzinnig.

    ^
    Het is daar, mag het in films en series dan wel vaak anders zijn, nog altijd niet zo openbaar en vrij.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Confused schreef:
    (...)

    Dat zeg ik toch ook niet? In de bijbel staat dat het niet mag/niet klopt. En sowieso als het wel 'zou mogen'. Zou het wel zo geweest zijn dat mannen samen kinderen kunnen krijgen en twee vrouwen samen. En daarbij is het niet eens om het geloof dat ik het niet vind kloppen, in mijn gedachtegang wil het ook gewoon niet werken x')

    Even alleen over dan kinderen, liefde en voorplanting zijn niet het zelfde. Vanuit de natuur is voorplanting pure lust, en liefde een of ander stofje in de hersens, die twee hebben niks met mekaar te maken. Net zo min als je geaardheid en kinderen krijgen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Payzer schreef:
    Hebben ze ook voor vrouwen c:

    Ja, ik heb het op getrouwd staan met men bff c:

    Ow, dat wist ik niet :)
    Is dat dan ook nog maar pas? Of al langer? :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Floyd schreef:
    (...)
    Even alleen over dan kinderen, liefde en voorplanting zijn niet het zelfde. Vanuit de natuur is voorplanting pure lust, en liefde een of ander stofje in de hersens, die twee hebben niks met mekaar te maken. Net zo min als je geaardheid en kinderen krijgen.


    I agree. Maar toch is het meestal wel zo dat die homo's en lesbiennes wel kinderen willen krijgen. Het is niet dat ze het enkel bij verliefd zijn houden.

    Nogmaals ik ben niet haatdragend tegen homo's of lesbiennes ik heb zelf een goede vriend die homo is, maar ik kan er gewoon niet zoveel mee. Ik vind het zelf ook gewoon niet kloppen en niet alleen vanwege het geloof. Misschien ben ik dan wel ouderwets maar dat is nou eenmaal wie ik ben :Y)

    Raniiaa schreef:
    (...)
    Volgens mij gaan mensen die niet voor hun homo- of lesbienhuwelijk willen uitkomen het dan gewoon niet op Facebook zetten... :)

    Hmpf. Niet overtuigd. Het lokt alleen maar rascisme uit.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Creed schreef:
    (...)
    In de Bijbel staat ook dat je mensen mag slaan etc, dus ik weet niet of dat een hele goede reden is x).


    Idk eigenlijk. Ik ken de bijbel namelijk niet helemaal, ben ook niet gelovig opgevoed. Mijn moeder heeft me er altijd vrij in gelaten. Ik geloof in God. Maar de Bijbel is ook niet mijn enige reden dat ik het niet vind kloppen.

    Confused schreef:
    (...)

    I agree. Maar toch is het meestal wel zo dat die homo's en lesbiennes wel kinderen willen krijgen. Het is niet dat ze het enkel bij verliefd zijn houden.

    Nogmaals ik ben niet haatdragend tegen homo's of lesbiennes ik heb zelf een goede vriend die homo is, maar ik kan er gewoon niet zoveel mee. Ik vind het zelf ook gewoon niet kloppen en niet alleen vanwege het geloof. Misschien ben ik dan wel ouderwets maar dat is nou eenmaal wie ik ben :Y)

    Dat is waar, daarom zei ik ook vanuit de natuur.
    Ik ben ook niet haatdragend tegen jou, maar ik wou het wel even zeggen omdat mensen dat altijd vergeten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nefie schreef:
    (...)
    Hmpf. Niet overtuigd. Het lokt alleen maar rascisme uit.

    Het kan inderdaad racisme uitlokken... Dit volgens mij 90% van de tijd bij mensen die ermee te koop lopen en/of Islamiet zijn... Ik denk dat anders geaarde mensen die er niet mee te koop lopen en/of niet geloven er minder problemen mee zullen hebben.


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Confused schreef:
    (...)

    Idk eigenlijk. Ik ken de bijbel namelijk niet helemaal, ben ook niet gelovig opgevoed. Mijn moeder heeft me er altijd vrij in gelaten. Ik geloof in God. Maar de Bijbel is ook niet mijn enige reden dat ik het niet vind kloppen.

    Hum. Ik denk niet dat wij het eens gaan worden, dus over dat geloof houd ik mijn mond maar.
    En over homo's ook niet XD.


    I am an idiot, I move.

    Opzich vind ik het wel goed.
    Maarrr.. Ik vind wel dat ze dan ook twee vrouwtjes moeten invoeren voor lesbiennes én ik vind dat iedereen een keuze mag kunnen maken of ze wel of niet die twee mannetjes of vrouwtjes daar willen hebben staan. Misschien zijn er wel mensen die hun status wel op 'getrouwd' willen zetten, maar niet openlijk die twee mannetjes of vrouwtjes daar willen hebben staan.


    Inspiration can hit you any time

    Raniiaa schreef:
    (...)
    Ow, dat wist ik niet :)
    Is dat dan ook nog maar pas? Of al langer? :)


    Dat weet ik eigenlijk niet..: / Ik denk al wat langer dat wel c: x


    The artist is the kid that survived.

    Zal m'n neef wel blij mee zijn (krul) Hij gaat trouwen in september *O*

    Maar ik vind het op zich wel goed, maar verder maakt het me niet veel uit.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Compleet nutteloos!


    Life is all about having a good time.