• Facebook heeft een nieuwe optie toegevoegd voor de getrouwde homostellen. Als je als homokoppel je status veranders naar "getrouwd", verschijnen er twee mannetjes op je profiel in plaats van een mannetje en een vrouwtje.

    Wat vinden jullie hiervan?
    Vinden jullie dit overdreven? Of juist een hele evolutie van Facebook?


    Klik hier om het artikel te lezen


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Ik vind het goed. Homo's hoeven zich niet te verstoppen; waarom zouden ze? Dus ik vind het goed. Nu nog voor de lesbis! Vrouwtje en vrouwtje :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind het... voor Amerikanen waanzinnig.


    Your make-up is terrible

    Al 1 reactie voor en 1 reactie tegen... Ik ben benieuwd welke mening zal overheersen :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Doen ze bij lesbiennes dan twee vrouwen? Anders zou dat ook zo stom zijn.
    Ik vind het wel goed, waarom niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wacht, stond er voorheen al een tekentje van mannetje en vrouwtje: zoja:
    Wauw zeg, wat een evolutie -sorry, sarcasme.
    Moet dat nu echt aangeduid staan of je een homo- of heterokoppel bent?
    -.-
    Ik vind dat niets extra's geven aan de site. Ik zie daar geen voordelen in.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik vind het goed zoals DoctorReid al zij homo's moeten zich niet verstoppen.
    mensen moeten het maar accepteren


    You can't not look cool with a crossbow.

    Raniiaa schreef:
    Al 1 reactie voor en 1 reactie tegen... Ik ben benieuwd welke mening zal overheersen :)


    Ik ben niet tegen hoor, ik vind het meer 'gewoon' iets waar je geen ophef voor hoeft te veroorzaken. Voor Amerikanen wel, die zijn het niet gewend, zoiets iets nieuw voor hen, voor ons niet.


    Your make-up is terrible

    Floyd schreef:
    Doen ze bij lesbiennes dan twee vrouwen? Anders zou dat ook zo stom zijn.
    Ik vind het wel goed, waarom niet.

    Ik weet het niet. Aan de ene kant is deze maatschappij toch al zo naar de knoppen dat dit er toch ook nog wel bij kan. Maar het gaat wel tegen mijn eigen principes in.

    Floyd schreef:
    Doen ze bij lesbiennes dan twee vrouwen? Anders zou dat ook zo stom zijn.
    Ik vind het wel goed, waarom niet.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Floyd schreef:
    Doen ze bij lesbiennes dan twee vrouwen? Anders zou dat ook zo stom zijn.
    Ik vind het wel goed, waarom niet.

    Tot nu toe nog niet... Maar ik veronderstel dat dit in de toekomst wel verwezenlijkt zal worden :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Raniiaa schreef:
    (...)
    Tot nu toe nog niet... Maar ik veronderstel dat dit in de toekomst wel verwezenlijkt zal worden :)

    Dat vind ik dan weer dom. Er is altijd ophef over homo´s en nooit hoor je eens wat over lesbiennes. Slaat nergens op. We moeten iedereen toch gelijk behandelen, waarom word er dan nooit eens iets over lesbiennes gedaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nefie schreef:
    Wacht, stond er voorheen al een tekentje van mannetje en vrouwtje: zoja:
    Wauw zeg, wat een evolutie -sorry, sarcasme.
    Moet dat nu echt aangeduid staan of je een homo- of heterokoppel bent?
    -.-
    Ik vind dat niets extra's geven aan de site. Ik zie daar geen voordelen in.

    Ja, er stond voorheen een mannetje en een vrouwtje
    Ik kan me voorstellen dat homostellen het nogal vreemd zouden vinden dat er een mannetje en een vrouwtje staan, omdat dit niet klopt.
    Ik heb er zelf nooit bij stilgestaan, maar moest ik lesbisch zijn zou ik het ook raar vinden, vermoed ik.
    En volgens mij draait de aanpassing niet rond voordelen, maar "het geluk van de leden"


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Confused schreef:
    Ik weet het niet. Aan de ene kant is deze maatschappij toch al zo naar de knoppen dat dit er toch ook nog wel bij kan. Maar het gaat wel tegen mijn eigen principes in.

    Waarom is het dan tegen jouw principes? :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Ik vind het echt een compleet nutteloze ontwikkeling, als ik heel eerlijk ben. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.