• Facebook heeft een nieuwe optie toegevoegd voor de getrouwde homostellen. Als je als homokoppel je status veranders naar "getrouwd", verschijnen er twee mannetjes op je profiel in plaats van een mannetje en een vrouwtje.

    Wat vinden jullie hiervan?
    Vinden jullie dit overdreven? Of juist een hele evolutie van Facebook?


    Klik hier om het artikel te lezen


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Assassin schreef:
    Ik vind het... voor Amerikanen waanzinnig.

    Geniale reactie!
    ='D Beetje overdreven, vind ik. Ik bedoel, getrouwd is getrouwd. Je hoeft niet percé alles aan te geven, mensen die jou kennen weten toch wel als je getrouwd bent met iemand van hetzelfde geslacht dat je dat bent. Het maakt toch niks uit zolang je van elkaar houdt?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Higgins schreef:
    Hebben ze ook voor vrouwen c:

    Ja, ik heb het op getrouwd staan met men bff c:

    Dat is wel cool^^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    StarWind schreef:
    (...)
    Geniale reactie!
    ='D Beetje overdreven, vind ik. Ik bedoel, getrouwd is getrouwd. Je hoeft niet percé alles aan te geven, mensen die jou kennen weten toch wel als je getrouwd bent met iemand van hetzelfde geslacht dat je dat bent. Het maakt toch niks uit zolang je van elkaar houdt?

    Waarom mag je als hetero koppel wel aangeven dat je getrouwd bent, maar niet als homo koppel? Je doet net alsof het een schande is als je met iemand van hetzelfde geslacht bent getrouwd. En als homo's niet per se alles aan hoeven geven, waarom in godsnaam hetero's wel? Wat is het verschil.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Pariah schreef:
    Ik vind het echt een compleet nutteloze ontwikkeling, als ik heel eerlijk ben. :W


    Dit. Homo's willen altijd gelijk behandeld worden als de rest, maar ze moeten wel weer hun eigen icoontje hebben. Het gaat er toch om dat je getrouwd bent, en niet of je homo of hetero bent. Straks wil iedereen met rood haar ook een eigen icoontje, want die mensen worden ook al jaren beledigt en onderdrukt.

    Ben helemaal voor het homo huwelijk en gelijke rechten enzo, maar dit is dan weer overbodig..

    Floyd schreef:
    Doen ze bij lesbiennes dan twee vrouwen? Anders zou dat ook zo stom zijn.
    Ik vind het wel goed, waarom niet.


    Bad decisions make good stories.

    ik vind het goed, homo's moeten uit de kast, ook op facebook


    ©1998