• Ooit, lang, lang geleden op een site hier ver vandaan schreef ik Justin Bieber fanfictions. Nou ja, eigenlijk had ik meer plezier in het maken van covers. Deze week heb ik besloten dat weer op te pakken, maar dan voor jullie geweldige verhalen. Blablabla, hierbij presenteer ik mijn oude en nieuwere covers. En bied ik met liefs aan op jouw verzoek er ook één te maken voor jouw verhaal. Tadadadum.



    Nodige informatie:
    Titel verhaal (op cover/niet op cover) |
    Gebruikersnaam (op cover/niet op cover) |
    Korte beschrijving (spoiler) |
    Eventuele foto's (spoiler; geen bewerkte foto's, goede kwaliteit, url) |
    + Uitleg wat voor foto's je wilt, ook als je foto's bijvoegt (zodat ik ook zelf kan zoeken) |
    Beschrijving sfeer en/of kleuren |
    Horizontaal/verticaal |
    Extra tekst |
    Opmerkingen |

    Wachtlijst:
    Afgerond
    Bezig
    Wachtend

    - Burnley
    - Denys
    - lovelyreads
    - LittleBrego
    - Isimat
    - Avarosa
    - Merchantson
    - lovelyreads
    - xEloquence
    - Sangster

    Ik maak max. 3 covers in het weekend, 2 max. doordeweeks per dag. i.vm. school & schrijven, be patient with me.

    Als je een cover door mij gebruikt, verwacht ik wel dat er op een soort manier credit word gegeven. Dus mijn naam wordt vermeld etc. Zeggen dat je iets zelf hebt gemaakt, terwijl dat niet zo is, is niet erg lief. Thank you very mucho.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 16:45 ]


    awake my soul.

    Oeh, ik heb nu geen cover nodig maar je maakt echt mooie. Als ik een keer een cover nodig heb dan heb ik het topic in ieder geval bij mijn topics ^.^

    Ungoliant schreef:
    Oeh, ik heb nu geen cover nodig maar je maakt echt mooie. Als ik een keer een cover nodig heb dan heb ik het topic in ieder geval bij mijn topics ^.^


    Dankjewel hihi.


    awake my soul.

    Maak je ook verticale?
    Ik hoef zelf niet, hoor, maar die er staat zijn inderdaad wel mooi! (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Titel verhaal (op cover/niet op cover) |
    De Titel is "Woman" (ook tussen die aanhalingstekens)
    De titel mag erop, maar hoeft niet als dat niet mooi staat

    Gebruikersnaam (op cover/niet op cover) |
    Aangezien deze veranderd, liever niet.

    Korte beschrijving (spoiler) |

    Elizabeth Greenwood is een normale jonge vrouw als de tweede wereld oorlog uitbreekt. Ondanks dat ze niets mag doen knipt ze haar haar kort, en doet zich voor als man. Verrassend genoeg komt ze terecht in de Easy Company, een bataljon. Wat zal er verder gebeuren? Wordt ze betrapt?


    Eventuele foto's (spoiler; geen bewerkte foto's, goede kwaliteit, url) + Uitleg wat voor foto's je wilt, ook als je foto's bijvoegt (zodat ik ook zelf kan zoeken) ||



    Het liefst een foto uit Band Of Brothers, met een meisje die eruit ziet als een jongen. (Dus zoals de foto's onder de spoiler)
    En misschien iets van onweer, maar dat hoeft niet perse.

    Beschrijving sfeer en/of kleuren |
    Donker, het speelt zich af in de oorlog. Ook moet de sfeer verdrietig zijn, en als het kan zelfs bloederig. En ouderwets lijkt me ook wel handig (:

    Horizontaal/verticaal |
    Mijn voorkeur gaat uit naar verticaal, maar als het er verticaal niet uitziet verticaal mag ie ook best horizontaal.

    Extra tekst |
    Sowieso Currahee moet erop komen te staan.
    (het mag, hoeft niet) Playing with your life to safe others

    Opmerkingen |
    Kan je me waarschuwen als je klaar bent?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lacrimarum schreef:
    Maak je ook verticale?
    Ik hoef zelf niet, hoor, maar die er staat zijn inderdaad wel mooi! (:


    Ja ik maak ook verticale, alleen omdat daar toen meer naar gevraagd werd en ik daar dus meer van heb staan die bij de voorbeelden.
    Dankjewel :')


    awake my soul.

    Burnley schreef:
    (...)


    Je staat op de wachtlijst, ik begin er meteen aan.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 15:27 ]


    awake my soul.

    Ah echt leuk. Ik ga eens een request bij iedereen beginnen doen omdat alles gewoon zo leuk is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    • Titel:
    Voortvluchtig, op cover.
    • Gebruikersnaam:
    Denys, niet op cover.

    • Korte beschrijving:

    Wat doe je als je voortvluchtig bent en je iemand vermoord ziet worden? Laat je het gaan? Denk je aan je eigen veiligheid? Of ga je achter de daders aan, wetend dat als je ze aangeeft, de politie jou ook zal herkennen? Dit is de keuze die de 18-jarige Marly Santiago moet maken. Marly vlucht de bossen in na brandstichting en komt Isaias tegen. Ze trekken samen op en na een tijdje moet Marly weg van Isaias. Marly ziet hoe Isaias wordt vermoord en dan staat ze voor die keuze. Ze gaat voor het tweede en vanaf dat moment begint haar zoektocht naar drie dingen, de daders, haar vrijheid en naar wie Isaias nu eigenlijk echt is. Het zal een soort whodunit worden, met avontuurlijke dingen er in gemengd.

    • Stijl/kleuren:
    Mysterieus/avontuurlijk, misschien grijstinten ertussen. Verder wil ik de tekst graag in een wat mysterieuze lettertype.
    • Eventuele foto's:
    Een bos en/of een verlaten plek.
    Dit meisje, deze jongen of deze jongen (ligt eraan welke beter past) en dit meisje.

    • Verticaal/horizontaal:
    Verticaal

    Extra tekst:
    In het klein SOTY
    Opmerkingen:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 16:26 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Denys schreef:
    (...)


    Zou je het formulier kunnen invullen zoals ik bijgevoegd heb?


    awake my soul.

    Tremaine schreef:
    (...)

    Zou je het formulier kunnen invullen zoals ik bijgevoegd heb?

    Gedaan. (:
    Ik had dat hele formulier nog niet gezien, sorry haha.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 15:53 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Titel verhaal Bevroren liefde
    Korte beschrijving

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met iemand die het bloed van onder haar vaders nagels weet te halen.

    Bevroren liefde is een tragisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.


    Eventuele foto's: Voor de vrouw heb ik Nina Dorbev in gedachten, dit met haar haar in krullen. Bijkomstig zou ik graag hebben dat ze een klassiek kleed aan heeft. Bv zoals deze:


    Voor de man zoek ik Toby Regbo. Een foto van hem is vrij te kiezen, maar hij moet er zo uitzien: (niet in zijn pubertijd dus). Ook zijn klederdracht mag niet te modern zijn.


    En natuurlijk niet te vergeten. De Titanic zelf. Die is mijn favoriete foto, maar je bent vrij om iets anders te kiezen.


    Beschrijving sfeer en/of kleuren: De sfeer is eigenlijk verboden liefde. Er speelt zich een romance af tussen de twee, maar eigenlijk zou die er niet mogen zijn en dat brengt problemen met zich mee. Ook is de sfeer op de Titanic naar het einde toe ook heel kil, dus verdriet past ergens ook wel. Je mag dus kiezen of je voor de sfeer van liefde of verdriet gaat.
    Horizontaal/verticaal: Verticaal
    Opmerkingen: Het speelt zich af in 1912, dus de sfeer mag oud zijn. Ik zou graag een versie met en zonder de titel hebben als dat kan. Voor de rest ben je vrij in je doen, want ik weet dat je beter werkt als je vrij bent in je doen.
    Extra: Trailer en openingcredit om eventuele inspiratie op te doen;

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 16:02 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)


    Toby Regbo ahhh, ik wil dit verhaal lezen.


    awake my soul.

    Tremaine schreef:
    (...)

    Toby Regbo ahhh, ik wil dit verhaal lezen.
    Er staat al een 9000 woorden online, maar ik ben het aan het herwerken, dus het kan wel een poosje duren voor er weer een deeltje komt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Burnley schreef:
    (...)



    De foto van het meisje was lastig om in de cover te verwerken en het duurde echt eeuwen tot ik een goede foto kon vinden. Dus ik hoop dat je dit niet erg vindt.


    awake my soul.

    Tremaine schreef:
    (...)


    De foto van het meisje was lastig om in de cover te verwerken en het duurde echt eeuwen tot ik een goede foto kon vinden. Dus ik hoop dat je dit niet erg vindt.


    Hij is awesome :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."