• Facebook heeft een nieuwe optie toegevoegd voor de getrouwde homostellen. Als je als homokoppel je status veranders naar "getrouwd", verschijnen er twee mannetjes op je profiel in plaats van een mannetje en een vrouwtje.

    Wat vinden jullie hiervan?
    Vinden jullie dit overdreven? Of juist een hele evolutie van Facebook?


    Klik hier om het artikel te lezen


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Ik ben het eens met Endure, dat die gayparades te overdreven zijn. Wij gaan toch ook geen parades houden? Ik heb verder niks tegen gays hoor, maar dat vind ik dan weer net té. Net als die gays die heeeeel erg duidelijk willen maken dat ze het zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik ben het eens met Endure, dat die gayparades te overdreven zijn. Wij gaan toch ook geen parades houden? Ik heb verder niks tegen gays hoor, maar dat vind ik dan weer net té. Net als die gays die heeeeel erg duidelijk willen maken dat ze het zijn.

    Dan vraag ik me toch echt af wat ze dan dan. De homostellen die ik zien lopen hand in hand, knuffelen of hooguit zoenen met mekaar, net als bijna elk heterostel(meestal zijn homo´s een stuk beschaver dan de heterostellen).
    Ik ben het met je eens met die gayparade, die heb ik nooit begrepen, maar dat denk ik wel met meerdere dingen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Endure schreef:
    (...)

    Ik zeg toch ook niet dat het tegen de regels is? Alleen dat het dom is.

    Hoe dan ook, hoezo is het iets om trots op te zijn? Ik ben er toch ook niet trots op dat ik op jongens val, wauw. Het is echt niet bijzonder ofzo hoor --''


    Maar het feit dat jij op jongens valt is maatschappelijk gezien een stuk geaccepteerder. Als jij zegt dat je op meisjes valt zouden mensen een stuk verbaasder zijn. Er zouden mensen je gaan pesten, en in sommige gevallen zou zelfs je school ermee kunnen bemoeien (laatst was er bv in zweden, een van de meest tolerante landen EVAR gedoe omdat een meisje die gepest werd te horen kreeg dat ze zich minder lesbisch moest gedragen)

    Het is niet bijzonder, maar mensen maken het bijzonder. Zolang er mensen zijn die homosexualiteit niet accepteren zullen er mensen zijn die trots verkondigen dat zij zich niet op hun kop laten zitten en die aan gay parades mee doen. Beide kanten laten zien waar ze voor staan.


    quidquid excusatio prandium pro

    Jaqen schreef:
    Ik heb niet echt zo iets van, 'Wauw! Wat bijzonder.' Nee, het is volkomen normaal dat er zoiets komt. Dat het er inderdaad nog niet eerder was.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Assassin schreef:
    Ik vind het... voor Amerikanen waanzinnig.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik zeg toch ook niet dat het tegen de regels is? Alleen dat het dom is.

    Hoe dan ook, hoezo is het iets om trots op te zijn? Ik ben er toch ook niet trots op dat ik op jongens val, wauw. Het is echt niet bijzonder ofzo hoor --''


    Zoals gezegt is; Zolang er mensen zijnn die mij niet accepteren zoals ik ben, zal ik trots blijven verkondigen dat ik op vbrouwen valt. Het is niet bijzonder, nee, maar door mij en anderen niet te accepteren MAKEN ze het bijzonder.

    De gayparade's vind ik zelf ook niets. Maar we hebben er het recht gewoon toe; and atleast it raises some kind of awareness for us.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nee, goh, hetero's houden ook geen parades nee. Maar hetero's hoeven ook niet te laten zien dat hun seksuele geaardheid goed is aangezien je homo's daar niet over hoort klagen. Hetero's zijn degene die hen deels niet accepteren, niet omgekeerd.

    En waarom zou er wel een icoontje zijn voor man/vrouw en niet vrouw/vrouw en man/man? Waarom zouden hetero's wel trots kunnen verkondigen dat ze met iemand van het andere geslacht hebben en homo's niet dat ze dat hebben met iemand van hetzelfde geslacht?

    Ik vind het eigenlijk wel goed.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 14:42 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 14:13 ]


    Everything comes to an end at some point.

    Ik vind het goed en niet goed. Goed voor jongens die het durven toegeven. Niet goed voor iemand die het wel durft en iemand die het niet durft toe te geven. Als ze dan samen zijn , kan er ruzie van komen ;$

    Ben blij voor de mensen die er blij mee zijn, en mensen die het niet willen hoeven het toch ook niet te gebruiken. ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    JolienStyles schreef:
    Ik vind het goed en niet goed. Goed voor jongens die het durven toegeven. Niet goed voor iemand die het wel durft en iemand die het niet durft toe te geven. Als ze dan samen zijn , kan er ruzie van komen ;$


    Het is voor getrouwde koppels, toch? Niet voor koppels met een relatie. Als ze er niet voor uit willen komen, zullen ze waarschijnlijk nog niet trouwen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind het goed, al zal het voor vrouwelijke homokoppels wel nog lang duren denk ik...


    Has no one told you she's not breathing?

    JolienStyles schreef:
    Ik vind het goed en niet goed. Goed voor jongens die het durven toegeven. Niet goed voor iemand die het wel durft en iemand die het niet durft toe te geven. Als ze dan samen zijn , kan er ruzie van komen ;$

    Als je er niet voor durft uit te komen, zet je het ook niet op Facebook he ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    Nefie schreef:
    Wacht, stond er voorheen al een tekentje van mannetje en vrouwtje: zoja:
    Wauw zeg, wat een evolutie -sorry, sarcasme.
    Moet dat nu echt aangeduid staan of je een homo- of heterokoppel bent?
    -.-
    Ik vind dat niets extra's geven aan de site. Ik zie daar geen voordelen in.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    DarkSavior schreef:
    Ik ben het eens met Endure, dat die gayparades te overdreven zijn. Wij gaan toch ook geen parades houden? Ik heb verder niks tegen gays hoor, maar dat vind ik dan weer net té. Net als die gays die heeeeel erg duidelijk willen maken dat ze het zijn.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf