• Topic 3 :) Het is nu vrijdag...We gaan wel gewoon door met waar we gebleven waren en zo, maar dan op vrijdag :)

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    professor Valor

    Ik knik. 'Ik wil het voor nu hierbij laten, maar knoop wat ik gezegd heb goed in jullie oren. Als ik meer klachten krijg volgen er andere maatregelen, meneer Potter en meneer Stafler.' Ik knik naar Jasmine die zich omdraait en wegloopt. Ikzelf sta ook op en berg de stapel boeken die ik voor mij had liggen op in de boekenkast.
    'En waar wilde je mij over spreken, Potter?'


    Happy Birthday my Potter!

    James

    'Zwerkbal, zo als u weet ben ik de aanvoerder. Zondag zijn de Try-Outs, maar als ik een team gekozen heb, op welke dagen kan ik dan het veld reserveren? Want ik wil dit jaar winnen!' zeg ik, ik ben blij dat Mason en ik er zo gemakkelijk zijn afgekomen. We hebben niet eens straf gekregen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    professor Valor

    Ik pak het magische rooster erbij en kijk bedenkelijk naar de tijden van de andere teams. 'Zouden woensdag laat in de middag en zaterdag avond goed uitkomen?'


    Happy Birthday my Potter!

    (het magische rooster XD)

    James

    'Ja, Proffessor.' zeg ik blij. Ik sta op en schuif de stoel aan. 'Bedankt, Proffessor .' ik draai me om en loop weg. Zo dat had ik ook weer geregeld. Ik ben blij dat we geen straf hebben gekregen. 'Doei!' roep ik nog naar Valor. Nu moet ik alleen nog wat aan Jasmine vragen. Waar was ze?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik heb wat broodjes uit de keuken meegenomen en ben nu weer druk bezig met vliegen. Normaal ben ik niet echt tevreden over mijzelf, maar het is mij nu al meerdere keren gelukt om van recht boven de hoepels te scoren. Het is iets waar ik al jaren op train en vandaag is het eindelijk gelukt. Ik ben dus stiekem heel trots op mijn verrassingsaanval. Als hij mij lukt tijdens de try-outs kom ik zeker in het team.


    Happy Birthday my Potter!

    James

    Nadat ik wat doelloos heb rondgelopen bedenk ik dat ik nog niet eens het gevlogen dit schooljaar. Ik haal mijn bezem op, de allernieuwste omdat ik aanvoerder was geworden, en loop de trap af. In de hal stap ik op mijn bezem en stijg op. Ik vlieg een rondje over het terrein. Mijn vuurflits 4000 vliegt geweldig en ik vlieg naar het veld. Daar zie ik Jasmine. Ik ga vlak boven haar vliegen en zie dat ze scoort. Luid begin ik te applaudisseren en ik vlieg lachend een rondje over het veld. 'Hoi Jasmine!' roep ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik vang de bal vlak boven de grond op en schiet dan terug omhoog en blijf recht voor hem hangen. Ik trek mijn wenkbrauwen op en kijk hem arrogant aan.
    'Je applaudisseert daar al voor? Dan zal je zondag wel van je stoel vallen. Ik heb namelijk een verrassing voor je.' Ik zwiep mijn los hangende haar naar achteren en knipoog naar hem. Dan gooi ik de bal naar achteren. Aan James' gezicht kan ik zien dat hij door de middelste ring is gegaan.
    'Nou laat jij eens wat zien, zoon van de beste zoeker uit de geschiedenis van Hogwarts.'


    Happy Birthday my Potter!

    James

    'Is goed!' ik haal een snaai uit mijn zak en laat hem los. Ik wacht een minuutje en spurt dan achter die snaai aan. Vrijwel meteen zie ik de gouden glinstering van de snaai. Ik steek mijn hand uit en graai het kleine balletje uit de lucht. Ik hou mijn hand omhoog om te laten zien hoe snel ik het deed. Dit jaar ging Griffoendor echt wel winnen! Ik vloog naar Jasmine toe en liet het balletje weer los. Ik sloot mijn ogen zodat ik niet kon zien waar hij heen ging. 'Jij mag zeggen wanneer ik hem mag gaan zoeken!' zei ik grijnzend met mijn ogen dicht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik bijt op mijn lip als James zijn ogen sluit. Ik zou het natuurlijk gewoon kunnen doen. Hoe vaak zou ik die kans nou krijgen? Mijn ouders hoeven het niet te weten. Ze hebben er niks mee te maken.
    Voorzichtig vlieg ik zo dicht mogelijk naar James. Ik krijg een vreemd zenuwachtig gevoel in mijn buik. Ik houd mijn adem in en buig naar voren. Zacht druk ik mijn lippen op de zijne.
    'Nu,' fluister ik

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 21:26 ]


    Happy Birthday my Potter!

    James

    Mijn ogen gaan open als ik haar lippen voel. Kuste ze me nou? Dan zegt ze 'Nu.' Nu? Wat bedoelde ze daarmee? Dan zie ik weer de gouden glinstering, vlak achter haar oor. Ik steek rustig mijn arm uit en gris hem uit de lucht. Ik sla mijn arm om haar heen en druk dan mijn lippen op de hare. Gister had ik het fout. Dit is de beste dag.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    James opent zijn ogen en pakt de snaai. Even ben ik bang voor zijn reactie, maar dan slaat hij zijn arm om mij heen en zoent mij. Ik ga gewillig in op zijn kus en sla mijn armen om zijn nek. Die bezems zitten zo echt heel ongemakkelijk. Ik probeer te gaan verzitten, maar dat werkt ook niet. Geïrriteerd verbreek ik de kus.
    'Die bezems zitten echt voor geen meter,' zeg ik en ik vlieg naar beneden, zodat ik er af kan stappen.


    Happy Birthday my Potter!

    (welke kleur ogen heeft Jasmine?)

    James

    Ik vlieg haar met een grijns op mijn gezicht achterna. Die bezems zitten inderdaad irritant. Als ik bij de grond ben stap ik af en leg ik de bezem op de grond. Ik wacht tot zij hetzelfde gedaan heeft en ga verder met de zoen. Ik ga dichterbij haar staan, er zou nu amper een stuk perkament tussen ons in passen. Ik zucht even. Ze is zo mooi. Ik haal mijn lippen even van de hare en fluister 'Zullen we morgen samen naar Zweinsveld?' ik glimlach en snuif wat van haar lekkere geur op.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (blauw ^^)

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik haal mijn hoofd iets naar achter, zodat ik hem aan kan kijken, maar wel dicht tegen hem aan blijf staan.
    'Maar je broertje en zusje dan. Ik had je toch uitgelegd dat niemand het mag weten! Straks komen mijn ouders er achter en willen ze via mij je vader iets aan doen, of nog erger: jou.' Ik kauw op mijn wang om mijn tranen binnen te houden.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 22:53 ]


    Happy Birthday my Potter!

    James

    Ik denk diep na en zeg dan 'Als we samen naar het bal gaan kan ook iedereen het zien. En trouwens Lily mag nog niet naar Zweinsveld en Albus kan ik overhalen om niks te zeggen. ' ik kijk haar aan en hoop dat ze niet weer wegrend. Ik zie dat ze moeite doet om haar tranen binnen te houden. Ik knuffel haar heel even en kijk haar weer aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Yes! Vakantie! Begint morgen! Sorry moest het ff kwijtXD)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 15:45 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!