• Topic 3 :) Het is nu vrijdag...We gaan wel gewoon door met waar we gebleven waren en zo, maar dan op vrijdag :)

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Summer

    "ik zou het ook niet weten, waar wil je heen?" vraagt hij. Ik kijk nog een keer rond en een glimlach verschijnt om mijn gezicht als ik Scorpius weer aankijk. "Jij mag kiezen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Spontaan begint Summer te glimlachen "jij mag kiezen" weer kijk ik rond "daar heen dan?" ik wijs richting het reuzenrad.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    weer kijkt hij rond "daar heen dan?" hij wijs in een bepaalde richting en ik volg die waarna ik uitkom bij het reuzenrad. "Goed plan maar toch zou ik maar eerst zirgen dat we niet zoveel meer opvallen" en wijs naar onze kleding


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "Goed plan maar toch zou ik maar eerst zorgen dat we niet zoveel meer opvallen" en Ze wijst naar onze kleding "ja goed idee alleen weet jij hoe" overal om ons heen zijn mensen en ik zou niet weten hoe Summer zich hier wou onkeden.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "ja goed idee alleen weet jij hoe?" vraagt hij. "Tuurlijk weet ik hoe" zeg ik lachend. Snel kijk ik rond waarna iets verderop zie ik een steeg en daar naartoe wijs. "Daar heb je je antwoord"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Summer wijst naar een steeg "daar heb je je antwoord" door de mensenmassa wurm ik me een weg door de mensen naar het steegje toe waar we ons kunnen omkleden.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Als we bij het steegje aankomen kijk ik snel rond en als er niemand aankomt pak ik mijn toverstok uit mijn gewaad. Met een paar simpele spreuken had ik weer mijn dagelijkse kleding aan. Ik kijk naar Scorpius "Dit valt wat minder op vindt je niet?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Als we in het steegje aankomen haal ook in mijn toverstok te voorschijn en verander ik ook mijn kleding die er binnen een paar seconde beter uitziet. Als ook ik klaar ben hoor ik Summer "dit valt wat minder op vindt je niet?" ik knik "inderdaad dan worden we niet zo aangestaard"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Hij knikt "inderdaad dan worden we niet zo aangestaard". Ik knik ook "Kom dan gaan we maar is voor we straks weer terug moeten naar school".
    Even denk ik na "Morgen mogen we toch ook weer naar Zweinsveld?"
    Ik had echt behoefte aan een paar chocokikkers

    [ik ga even eten tot straks]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik moet ook eten tot straks misschien]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    James

    Ik haal diep adem en loop naar binnen. 'Jasmine zei dat u ons wou spreken, professor Valor.' mijn blik gleed door zijn kantoor. Erg netjes. Ik ging in de stoel tegenover hem zitten en wachtte op onze preek.

    (hond uitlaten)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    professor Valor

    Als James en Mason binnenkomen, wijs ik hen de stoelen tegenover mijn bureau aan en knik bevestigend naar James.
    'Dat klopt meneer Potter. De leraren maken zich ernstige zorgen over jullie toekomst. Begrijp mij niet verkeerd, wij kunnen best begrijpen dat jullie jong zijn en grappen willen uithalen en vrij willen zijn. Er zijn echter ook momenten waarop men aan de toekomst moet denken en bij lessen van PUIST niveau is dat het geval. Ik raad jullie dus aan in order geval al je lessen te volgen en huiswerk te maken. Ik neem aan dat jullie niet willen eindigen als uilenpoep scheppers.' Ik kijk de jongens één voor één lang aan. Hopelijk dring ik tot ze door.


    Happy Birthday my Potter!

    James

    Ik onderdruk een grijns bij het woord uilenpoep scheppers en zeg 'Maar Proffessor, Geschiedenis van de toverkunst is toch verleden tijd? Ik bedoel, waarom zouden we moeten weten wanneer de kobolden opstanden waren? Hoe kan dat ons helpen in de toekomst?' Ik kijk hem vragend aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Aangezien ik onwijs nieuwsgierig ben, blijf ik bij de deur staan. Blijkbaar heeft niemand daar problemen mee, want niemand zegt er iets van. Als James zegt waarom hij niet naar geschiedenis van toverkunst wilt, weet ik zeker dat ik Valor zie zuchten.
    'We leren door te fouten van het verleden het heden te verbeteren,' zeg ik op dichterlijke wijze. De jongens kijken om en Valor knikt.
    'Inderdaad, Jasmine. 10 Punten voor gryffindor voor het brengen van de jongens, het correcte antwoord en het helpen van een mede student door middel van een perfect uitgevoerde nonverbale spreuk. Al vond ik meneer Potter zijn stem daarvoor toch leuker.'
    Hij geeft mij een knipoog. Ik moet gewoon wel grijnzen.


    Happy Birthday my Potter!

    James

    Ik kijk achterom als Jasmine plotseling wat zegt. Daarvoor, ons hierheen brengen en voor het weer normaal maken van mijn stem geeft Valor 10 punten. Ik glimlach even naar haar en draai me weer om. Ik besluit te negeren dat Valor mijn andere stem leuker vond. 'Was dat het, Proffessor? Als dat zo is zou ik u ook nog even alleen willen spreken.' Ik hoop dat hij ons geen straf geeft.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 9:59 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!