• Topic 3 :) Het is nu vrijdag...We gaan wel gewoon door met waar we gebleven waren en zo, maar dan op vrijdag :)

Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!

Veel plezier!

[ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:05 ]

What do we say to the god of death? ''Not today.''

[ja hahaXD oke tot zo!]

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

James

'Vlak voordat ik naar jou toevloog had hij het over jou.' zeg ik tegen Jasmine. Ik trek mijn wenkbrauwen op. Ik tik met mijn vinger tegen zijn hoofd. Dan pak ik mijn toverstok en teken een snor op zijn bovenlip. Een grijns verschijnt op mijn gezicht. Dan merk ik dat Albus en Jasmine toekijken. 'Sorry, Ik haal het wel weer weg.' zeg ik terwijl ik een lichte blos krijg.

[ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 16:13 ]

Albus

Ik tril en geef Jasmine het drankje. Dan kniel ik bij Mason neer en kijk hem aan. 'Sorry,' zeg ik schuldbewust. 'We hadden geen keus! Je zou zo iemand kwaad kunnen doen.' Ik pak mijn toverstok. 'Detentio.' mompel ik zodat Mason in de touwen verstrikt raakt. 'Finite. Sorry, dat leek me wat makkelijker.' zeg ik. Mason begint gelijk te schreeuwen. 'Jullie zijn allemaal gek!' Ik kijk hem aan. 'Je hebt liefdesdrank gehad,' zeg ik kalm. 'En nu ben je...Eh, gek.' Ik draai me om en kijk naar James. Op dat moment raakt Mason opeens los. Met open mond draai ik me om en zie dat Mason de touwen heeft doorgebeten. Mmm, best knap. Net als ik mijn toverstok trek gilt Mason en rent hij naar het verboden bos. 'Oh nee.' kreun ik terwijl ik achter hem aan ren.

Mason

'Ren, ren, ren, ren.... Dat is het enige wat ik kan denken. Ik sprint een vreemd soort bos in en loop een beetje rond. Achter me hoor ik iemand schreeuwen. Mijn moeder? Ik ren verder en word opeens van achter beet gegrepen. 'Whaa!' roep ik. Een soort paardenmens pakt mij beet. Ik ruk me los en ren verder. Opeens krijg ik een pijl in mijn rug. Kreunend zak ik in elkaar.

[Ik ga ook ff een nieuw account maken denk ik (A)]

James

Mason bijt de touwen door en rent weg. Albus rent hem achterna en ik ren ook mee. Halverwege blijf ik staan en ren weer terug. 'Kom.' zeg ik tegen Jasmine. Ik pak haar hand en trek haar mee.

Jasmine Ophelia Algera

Ik ren met het liefdesdrankje in mijn ene hand en James hand in mijn andere, achter Mason aan. Ik bedenk dat ik een spreuk heb geoefend die voorwerpen kan vertragen. Ik wil net mijn hand losrukken om mijn stok te kunnen pakken, als er een pijnscheut door mijn arm gaat. Ik vloek binnensmonds. Als we Mason aardig in beginnen te halen, verschijnt er opeens een groep Centauren die hem te pakken nemen.
    'Stop!' gil ik. Mijn arm brand hevig, maar ik negeer het. De Centauren lijken eerst niks van mij aan te trekken, maar als ik mijn hand losruk, mijn stok pak en nog een keer zeg dat ze moeten stoppen, draaien ze zich om. Alle ogen gaan verbaasd van mijzelf, naar mijn arm die door het ruwe losrukken ontbloot is. Ik volg hun ogen en zie de brandende plek waar een grote slangachtige tatoeage loopt. Het litteken is helemaal verdwenen onder de kronkelige figuren. Mijn ogen worden groot en ik slaak een gil. De pijn neemt lichtelijk af, maar het is niet iets waar ik blij mee kan zijn. Ik haal diep adem en probeer mijzelf weer rustig te krijgen.
    'Zouden jullie Mason met rust willen laten. Hij is onder invloed van een krachtig drankje en het was niet zijn bedoeling jullie te storen.' Ik ben verbaasd over het feit dat ik zo kalm ben, maar nog verbaasder als de Centauren angstig knikken en er snel vandoor gaan. Dat was vreemd.

Happy Birthday my Potter!

James

'Stop!' gilt Jasmine. Ze pakt haar stok en gilt het nog een keer. De Centauren draaien zich om en kijken naar haar arm. Ik zie het duistere teken en de centauren gaan weg. Met een angstige blik kijk ik naar Albus. Ik hoop dat hij niks gezien heeft. Snel draai ik me om en trek Jasmines mouw omlaag. Dan loop ik naar Mason en trek de pijl uit zijn rug. 'Idioot!' mompel ik.

Jasmine Ophelia Algera

Ik zie James' blik en weet wat hij denkt. Ik zet een paar stappen achteruit, zodat ik in de schaduwen van de bomen kom te staan en bekijk mijn arm dan beter. Ik zucht van opluchting als ik nergens een doodshoofd zie. Het is dus niet het duistere teken. De slangen lopen ook helemaal naar de bovenkant van mijn arm en mijn hand, dus het is iets anders. Al baart het mij wel zorgen dat het slangen zijn. Snel trek ik mijn mouw weer naar beneden.
    'James, Mason moet naar de ziekenzaal.' Ik pak mijn stok en het drankje. 'Finite incantatem .' Er gebeurt niks met het drankje.
    'Albus, breng dit naar professor Snape. Madame Pleister wil waarschijnlijk graag weten wat hij gedronken heeft, zodat ze hem beter kan maken.'

James

Ik knik en tover een brancare tevoorschijn. Ik leg Mason erop en kijk naar Jasmine. Dan kijk ik weer naar Mason. 'Wingardium Leviosa.' mompel ik en Mason begint te zweven, maar de brancare ligt nog gewoon op de grond. 'Hoe moest dit ook al weer?' vroeg ik aan Jasmine met een onschuldige blik.

Jasmine Ophelia Algera

Ik ga naast James staan en pak zijn hand, zodat ik hem kan sturen. Mason zakt langzaam en ik laat zijn stok iets zaken.
    'Je moet gewoon beter richten,' mompel ik. Ik buig mij iets naar voren en fluister dan, zodat Albus en Mason mij niet kunnen horen. 'Geen zorgen. Het is niet het duistere teken. Ik weet niet wat het wel is, maar ik ben echt geen dooddoener achtig iets.'

James

'Oke, mooi zo.' fluister ik terug. 'Albus wil je ietsjes doorlopen? Ik wil Jasmine wat vragen. En nee, dat mag jij niet horen!' zeg ik tegen Albus. 'Wingardium Leviosa!' zei ik opnieuw en nu vliegt ook de brancare omhoog. Ik kijk Jasmine aan en veeg een zwarte lok uit haar gezicht. Ondertussen heb ik niet door dat Mason tegen een boom aanknalt. 'Shit.' ik loop naar hem toe en leg hem er weer op.

[ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 21:05 ]

[grrrr....Mijn mobiel was dus geblokkeerd, en ik moest mijn hele sim kaart wissen om hem weer gedeblokkeerd te krijgen! Shitterdeshit :P]

Albus

Ik knik naar Jasmine en ren zo snel mogelijk met het drankje naar professor Sneep's kantoor. Hijgend storm ik binnen. 'Professor!' zeg ik buiten adem. 'Mason heeft dit drankje gedronken! We dachten dat het liefdesdrank was, maar daarna werd hij gek en viel hij mij aan. We hadden hem vast gebonden maar hij is ontsnapt en naar het verboden bos gerend! Daarna kreeg hij een pijl in zijn rug van een stel centauren!' buiten adem geef ik het drankje aan professor Sneep. 'James en Jasmine brengen hem nu weg...Maar volgens mij zit er nog iets in dat drankje en we weten niet wat!'

Mason

Ik kreun van de pijn. Het donkerrode bloed stroomt nu naar buiten en de pijn is echt onverdragelijk. Verder ben ik misselijk. Als James mij laat vallen knal ik tegen een boom en raak ik bewusteloos.

Lily

Ik zit zacht te neuriën in het klaslokaal van professor Kist. Het lukt me maar niet om bij de les te blijven, buiten is het snikheet maar het koelt al weer af. Op vrijdag hebben we pas om 5 uur les van Kist. 'En dus gingen Brombord, Drolneus en Kwe-' begint Professor Kist verveelt, maar dan word hij onderbroken door de bel. Een paar eerstejaars lopen smoezend naar buiten. 'Wat is er?' vraag ik nieuwschierig. 'Mason, de zoon van het schoolhoofd is gek geworden!' fluistert een Huffelpuffer. Mijn mond valt open. Mason? Onze Mason?

Professor Stafler

Ik loop door de gangen naar de grote zaal. Daar zitten een stuk of 5 leerlingen, het avondeten begint ook pas om 6 uur. Ik ga aan de oppertafel zitten en knoop een gesprek aan met professor Lubbermans.

[inspiloos...]

Jasmine Ophelia Algera

Ik zucht, als James zijn concentratie verliest en Mason tegen een boom aanbotst. 'Blijf erbij hè, straks vermoord je hem nog.' Ik loop naar Mason en merk dat hij bewusteloos is. Er stroomt flink wat bloed uit de wond.
    'Hè verdikkie. Hij is best wel erg gewond.' Ik trek mijn stok en bestudeer al lopend de wond. 'Vulnera Sanentur,' mompel ik meerdere keren achter elkaar. De wond begint langzaam te helen. Hopelijk valt hij ook snel te genezen van de uitwerking van dat drankje. Gelukkig was het geen vergif en leeft hij nog.

[ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:07 ]

James

'Issie dood?' vraag ik met angst in mijn stem. 'Heb ik hem vermoord?' Ik ren naar hem toe. 'NEE MASON! NIET DOOD ZIJN!' schreeuw ik en ik til hem half op. 'KOM OP! MORGEN WORD JE MEERDERJARIG! WORD WAKKER!' Ik schud hem door elkaar. 'Nee! Ik heb Mason vermoord!' Er rollen wat tranen over mijn wangen. 'Ik ben een moordernaar! Ik lette niet op en toen knalde hij tegen een boom. Nu is hij doohood!' Dan kijk ik naar Jasmine, die heeft haar stok op Mason gericht. 'Vulnera Sanentur' mompelt ze. Ik kijk haar met grote ogen aan. 'Ik hem hem vermoord!' zeg ik tegen haar.

[Oke James denkt dat Mason dood isXD]

[Dat was wel duidelijk xd.]

Professor Stafler

Als ik al een tijdje in de grote zaal zit lopen er een paar eerstejaars naar binnen terwijl ze zitten te smoezen. Een van hun is de kleinste Potter. Lily. 'Ja..Hij viel iemand aan geloof ik,' fluistert iemand van Huffelpuf. 'Is hij er ernstig aan toe?' vraagt Lily bezorgt. De Huffelpuffer haalt zijn schouders op. 'Geen idee, ik hoorde het van Alberto Bloemert en die scheen erbij te zijn geweest.' 'Ja, maar hij zegt wel vaker wat hoor.' zegt een tweedejaars stoer die net is aan komen lopen. 'Volgens hem heeft het schoolhoofd ooit met een draak gevochten.' De rest lacht, behalve Lily. 'Hoe gaat het met Mason dan?' vraagt ze en ik schrik gelijk overeind. Mason? Wat is er met hem? Ik sta op en loop naar de leerlingen toe. 'Volgens Alberto rende hij het bos in.' zegt de Huffelpuffer wijs. 'Pardon?' vraag ik en de leerlingen schrikken en mompelen wat. 'Wat is er met Mason?' vraag ik wantrouwend. 'Nou?' De leerlingen mompelen wat en staren naar hun voeten. Ze weten inmiddels goed dat Mason de zoon van het schoolhoofd is. Alleen Potter stapt moedig naar voren. 'Er gaat een gerucht rond dat hij gek is, professor.' zeg ze ernstig. 'Maar dat weten we niet zeker. Ze zeggen dat hij het verboden bos is ingerend.' Ik knik even en ga gelijk op weg naar het verboden bos.

[okee, ik verveel me echt helemaal dood, xd. Ik moest vandaag mijn boeken enzo ophalen. Ik viel echt bijna van mijn fiets :)]