• Topic 3 :) Het is nu vrijdag...We gaan wel gewoon door met waar we gebleven waren en zo, maar dan op vrijdag :)

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    Ik trek Mason gewoon overeind. Ik wil gewoon snel van mijn problemen af. 'Welke kant op?' fluister ik in Jasmines oor. Ik loop met haar mee en duw Mason voor me uit. Ik hooP dat we ons uit de nesten kunnen praten. Al zou Mason dan iets moeten zeggen want ik ga dat niet doen!.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mason

    Als ik rustig zit te slapen word ik opeens omhoog getrokken. 'Wat?' vraag ik slaperig. 'Gaan we Summer en Scorpius terugpakken?' dan zie ik Jasmine. Ik word meegetrokkeb door James, die blijkbaar niks wil zeggen. 'Oke, wat is hier aan de hand?' vraag ik suffig.

    [Jha! Jasmine mag klassenoudste zijn (A)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik zucht. 'Jullie zijn zo achterlijk geweest om een les te skippen in een PUIST jaar.' Ik loop stug door en hoop maar dat ze strafwerk krijgen in plaats van punten aftrek. Ik kijk even om naar James en schud mijn hoofd. Hij mag dan misschien soms lief en schattig zijn, maar hij blijft een klier.


    Happy Birthday my Potter!

    James

    'Vorig jaar hebben we dat ook gedaan en alsnog hebben we onze SLIJMBALlen gehaald!' zeg ik. Ik hoor dat mijn stem al ietsjes minder hoog is. Gelukkig weet Jasmine niet hoe weinig SLIJMBALlen we werkelijk gehaald hebben. Ik kan maar beter wel gewoon gaan praten, want ik heb het idee dat mijn stem san sneller weer normaal is.


    (ik moet mijn kamer opruimen)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik rol met mijn ogen. 'Als dat er veel waren geweest, had je nu niet nog steeds met zo'n rare stem gelopen.' Ze snappen ook echt niet dat de vakken niet meer verplicht zijn en dus van ze wordt verwacht dat ze op zijn minst aanwezig moeten zijn.
    Ik stop voor het kantoor van Valor en pak mijn stok.
    'Nou sta stil, dan help ik je van die rare stem af.'


    Happy Birthday my Potter!

    James

    Glimlachend sloot ik mijn ogen en stond stil. Nadat Jasmine mijn stem weer normaal had getoverd klopte ik bij Valor aan.


    (moet gaan)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scorpius

    "Als je het zeker weet...waarom dan eigenlijk ook niet" zegt ze glimlachend
    "je gaat echt geen spijt krijgen geloof me" ik glimlach ook, "ik zal zo wel een brief sturen"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer


    "je gaat echt geen spijt krijgen geloof me". Hij glimlacht ook, "ik zal zo wel een brief sturen". Ik kijk hem bedenkelijk aan en schiet dan ik de lach "Ik geloof en vertrouw je dus heb er ook vertrouwen in dat ik er geen spijt van krijg en is goed "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Ik lach opnieuw "dat gaat echt goed komen" ondertussen loop ik naar een tafel met perkament en een veer, ik begin met schrijven. Zodra ik klaar ben loop ik naar de jongensslaapzaal waar de kooi met mijn uil staat, weer met de uil op mijn arm loop ik terug naar Summer en zet mijn uil op de tafel waar ik het rolletje perkament aan zijn poot kan vastmaken, tenslotte doe ik het raam open "je weet waar je moet zijn" en dan vliegt hij weg.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 14:00 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Ik kijk op en knik. "Ik blijf bij het antwoord dat ik net gaf" zeg ik lachend. "Dus dat komt inderdaad wel goed". Snel werp ik een blik op de klok en sta weer op. "Zin om wat leuks te doen of niet?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Als ik de uil niet meer zie hoor is Summer haar stem "zin om wat leuks te doen?" ik kijk op "klinkt leuk, wat wil je doen?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "klinkt leuk, wat wil je doen?" vraagt hij. "Mhm dat zie je vanzelf wel" zeg ik lachend. Ik pak zijn hand en wandel het kasteel uit tot Hogwarts uit het zicht is. Ik pak mijn toverstok uit de zak van mijn gewaad. Binnen een paar seconde staan we in Londen. " Welkom op de kermis"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "Mhm dat zie je vanzelf wel" zeg ze lachend, ze pakt me hand en we lopen het kasteel uit. Summer pakt haar toverstok en binnen een paar seconde staan we in Londen "Welkom op de kermis" zegt ze vrolijk.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Ik kijk hem aan. "Als je het niets vind moet je het eerlijk zeggen dan gaan we iets andersdoen aangezien dit de helft van het plan is" zegt ik glimlachend.

    [ ben zo terug]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "Als je het niets vind moet je het eerlijk zeggen dan gaan we iets andersdoen aangezien dit de helft van het plan is" zegt ze glimlachend. "Nee joh dit is geweldig"ik kijk rond "wacht de helft van het plan? je weet dat je me nu nieuwschierig maakt he?"

    [okeey]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.