• Topic 3 :) Het is nu vrijdag...We gaan wel gewoon door met waar we gebleven waren en zo, maar dan op vrijdag :)

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    Ik begin te lachen, maar hou daar snel mee op aangezien dat ook als een klein, irritant schoolmeisje klink. Ik pak een prop papier en gooi dan naar Masons gezicht. Raak. Ik glimlach en kijk heb boos aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (ik ben weer terug in nederland. Ik kan alleen door die malware niks posten via mijn laptop. Hopelijk kan rutger dat snel oplossen als hij terug is van vakantie. Ik post dus alleen via mijn mobiel en dat gaat sloom)


    Happy Birthday my Potter!

    (mag jasmine klassenoudste zijn?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Jasmine Ophelia Algera)

    Met een nors gezicht zit ik bij geschiedenis van de toverkunst. Noch james, noch Hayde, noch Mason is op komen dagen. Lekker slim.
    Als de les is afgelopen, roept professor Kist mij bij zich en zegt mij een briefje aan Valor te geven. Ik sjok door de gangen naar zijn kantoortje, maar kom hem al op de derde verdieping tegen.
    'Zou jij James en Mason voor mij willen halen?' vraagt hij nadat hij het briefje heeft gelezen. Ik knik en draai mij net om als hij mij tegenhoudt.
    'Ik had gehoopt dat je een goede invloed op ze zou hebben.' Ik zucht diep en zie even de ogen van James voor mij.
    'Ik ook.' Ik moet toegeven dat ik heel teleurgesteld was toen ze niet op kwamen dagen.


    Happy Birthday my Potter!

    Scorpius

    Summer schud haar hoofd "Ik wil jullie niet tot last zijn, maar het is lief dat je het zegt" ik kijk haar verbaast aan "ons tot last? je bent gek, het is juist dood saai bij ons mijn vader is altijd naar zijn werk en mijn moeder moet ander zakelijke dingen doen ofzo" ik rol met mijn ogen "het zou juist leuk zijn als je zou komen dat zou mijn vakantie ook gezellig maken..."


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    James

    Ik pakte een briefje en schreef er met grote, slordige letters op:' Mason, zullen we naar de grote zaal gaan?' Ik liet het briefje zien en legde hem neer. Ik stond op en liep naar de portretingang. Ik liep naar beneden en wachtte op Mason

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 10:00 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera
    Als ik richting de leerlingen kamer loop, zie ik James opeens.
    'Hey!' roep ik. Ik versnel mijn pas en haal hem in. 'Jullie zitten in de problemen. Ik moet jou en Mason nu meteen naar Valor brengen.' Mijn hand gaat naar mijn stok. Ik last ze onder geen voorwaarde ontsnappen.


    Happy Birthday my Potter!

    James

    Ik kijk haar met grote ogen aan. Ik kan nu niks zeggen omdat mijn stem nogsteeds enorm hoog is. Wegrennen zou zwak zijn dus knik ik voorzichtig. Ik loop langzaam met haar mee. Mijn ontzichtbaarheidsmantel ligt in de slaapzaal dus die kan ik ook niet pakken. Wat moest ik doen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    James is opvallend stil en lijkt diep na te denken over hoe hij weg wilt komen. Ik zeg er niks over, maar houd hem scherp in de gaten.
    'Waar is Mason? Hij moet ook mee.'


    Happy Birthday my Potter!

    James

    'In de...' ik sla mijn handen voor mijn mond. Shit, ik had gepraat. Nu had ze mijn hoge stem gehoord. Ik word rood en staar naar de grond. Als antwoord op haar vraag haal ik mijn schouders op. Maar ik wist zeker dat ze wist dat ik wist waar hij was aangezien ik al had gezegt in de.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik moet moeite doen ook niet kei hard te lachen als ik James' stem hoor. Hij wordt helemaal rood en kijkt naar de grond. Ik leg mijn hand onder zijn kin en duw zijn hoofd omhoog, zodat hij mij recht aankijkt.
    'Wijs maar gewoon de erg, oké?'


    Happy Birthday my Potter!

    James

    Ik knik. Had Mason mijn stem maar niet zo raar moeten maken! Ik loop een paar trappen op en blijf staan bij het portret van de dikke dame. Hoopvol kijk ik Jasmine aan. Misschien wil zij het wachtwoord wel zeggen. Ik leun tegen de muur en wijs naar de dikke dame.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Summer

    "ons tot last? je bent gek, het is juist dood saai bij ons mijn vader is altijd naar zijn werk en mijn moeder moet ander zakelijke dingen doen ofzo" Hij rolt met zijn ogen "het zou juist leuk zijn als je zou komen dat zou mijn vakantie ook gezellig maken..."". Ik knik "Als je het zeker weet...waarom dan eigenlijk ook niet" zeg ik glimlachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik grijns als James nog steeds niks durft te zeggen. Eigen schuld. Ik zeg het wachtwoord en loop de kamer in naar Mason.
    'Jullie hebben problemen. Ik moet jullie naar Valor begeleiden.'


    Happy Birthday my Potter!

    SerpentsKiss--->CarrotLouis


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer