[Aaah! Srry dat ik er zo lang niet was mensen. Mijn computer deed weer eens mogolisch, gaat google een lang flut verhaal houden over dat er malware op quizlet is of zo. Ga ik toch door, valt dat ding uit! En mijn mobiel is op een onmogelijke terugzet wijze geblokkeerd! Kuch....Het leven zit weer eens niet mee ^^ EN IK HEB PAS OVER 2 WEKEN VAKANTIE! In ieder geval ga ik nu lekker schrijven ]
Mason
Ik zit in de leerlingenkamer. Er is nu toch geen les en ik verveel me nogal erg. Ik pak een fragment frisbee en gooi hem tegen de ruit aan. Er verschijnt een piepklein sterretje. Ik rol met mijn ogen en mompel 'Reparo.' het sterretje gaat weg. Uit verveling besluit ik naar het kantoor van m'n vader te gaan. Hopelijk heeft hij nog van die lekkere chocola.... Ik sta op en sluip naar het kantoor van mijn vader. 'Verbloemistensap.' zeg ik tegen de spuwer en die gaat direct open. Ik loop naar boven en luister of mijn vader er is. Nee. Grijnzend ga ik naar binnen. Het kantoor is leeg en de schilderijen van andere schoolhoofden liggen te slapen, net als de foto van mijn moeder. Grijnzend loop ik naar zijn la en haal er een boek uit. Ik lees de voorkant, ''Hoe word je een faunaat?'' Ik grijns en loop weer terug naar de leerlingenkamer.
[Lang hea'?]
Albus
Ik sjok naar de leerlingenkamer. We hebben net onze eerste les verzorging van fabeldieren gehad, ik ben dus 3 keer gebeten door een eenhoorn. De meest schamende vertoning ooit! Als ik binnen ben zie ik Mason lezen. Lichtelijk verbaasd loop ik naar hem toe. 'Sinds wanneer lees jij?' vraag ik wantrouwend. Hij grijnst en laat de omslag van zijn boek zien. Mijn mond valt open. 'Hoe kom je daar aan?' vraag ik. 'Gest- eh, gevonden.' zegt hij terwijl hij er verder in bladert. 'Maar het is beslist geen makkie hoor! Je moet een of andere toverdrank maken, en een spreuk uitspreken. Maar dat lukt mij wel.' 'Oh,' zeg ik schouderophalend. 'Eigenlijk vind ik dat dat soort boeken verboden zouden moeten zijn, maar ik kan je toch niet ompraten. En ik ga trainen voor de try-outs. Mazzel!' ik sta op en loop naar het Zwerkbalveld. Dan pak ik mijn Nimbus 2015 en begin een beetje te vliegen. Maar wat James al zei; ik ben waardeloos.
[Nu voel ik me een stuk beter ]
What do we say to the god of death? ''Not today.''