• Topic 3 :) Het is nu vrijdag...We gaan wel gewoon door met waar we gebleven waren en zo, maar dan op vrijdag :)

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Haha:P ik verveel me ook al de hele tijdXD]

    James

    Als ik zie dat Proffessor Stafler onze kant komt oplopen weet ik niet meer wat ik moet doen. Ik heb zijn zoon vermoord! Ik twijfel of ik naar hem toe zou gaan en alles opbiechten of wegrennen en nooit terug komen. Ik kies voor de eerste. 'Proffessor!' roep ik en ik ren naar hem toe. Daar beland ik op mijn knieën voor zijn voeten. 'Het spijt me! Ik lette niet op en nu is hij dood!Vergeef me!' Waarom zou hij mij vergeven? Ik heb hem vermoord. Nu moest ik naar Azkaban! Ik begon te snikken. 'Ik heb uw zoon vermoord! Het was niet de bedoeling! Nog wel de dag voor zijn verjaardag! Ik heb mijn beste vriend vermoord!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Aangezien ik te ver verwijderd ben om mij verstaanbaar te maken wijs ik met mijn stok op mijn keel. 'Sonorus. James houdt je mond!' mijn stem schalt door het bos. 'Hij is alleen maar bewusteloos en zijn wond lijkt nu ook helemaal niet ernstig. Waarschijnlijk komt hij er wel weer bovenop. Je moet echt leren kijken voor je iets concludeert.' Ik haal mijn toverstok weer van mijn keel en laat de brancard met Mason het bos uit vliegen. Ik knik respectvol naar het schoolhoofd.
    'Hij heeft één of ander drankje gedronken. We weten niet precies wat het was, dus Albus is ermee naar professor Snape. Wij dachten dat het slim was om Mason alvast naar de ziekenzaal te brengen.' Ik houd mijn hand met de rare figuren maar een beetje achter mij. Ik wil liever eerst zelf weten wat het is. Bovendien heeft het schoolhoofd nu wel belangrijkere dingen aan zijn hoofd.


    Happy Birthday my Potter!

    Professor Stafler

    Ik knik kort en loop naar de ziekenzaal. Daar ligt Mason op een bed. 'Hij kwam hier opeens binnenvliegen,' zegt madame Verband ernstig. 'Ik heb zijn wond schoongemaakt en verbonden.' ze loopt haar kantoor in om meer dingen te halen. Ik knik en ga naast Mason zitten. Hij lijkt nu niet meer op die grappige deugniet van eerst. Hij heeft iets van angst in zijn gezicht, ook al is hij bewusteloos. Ik hou even zijn handen vast.

    [Awh...Vader en zoon liefde :P Wanneer komt Eques terug, als die weg is? Dan kunnen we beginnen.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [waar kan ik met Snape inspringen?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jasmine Ophelia Algera

    Als Stafler richting de ziekenzaal verdwijnt, kniel ik neer voor James. Hij heeft tranen in zijn gezicht. Ik leg mijn hand op zijn wang.
    'Kom je mee, mafkees? Het komt echt wel goed met hem.' Ik sta op en trek hem overeind. 'Zullen we naar hem toch gaan?'


    Happy Birthday my Potter!

    CarrotLouis schreef:
    [waar kan ik met Snape inspringen?]


    (Lees Albus, op 18)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Lees Albus, op 18)


    [ oke zal even kijken en reageren]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Professor Snape

    Verbaasd kijk ik Albus aan en pak het flesje aan. "Dit is inderdaad liedesdrank" zeg ik. Als ik beter kijk zie ik nog een andere kleur erdoorheen zitten. Iets dat ik wel ergens van herken, maar niet vaak voorkomt. Ik sta op waarna ik een paar boeken uit de kast haal en door begin te bladeren. "Hoe komen jullie eigenijk aan dat drankje, want deze combinatie komt niet vaak voor aangezien het gevaarlijk is"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    'Hij is niet dood?' vraag ik versuft aan Jasmine. Ze trekt me overeind en zegt 'Zullen we naar hem toegaan?' Ik knik en pak haar hand. 'Ik dacht echt dat hij dood was. Ik bedoel, hij word morgen meerderjarig. Het zou echt jammer zijn als hij dat niet haalde! En wat waren die rare tekens op je arm?' ik keek haar weer aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Albus

    Ik staar een tijdje uit het raam. 'Het zat gewoon in zijn tas,' zeg ik dan. 'En hij dronk het dus op. Ik weet niet wie het er in heeft gelegd, professor!'

    Lily

    Ik loop een tijdje later richting het verboden bos. Ik wil ook weten wat er aan de hand is. Dan zie ik Mason richting het kasteel vliegen. Verbaasd loop ik naar James en Jasmine. 'Wat is er?' vraag ik bezorgd als ik er eindelijk ben.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Professor Snape

    Ik knik "Zodra u daar achter bent wil ik het wel horen" zeg ik en haal een flesje uit de kast. "Hier drink dit eerst maar even op" Ik overhandig het flesje waarna ik weer verder zoek.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik houdt mijn hand omhoog en volg met de vinger van mijn andere hand de krullende patronen met slangenkoppen ertussen. Als het niet zo vreemd was geweest, zou het best mooi zijn.
    'Ik weet het niet, maar de littekens zijn weg en dit is in de plaats gekomen. Misschien weten mijn ouders het.' Ik zucht. Kan een jaar dan nooit eens normaal verlopen.


    Happy Birthday my Potter!

    Albus

    Ik knik en pak het flesje aan. Ik drink het niet gelijk op en kijk professor Sneep aan. 'Weet..Weet u misschien wie het in zijn tas heeft gestopt?' vraag ik twijfelend.

    [Wat voor drankje is dat eigenlijk? ;p]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    Ik kijk even naar haar arm en zie dan dat Lily eraan komt. Snel gebaar ik naar Jasmine dat Lily eraan komt en zeg 'Hoi Lily. Mason werd gek omdat hij iets gedronken had. Toen werd hij aangevallen en voor de rest weten wij ook niks.' Kon mijn irritante zusje niet weggaan?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    CarrotLouis schreef:
    Summer

    Hij knikt "inderdaad dan worden we niet zo aangestaard". Ik knik ook "Kom dan gaan we maar is voor we straks weer terug moeten naar school".
    Even denk ik na "Morgen mogen we toch ook weer naar Zweinsveld?"
    Ik had echt behoefte aan een paar chocokikkers

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:52 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer