• Topic 3 :) Het is nu vrijdag...We gaan wel gewoon door met waar we gebleven waren en zo, maar dan op vrijdag :)

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    Ik tover het licht uit en ga achter Mason staan. 'BOE!!!' riep ik hard in zijn oor en verstopte me achter de piano. Ik toverde het licht weer aan en wachtte op Masons reactie. Ik sprong weer tevoorschijn en zei 'Wist je dat je vanaf hier ook terug kan naar Zweinstein? Alleen staat de beukwilg boven op de ingang.' ik keek somber. 'Kom op ijdeltuit laten we naar de gewadenwinkel gaan!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mason

    Als James boe in mijn oor schreeuw lach ik keihard. 'Haha, het zou eng zijn als je stem normaal was!' hik ik. 'Maar ja, donjuan we gaan al.' Ik loop naar de gewaden winkel, en zie daar twee meisjes uit het vierde jaar staan. Mmm, als ik die Wemel niet had gevraagd had ik wel 1 van deze meisjes gevraagd. Ik loop naar een kast en zie een pot gel staan. 'Dit zou jou ook goed staan.' grijns ik tegen James.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    Ik zucht 'Oke, ik neem ook wel een pot mee.' de meisjes beginnen te lachen zodra ze mijn stem horen. 'Wat doen jullie hier? Tijdens schooltijd horen jullie op het terrein te zijn!' ze giegelen en eentje zegt 'Jullie zijn ook van het terrein af!' Ik kijk haar nors aan en snel lopen ze het hoekje om. Daar hoor ik ze giegelen. Ik schud mijn hoofd en loop naar Mason. 'Laten we gaan!' zeg ik nadat ik twee potten in de ontzichtbaarheidsmantel heb gewikkeld.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mason

    Ik knik en doe mijn best om mijn lach in te houden. 'Kom,' zeg ik en ik loop naar de winkel van Zacharinus. Daar gaan we het gat in en komen we bij het beeld weer uit. 'Dus,' zeg ik. 'Wat gaan we nu doen?'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Scorpius

    "ja inderdaad maar nu toch niet?" dit was de eerste keer dat ik echt verliefd was en niks kon dat gevoel verbreken. Langzaam liep ik naar het raam, buiten was het weer een beetje opgeklaard, het was nog wel nat maar het regende niet meer zo erg.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Ik schud mijn hoofd "Nee nu niet". Ik sta achter hem "Hoe alles in een dag kan veranderen en dan is dit ook nog eens een van de eerst dagen van het schooljaar" zeg ik glimlachend. ""Wat gaat dit jaar nog meer brengen?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Ik lach "inderdaad ik ben ook benieuwd" ik draai me on en kijk recht naar Summer "maar ik vind het ook helemaal niet erg als het vakantie is"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [moet eten tot zo misschien]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "We zullen het allemaal wel zien en mee maken" zeg ik glimlachend. "Mhm ik weet eerlijk gezegd niet wat ik van de vakanties moet vinden. Het heeft natuurlijk voordelen maar ook weer nadelen"

    [ eet smakelijk ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    Ik kijk op mijn horloge 'geschiedenis van de toverkunst is nog niet afgelo...' ik maak de zin niet af. 'Ik ga de hele dag niet meer praten totdat mijn stem weer normaal is!' ik sluit mijn mond en loop naar de leerlingenkamer. Ik hoop niet dat ik Jasmine tegen kom, dan moet ik wel praten! Ik plof neer is een stoel en pak de gel.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mason

    Ik grijns en achtervolg hem naar de leerlingenkamer. Ik zie een eerstejaars zitten en geef hem een snoepje. 'alsjebieft.' zeg ik poeslief. Hij pakt het dankbaar aan en steekt hst in zijn mond. 'Bedankt!' zegt hij maar dan slaat hij zinn handen voor zijn mo.d. Zijn stem is opeens heel laag. Ik grijns en ga naast James zitten.

    [moet gaan. Sorry voir spellinfouten kzit op mobiel.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Scorpius

    "Mhm ik weet eerlijk gezegd niet wat ik van de vakanties moet vinden. Het heeft natuurlijk voordelen maar ook weer nadelen"
    zegt Summer "hoezo voor en nadelen?" ik lach "voor mij is de vakantie het beste van het hele schooljaar"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "hoezo voor en nadelen?" Hij lacht "voor mij is de vakantie het beste van het hele schooljaar".
    "Dat weet ik en het voordeel is geen huiswerk en geen school, maar het nadeel is dat ik van tevoren niet weet wat de vakantie gaat brengen of waar ik ergens terecht kom" zeg ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Dat weet ik en het voordeel is geen huiswerk en geen school, maar het nadeel is dat ik van tevoren niet weet wat de vakantie gaat brengen of waar ik ergens terecht kom" zegt Summer
    "dat huiswerk is inderdaad een voordeel maar als je niet weet waar je heen moet, kom dan gewoon naar mij toe in de vakanties gelijk een stuk veiliger voor jou"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "dat huiswerk is inderdaad een voordeel maar als je niet weet waar je heen moet, kom dan gewoon naar mij toe in de vakanties gelijk een stuk veiliger voor jou" zegt Scorpius. Ik schud mijn hoofd "Ik wil jullie niet tot last zijn, maar het is lief dat je het zegt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer