• Topic 3 :) Het is nu vrijdag...We gaan wel gewoon door met waar we gebleven waren en zo, maar dan op vrijdag :)

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [doegg (doeg)]

    Summer

    Hij geeft me een zacht kusje op mijn lippen "Help dit? bij mij wel" zegt hij. "Het helpt en dat het bij jou helpt weet ik ook" zeg ik glimlachend. "Maar heb je het ondertussen al door of nog niet?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "Maar heb je het ondertussen al door of nog niet?" ik had een vermoeden maar wist het niet zeker, hierdoor wel maar voor de lol deed ik net of ik niks wist "nee, wat moet ik doorhebben?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [als ik of school inslaap val is dat jullie schuld!:P
    ik moet echt zo gaan...nog een paar dingetjes, dan ga ik me dwingen...]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ mwahaha niet mijn schuld en is goed]

    Summer

    "nee, wat moet ik doorhebben?" vraagt hij maar ik weet wel beter. "Scorpius geef nu maar gewoon toe dat je weet wat er is" zeg ik. "En dat je er anders over denk dan mij"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Ik kon het niet meer houden "oke ik wist heus wel wat je bedoelde maar er anders over denken?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Ik kijk hem aan "Zie je dat je niet kan liegen" zeg ik lachend. Ik knik "Ja dat jij het tegenovergestelde denkt van mij" zeg ik. "Wacht even wat denk je eigenlijk dat ik denk?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [neeeej XD niet het denk-jij-wat-ik-denk-gebeuren... daar ben ik zoooo slecht ik XD XD XD]

    Scorpius

    Ik kon er ook wel om lachen "ja inderdaad ik kan ook niet liegen maar het valt altijd te proberen..." maar toen Summer over het tegenovergestelde gebeuren begon zakte mijn laatste restjes hoop weg, ze zag me toch niet zitten want daar had zei het volgends mij over...of ik moest weer eens blond bezig zijn. Geen antwoord kon ik meer bedenken het enige wat er gebeurde was dat mijn hoofd zo rood werd als een tomaat.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ XD]

    Summer

    "Mhm ik zou het misschien wel geloven als ik je niet zolang ken" zeg ik lachend. Ik zag dat hij rood werd en glimlach. Was er nog een manier om hier onderuit te komen. Even dacht ik na en kom tot de conclusie dat die er niet was. "Het gene waar je ondertussen al achter was is het feit dat ik verliefd op je ben" zeg ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Verbaast draai ik me om "echt?" er was dus nog wel hoop, van binnen sprong ik een gat in de lucht, nu kon ik niet meer stuk!


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Ik zet een stap naar voren en druk een kus op zijn lippen. "Ja echt waar" zeg ik glimlachend. "Maar waarom zo verbaasd als ik mag vragen?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Summer kwam naar me toe en drukte een kus op mijn lippen "ja echt waar" zei ze glimlachend "maar waarom zo verbaasd al ik mag vragen?" ik glimlachde ook "eigenlijk had ik de hoop opgegeven en dacht dat je me niet leuk zou vinden..." mijn glimlach werd steeds groter.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Eigenlijk had ik de hoop opgegeven en dacht dat je me niet leuk zou vinden..." zegt hij. "Ik had de hoop ook al opgeven tot vanmiddag eigenlijk" zeg ik nog glimlachend. "Dus blijkbaat hadden we beide weer eens dezelfde gedachten en dachten we dat de alleen alleen vrienden wou zijn toch?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mason

    Ik grijns. 'Cadeautje, nu geef ik je niks meer voor kerst.' ik sta op en betaal Thea. 'Kom je?' vraag ik terwijl ik alvast naar buiten loop.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    'Nou, dan geef ik jou morgen niks!' zei ik toen we beiden buiten waren. 'Ga je mee naar het krijsende krot?' vroeg ik grijnzend.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mason

    Ik knik. 'Mij best, als we daarna maar naar die gewaden winkel gaan.' Ik en James lopen naar het krijsende krot en ik doe het licht aan. 'En nu?' vraag ik twijfelend. Er is hier niet bepaalt veel te doen en ik moet echt mijn haar goed doen...


    What do we say to the god of death? ''Not today.''