• Topic 3 :) Het is nu vrijdag...We gaan wel gewoon door met waar we gebleven waren en zo, maar dan op vrijdag :)

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Scorpius

    Ik lach "daar komen we makkelijk vanaf" "nu weet ik ook waarom Gryffidor en Slytherin zo botsen" ik glimlach "geloof me dit gebeurt inderdaad niet mee..."mijn glimlach wordt steeds gemener.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Ja komen we inderdaad makkelijk vanaf, maar beter dan strafregels schrijven ofzo" zeg ik lachend. "Ik probeer echt nooit meer aardig te doen tegen iemand". Ik knik "Dat gebeurd inderdaad niet meer, maar aan jou glimlach te zien laat je het hier ook niet bij of wel?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "inderdaad ik ga ze echt een keer terug pakken, doe je mee?" hele plannen gingen door me hoofd heen, ja inderdaad ik was hier nog niet klaar mee..."gelijk een goede oefening voor spreuken" ik gniffelde, ik zag het al helemaal voor me, zelfvoldaan staarde ik voor me uit.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Dat hoef je toch niet te vragen" zeg ik lachend. "Tuurlijk doe ik mee"
    ik kijk hem aan en zie hem zelfvoldaan voor zich uitstaren. "Dat is het zeker en misschien moeten we volgende keer toch een onzichtbaarheids spreuk over elkaar uitspreken aangezien ik echt geen zin heb in straf tenzij het straf van Snape is, want die geef ons toch geen straf"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mason en Albus

    'Grrr, wat een losers.' zegt Mason boos terwijl hij en Albus terug naar het kasteel lopen. Albus haalt zijn schouders op. 'Scorpius wou gewoon stoer doen,' zegt hij. 'Maar dat hij het lef nog heeft om ook maar iets verkeerds te doen bij mij, ergert me mateloos. Ik bedoel...Zijn vader was een lafaard! Een stomme lafaard die gered is door mijn vader nadat hij hulpeloos vast zat bij het vuur. Hij heeft zijn leven gewaagd voor die man!' Woedend staar ik vooruit. 'Ik vind het gewoon gemeen wat ze Roos aan hebben gedaan.' Mason knikt. 'Ach, ik weet het. Maar hij is gewoon niet snugger of zo.' Mason staat plots stil en krijgt een grote grijns op zijn gezicht. 'Ik weet wat we moeten doen,' zegt hij duister. 'Die snoepjes -waar ik Roos mee heb getraumatiseert- die kunnen we voor hun gebruiken.' Albus staart hem aan. 'Maar...Wat heeft het voor zin om ze terug te pakken? Zo ontstaat er alleen maar oorlog. We moeten ze juist negeren.' Mason schud zijn hoofd. 'Daar ben ik het totaal niet mee eens, maar ik vraag James wel of hij mee wilt doen.' Mason loopt de leerlingenkamer in en ziet James daar zitten. 'Hé!' zegt hij terwijl hij naast James gaat zitten. Dan vertelt hij het hele verhaal. 'Dus...Doe je mee?' vraagt hij grijnzend. 'En heb ik nog wat gemist bij verweer tegen de zwarte kunsten?'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Scorpius

    "Dom van me" ik lach, en weer verbaas ik me over de goede ideeën van Summer "dat is inderdaad wel handig, haha straf van Snape is gewoon een feestje"

    [waneer zijn eigenlijk de vakanties en waneer begint het bal ^^ nieuwschierig]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Mhm, we denken volgens mij best wel vaak hetzelfde en voor ons inderdaad wel maar je moet niet in een andere afdeling zitten" zeg ik lachend. Ik ga op een bankje zitten aangezien ik alles zie draaien. "Toch heb ik het idee dat zij het er ook niet bij laten zitten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ geen idee]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    Ik begin te lachen als ik terug denk aan Roos in de trein. 'Tuurlijk doe ik mee! Ow, ik weet niet of je iets gemist hebt want ik ben zelf ook niet gegaan. Ik ben even naar zweinsveld geweest. En morgen ga ik er weer heen, maar dan samen met de rest!' zei ik grijnzend. Ik neem een hap van een ketelkoek en leun achterover.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Schorpius

    "Dat zou zomaar kunnen" ik kijk naar Summer die er wit uitziet, ze gaat op het bankje zitten "Summer gaat het" ze ziet eruit of ze elk moment zou kunnen vlauwvallen.

    [ga even douche misschien tot zo]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ is goed]

    Summer
    "Ik weet alleen dat ik beter oplet vanaf vandaag" mompel ik. Ik haal een keer diep adem en knik "Het gaat wel, maar ik moet toegeven dat ik me ook wel eens beter heb gevoeld" zeg ik. "Komt vast door net en het zal zo vast wel weer over gaan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mason

    Ik grijns. 'Geweldig,' zeg ik terwijl ik James een box geef. 'Maar dit moet iets onvergetelijks zijn. Onze beste grap ooit! Beter nog dan die ene keer dat we Marcus Holm opsloten in een kooi in het verboden bos, en toen we als spoken verkleed hem bang gingen maken. En toen zeiden we-' ik glimlach even. '-Dat als hij elke avond snoep in het hol van de boom links naast zweinstein zou leggen, dat we dan weg zouden gaan.' Ik grijns even. 'Maar goed, we moeten dus iets heel goede bedenken.'

    [Het bal is als iedereen terug is van vakantie ^^ Rider is zoiezo weg. En eques komt bijna niet meer, weet 1 van jullie of ze op vakantie is?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (ja ze was tot uhhh ik weet het niet meer, maar ze was wel op vakantie


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James

    'Ik zie hem soms nog snoep brengen!' zeg ik hikkend van het lachen. Ik denk na. ''Ja ik heb het! We achtervolgen hun naar hun leerlingenkamer, we zijn natuurlijk ontzichtbaar. En leggen de snoepjes op tafel. Zwadderaars eten alles wat er voor hun neus ligt.'. Ik grijns. 'Goed idee of moeten we wat anders verzinnen? We kunnen ook het bal voor ze verpesten. '


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mason

    Ik grijns. 'Tja, met jou ontzichtbaarheidsmantel lukt dat vast wel. Maar het bal lijkt me beter, dan verpesten we gewoon alles. Misschien kunnen we meer producten kopen van George.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''