• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:05 ]


    El Diablo.

    Kurt

    'Oké,' zei ik zacht en nerveus. Voorzichtig liet ik Blaines hand los en liep ik met de dokter mee de gang op. Ik vestigde al mijn aandacht op de dokter, zodat ik geen woord zou missen van wat hij me zou vertellen. 'I-is het iets ernstigs?' vroeg ik stotterend aan hem.

    Finn

    'Horen pijnstillers pijn niet tegen te gaan in plaats van te veroorzaken?' vroeg ik mezelf hardop af waarna ik Santana weer aan kijk. 'Waar heb je hem voor het laatst gezien?' vroeg ik over haar Iphone.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Ik ben goed in geheimzinnig doen' lach ik.
    'Mhm, ik twijfel' grijns ik..

    Santana

    'Wat dacht je van mijn tas' mompel ik sarcastisch.
    'En eigenlijk wel, maar nu weet ik dat die dingen niet goed zijn..'

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 23:22 ]


    El Diablo.

    Quinn

    "Niet twijfelen," Glimlachte ik. "Kom gewoon ter zake."
    Ik hield er niet echt van als mensen dingen niet wilden zeggen wat ze dachten, dan werd ik nieuwsgierig.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    'Niet om lullig te doen, maar je vroeg het je net zelf af.' ging ik op in haar sarcasme. Normaal gesproken negeerde ik het gewoon en liet ik het gewoon over me heen komen. 'Waar is je tas?' vroeg ik uiteindelijk maar. Ik kon me tenminste een beetje hulpzaam opstellen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Als ik dat wist' mompel ik.
    Ik sloeg mijn armen over elkaar, en keek rond..

    Damon

    'mhm' grijns ik.
    'Dan moet ik maar doen waar ik al moet denken sinds het moment dat ik je zag hé?' grijns ik, en druk zacht mijn lippen op de van haar..

    [ Sorry Quinn, werd zowat gedwongen door mijn vriend die nu hier logeert.. :Y)]


    El Diablo.

    Finn

    Ik keek even rond, maar zag haar tas niet. Ik besloot om er niet al te veel moeite over te doen. Misschien herinnerde ze het zich zelf wel ineens. 'Heeft één van jullie misschien honger of zo?' vroeg ik aan ze. Ik kon me voorstellen dat ze na al die tijd wel honger gekregen hadden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Is dat geen eten dan?' vraag ik verbaasd, en wijs naar een zakje met rood spul dat aan een of andere paal hangt. 'Dat is toch soep ofzo' mompel ik droogjes.


    El Diablo.

    Finn

    'Uuuh,' mompelde ik droog waarna ik mijn hoofd schudde.
    'Volgens mij is dat iets anders. Dus wat moet ik halen? Misschien kan ik ook wel iets te lezen halen voor je? En Sebas, hoef jij dan niks?' vroeg ik met een zwakke glimlach.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dokter:

    Hij keek me afwachtend aan en ik kijk meelevend naar hem. 'Blaine, heeft iets zeldzaams, wat bijna niemand heeft en het is heel erg onduidelijk wat het precies met hem doet. Er is een kleine groep mensen die het hebben en daarvan is het ook nog onduidelijk, bij hun hebben ze andere sypthomen gekregen, dan van Blaine' zeg ik en kijk hem aan. 'We weten niet of het blijvend is of niet, maar het is niets erstigs' zeg ik vervolgens. 'Als Blaine beweegt, stoot de spieren een soort stof af, waardoor hij misselijk wordt. Wij in het algemeen worden moe, als we een tijdje lopen, maar voor Blaine is het twee keer zo snel, als hij in een bepaalde straal loopt. Is hij heel moe. De duizeling is schijnbaar ook een symthoom wat er te maken heeft' zeg ik rustig. 'We moeten hem wat meer onderzoekend. Als je vragen heb vraag maar' zeg ik en kijk hem vragend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Ik kon een kleine glimlach niet onderdrukken en kuste voorzichtig terug terwijl ik mijn hand in zijn nek legde.
    Het verbaasde me dat hij voor iemand van zijn gestalte, zo zacht kon kussen.
    "Dit is beter dan de film," Grinnikte ik uiteindelijk.


    [I'm sure Quinn doesn't mind, rofl :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    Ik schud mijn hoofd, en kijk naar de grond.
    'Haal dan maar wat breezers, en pizza' zegt Santana..

    Damon

    Ik keek haar aan, 'weet ik' grijns ik.
    Ik kus haar weer terug, en streel zachtjes over haar wang..

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 23:41 ]


    El Diablo.

    Kurt

    Ik dacht na over een paar vragen, maar ik kon niets bedenken. Alles was duidelijk, tenminste, tot hoever alles duidelijk kon zijn. Waarom moet dit nou net weer met Blaine gebeuren? Hoewel ik wel vreselijk opgelucht ben dat het niets ernstigs is. 'Alles is duidelijk, dank u voor het snelle resultaat.' zei ik dankbaar tegen de dokter. Ik dacht na aan over hoe we dit moesten doen.. Als hij snel moe was, kon hij misschien helemaal niet meer naar school toe bijvoorbeeld. En Glee.. Hij hield van Glee, maar hij zou bijna niet meer kunnen optreden. Een zucht verliet mijn mond, maar de dokter zei ook dat het misschien niet blijvend was.. 'Mag ik even naar hem toe?' vroeg ik aan de dokter.

    Finn

    'Santana, ik ga je echt geen alcohol geven.' mompelde ik streng tegen haar waarna ik de kamer uit liep om te kijken of ze pizza hadden. Gelukkig hadden ze het en kocht ik het. Ik kocht ook een flesje water voor haar in plaats de Breezers waar ze om vroeg en liep weer terug en gaf alles op een dienblad aan haar en ging daarna naast Sebastian zitten.

    [Ik ga denk ik maar eens proberen te slapen, aangezien ik morgen vroeg op moet want ik ga naar de Efteling :3. Als jullie willen kunnen jullie gewoon reageren, dan reageer ik morgen ochtend wel.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Mijn hand dat in zijn nek lag, gleed langzaam naar zijn borstkas terwijl ik hem terug kuste.
    Ik trok hem zacht dichter alsof het zeker was dat hij niet zo maar weg zou gaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Licht grijnzend kuste ik terug, en beet zachtjes op haar onderlip.
    Mijn ene hand streelde nog steeds haar wang, terwijl de ander op haar rug lag..

    Santana

    Ik grinnik zachtjes, en zet dan mijn tanden in de pizza punt.
    'Wat is er Sebs, je ziet er moe uit.' zeg ik.
    Sebastian heeft dikke wallen onder zijn ogen, en is best bleek..


    El Diablo.

    Dokter:

    Ik knikte vriendelijk naar de jongen. 'Tuurlijk mag je naar hem toe' zeg ik vriendelijk. 'Oja, er zijn wel bepaalde medicijnen, die het kunnen verminderen van de moeheid, misselijk en duizeling. Voor de rest moeten we nog even overleggen, hoe en wat. Over een paar uur, weten we wel iets meer. We houden u op de hoogte' zeg ik, waarnaar ik wegloop.

    (Oke, veel plezier voor morgen! (: Slaaplekker!)


    One Who Travels A Higher Path.