• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:05 ]


    El Diablo.

    Quinn

    Op de plek waar zijn hand lag, werd het wat warmer maar vond het best aangenaam.
    Mijn ogen volgden elke beweging van wat er op het scherm gebeurde, wat eigenlijk in mijn nadeel was aangezien ik dan eens zou hard zou schrikken bij een eng stuk.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik zag dat ze heel geconcentreerd naar het scherm keek, en ik grijns.
    'Is het leuk' lach ik, want ik wist dat straks in een klap een gil eneen onthoofd te zien was..


    El Diablo.

    Finn

    'That's Santana. Ben blij dat ze oké is.. ' verzond ik waarna ik even nadacht. Wacht, hoe was ze eigenlijk in coma belandt? Het kan me best al verteld zijn, maar ik was zo gefocust om Rachel terug te krijgen dat het me waarschijnlijk ontgaan is. 'Wat was er eigenlijk gebeurt met haar? Moet ik langs komen? Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze het zou waarderen om mij te zien, maar als ik iets voor jou kan doen?' sms'te ik terug naar Sebastian. Het klonk niet al te snugger, maarja.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Je kan komen, je kan alleen wat sarcasme verwachten denk ik.. En ze had longproblemen, en een hartaanval ofzoo... verstuur ik..


    El Diablo.

    (Mijn topic en ik ben er weer)

    Blaine Anderson:

    Ik werd onder de apparaten gelegd en ik moest stil liggen. Vermoeid sla ik mijn ogen en denk aan Kurt. Ik wou bij hem zijn weg van die luidrugtige apparaten. Na een tijdje wordt ik eruit gehaald en naar een kamer gebracht, waar ik op bed moest liggen. 'Je moet even hier blijven, we gaan de foto's bekijken. We komen zo terug' zegt de dokter vriendelijk. 'Oja, je vriend wordt op de hoogte gebracht en een zuster brengt hem naar je toe' zei hij en liep weg. Ik zuchte weer vermoeid en sloeg mijn ogen neer.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Nee," Lachte ik en beet op mijn onderlip zonder van het scherm weg te kijken. "Maar ik kan even niet weg kijken."
    Wanneer het enge stuk er was, kromp ik in elkaar en voelde mijn hart als een razende te keer gaan.
    "Shit," Lachte ik geschrokken en keek Damon grijnzend aan. "Ik haat je...omdat je mij dit aandoet."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Aww' grinnik ik, en leg mijn andere arm ook om haar heen.
    'Zo eng is het toch niet.' grinnik ik..


    El Diablo.

    Kurt

    Na een tijdje gespannen gewacht te hebben kwam er ineens een zuster naar me toe en legde haar hand op mijn schouder en keek mij aan met vriendelijke ogen. 'Je mag naar hem toe, hoor.' glimlachte ze vriendelijk. In een snelle beweging stond ik op en keek ik haar vragend aan. Ze wenkte me dat ik mee moest lopen en daarna kwam ik in een ruimte waar Blaine in een bed lag. Met snelle passen liep ik naar hem toe en pakte ik zijn hand. 'Blaine,' bracht ik moeizaam uit, vanwege de krop in mijn keel en de spanningen.

    Finn

    Ik twijfelde, aan de ene kant wilde ik wel even langs gaan. Het zou onbeleefd zijn om niet te gaan. Maar aan de andere kant zou Rachel het niet zo op prijs stellen. Maar Rachel was nu toch bij haar moeder.. En misschien kon ik mijn excuses aanbieden aan Santana. Het was normaal gesproken niks voor mij om zomaar seks te hebben met iemand, terwijl dat niks betekent. Ik heb haar niet met respect behandeld. Ik startte mijn auto uiteindelijk maar en reed naar het ziekenhuis. Van de vorige keer herinner ik me welke kamer ik lag en liep ik naar binnen. 'Hoi,' mompelde ik ongemakkelijk. 'Hoe gaat het hier?' vroeg ik een tikje gespannen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Goed hoor' mompel ik sarcastisch.
    'Ik lig alleen maar aan een hartapparaat..'


    El Diablo.

    Quinn

    "Jij wist dat dit zou gebeuren," Merkte ik lachend op en sloeg zacht op zijn arm. "Oh, nu haat ik je nog meer."
    Mijn hart was al wat gekalmeerd en daar was ik blij om.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Je haat me niet' lach ik, en kijk haar aan.
    'Toch?' grinnik ik.


    El Diablo.

    Quinn

    Ik schudde langzaam mijn hoofd. "Tuurlijk niet, integendeel zelfs...Ik heb je graag."
    Ergens vond ik het fijn dat hij me aan andere dingen liet denken dan aan Santana.
    Hij vrolijkte me op, wat goed was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Jeej' zeg ik lachend.
    Ik kijk haar aan.


    El Diablo.

    Finn

    Ik fronste en keek even naar Sebastian, maar daarna keek ik weer naar Santana. Ik besloot wat er gebeurt was tussen ons, niet naar boven te brengen. Daar had ik zelf helemaal geen zin in. 'Ik bedoelde eigenlijk, of je je iets beter voelt ondanks de omstandigheden.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik zag de zuster uiteindelijk met Kurt en Kurt loopt met snelle passen naar me toe. Hij houdt mijn hand vast en keek me aan. 'Kurt' zeg ik schor en kijk hem aan. 'Ik weet het nog niet, wat er met me aan de hand is. De dokters zijn nu mijn foto's aan het bekijken en overleggen' zeg ik daarna vermoeid en nog steeds schor. Ik was zo moe, misselijk en duizelig, weer sluit ik mijn ogen. En ik kon zo in slaap vallen.


    One Who Travels A Higher Path.