• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:05 ]


    El Diablo.

    Quinn

    "Zie je wel, ik ben echt te lief." Lachte ik en sloeg mijn ogen neer.
    Ik legde mijn handen op knieën en glimlachte wanneer ik hem weer aan keek. "En ontken het niet, want het is gewoon zo."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik sloot even voor een paar seconden mijn ogen, omdat ik de stress even niet meer kon handelen, maar toch keek ik weer naar Blaine. Hij had zijn ogen dicht en even twijfelde ik of hij sliep. 'Het komt echt goed, Blaine.' zei ik. Mijn stem klonk immers niet echt overtuigend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Ja hoor, afgezien van de buikpijn en misselijkheid.' mompel ik droogjes.
    Ik kijk hem aan.

    Damon

    'Wie zei dat ik het ontkende' grinnik ik.
    'Mhm?' lach ik..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik opende weer mijn ogen en kijk hem zwak glimlachend aan. Ik kneep zachtjes in zijn hand en gaapte opeens. Mijn ogen vielen weer dicht en kijk hem met rode ogen aan. 'Ik ben moe' zeg ik zachtjes en schor. Eenmaal mijn ogen dicht vielen, kon ik ze niet meer open krijgen en viel in een diepe slaap.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 22:50 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Dat was voor het geval dat je het wilde ontkennen," Grinnikte ik. "Maar aangezien je het niet ontkende, geef je me dus gelijk wat ik fijn vind."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik grinnik, en kijk haar aan.
    'Fijn toch' mompel ik droogjes..


    El Diablo.

    Finn

    Ik glimlachte zwakjes naar haar. 'Misschien speelt de kater nog steeds een beetje mee.' zei ik schouderophalend. Ik keek haar even aan, en twijfelde of ik dit wel moest vragen nu ze net wakker was. 'Wat was er eigenlijk gebeurt waardoor je in het ziekenhuis belandde?' vroeg ik aan haar.

    Kurt

    Bezorgd bleef ik zijn hand vast houden, hij was in slaap gevallen en ik besloot dat maar even zo te laten totdat de dokters kwamen voor zijn uitslag. Ik was zo onwijs gespannen hiervoor.. Het was waarschijnlijk beter voor Blaine dat hij sliep, dan zat hij ook niet met zenuwen.. Ik voelde ineens een traan over mijn wang rollen, maar veegde het ruw weg. Ik moest sterk blijven nu, voor Blaine.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Ja," Stemde ik zacht in. "Fijn."
    Na een kleine zucht, keek ik weer naar televisie en leunde ik onbewust wat tegen hem aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Santana

    'Longen' mompel ik.
    Ik ga rechtop zitten en kijk hem aan..

    Damon

    Ik kijk naar de film.
    'Weetje, dit is eigenlijk een hele vage film' mompel ik..


    El Diablo.

    Finn

    Ze ging rechtop zitten en ze keek mij aan. 'Dat wist ik al, maar zoiets kan toch niet zomaar uit zichzelf optreden. Of ben ik nou gek?' zei ik. Dat laatste mompelde ik er zachtjes achteraan en ik keek haar onderzoekend aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Jij hebt ze gekozen hoor," Merkte ik grijnzend op en keek naar hem op. "Dus dan is dat je eigen fout."
    Mijn ogen flitsten even naar het scherm en weer terug.
    "Als je iets anders wilt doen, zeg het dan maar hoor, maakt mij niets uit."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Santana

    'komt gewoon door de pijnstillers' zeg ik simpel.
    Ik kijk om me heen, 'waar is de verloekte Iphone' mompel ik.


    El Diablo.

    Damon

    Ik kijk haar aan, en grijns een beetje.
    'Misschien' lach ik.


    El Diablo.

    Dokter:

    Ik liep de kamer in van Blaine en zag Kurt zijn vriend zitten. Ik keek naar Blaine en hij lag te slapen. Mooi, kon ik even met de jongen praten. 'Jongeman, kan ik je even spreken op de gang. Het gaat namelijk over de onderzoek van Blaine' zeg ik en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Nu ga je weer geheimzinnig doen," Lachte ik en rolde met mijn ogen. "Get to the point."
    Glimlachend frutselde ik wat aan mijn armbandje zonder mijn blik af te wenden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.