• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136766

[ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:42 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[moet nu echt gaan srry]

(oke maakt niet uit, ik spreek je dan waarschijnlijk niet meer, dus waarschijnlijk over 3 dagen weer want dan ben ik aangekomen op de camping en heb dan wss wifi)

Isabella

Ik kijk glimlachend naar Austin en Jasmine. Ik zucht. Ik zou ook wel wat alcohol lusten, maar ik weet wat er gebeurd op een lege maag. Dat heb ik een keer eerder gehad en dat was alles behalve fijn. Dan voel je je de hele dag misselijk en moet je de hele avond spugen. Niet eens bij zoveel, nee gelijk. Ik pak Jayson zijn hand en trek hem mee de dansvloer op. We beginnen de dansen naast Jasmine en Austin.

Jayson
    Ik wordt meegetrokken door Isabbela om te dansen en.ik schud mijn hoofd. 'ik kan.niet dansen joh' schreeuw ik in haar oor. (kan die wel) ik begin.wat op het ritme te dansen en.ik krijg opeens zin om weer eat moves van vroeger te doen. Vroeger deed ik wel is in de buurt breakdance maar daar was ik mee gestopt. Ik doe wat simpele moves en kijk glimlachend naar Isabella.

(enige reactie,maar feestje is saai en moet zo weer ff achter bar x)

Isabella

'Gast dat ziet er super goed uit! Hoezo je kan niet dansen?!' lachend kijk ik hem aan en kijk dan naar Jasmine en Austin. 'Misschien moet je Jasmine maar gaan versieren met je moves,' schreeuw ik in zijn oor. Ik had eigenlijk wel zin om met Austin te dansen.

Jayson
    Ik grinnik. 'wacht ik kan hem wegduwen en uitdagen voor battle is fun'schreeuw ik aan haar oor en kijk er vrragendaan. Eigenlijk had ik wel weer een keer zin om te battle.

Isabella

Ik grinnik. 'Is goed, maar ik wil wel zo met hem dansen,' schreeuw ik weer terug. 'En ik raak niet onder de indruk van je gebattle. Kunnen Jasmine en ik ook!' lachend kijk ik hem aan.

Jayson
    'show me' schreeuw ik lachend terug. Ik kijk even naar Austin en stap op hem af. ik duw hem lachend naar achter en doe wat moves daarna draai ik me om naar Jasmine en ga met haar dansen.

(oke ik ga zo op vakantievind het e,ht jammer dat ik nu 2 dagen niet kan reageren als ik na 5 dagen nog niet heb gereageetd doe dan maar gewoon dat ikmijn zieke oma die om sterfen ligt aan het bezoeken ben doei xx)

Isabella

Ik lach en pak Austin zijn hand. Lachend begin ik te dansen. 'Als je hem wilt laten zien wat je kan moetje het doen hoor. Dan ga ik wat drinken halen.' ik glimlach naar hem.

Austin
    'maar ik dans veel liever met jou dus dat ga ik zo wel doen'schreeuw ik in haar oor en sla mijn armen om haar heeen. 'ow danste je liever met Jayson?' vraag ik lachend

Isabella

'Nee hoor. Hij kan misschien wel beter dansen, maar toch dans ik liever met jouw.' ik kijk hem lachend aan. 'Maar ja jij was al met Jasmine aan het dansen, dus dan maar met Jayson hè.' Ik sla mijn armen om hem heen en geef hem een kus.

Austin
    'ja die wou graag mee dansen,maar met jou dansen is leuker'zeg ik en raak met mijn lippen kort de hare. Opeens denk ik aan Ian die waarschijnlijk nu alleen staat. 'Moetrn we Ian niet even halen?'

Isabella

'Mmm is die niet aan het flirten?' ik kijk om me heen en zie hem aan de bar staan met een meisje. 'Volgen mij heeft hij het wel naar zijn zin,' grinnik ik. 'Maar we moeten wel opletten dat hij niet te dronken wordt....' ik lach en kijk Austin aan.

Austin
    Ik kijk naar de richting waar Isabella kijkt en begin te lachen. 'Ja denk ik ook ja'zeg ik. 'Ach,maakt niet zoveel uit toch als die dronken is?'zeg ik lachend. 'Dan tillen Jayson en ik hem wel naar huis'zeg ik lachend met nog een blik op Ian. 'Met dronken mensen kan je wel lachen'