• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136766

[ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:42 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Isabella

Ik knik, wat ik beter niet had kunnen doen. Een draaierig gevoel drong in me op. Ik voelde me slap en licht in mij hoofd. Alsof ik ging flauwvallen, maar ik begreep het niet. Ik had gewoon gegeten. De muziek leek harder dan ooit. Het maakt me compleet gek. Ik zocht naar iets om het weg te halen, maar niks hielp. Het leek alleen maar erger te worden. Mijn hoofd bonsde als een gek en ik voelde hoe mijn spieren zich verslapte. Dit was niet goed. Vaag zag ik de jongen grijnzen. Opeens werd het me duidelijk. Hij had iets in mijn drankje gegooid. 'Klootzak,'riep ik. Wetend dat hij het toch niet hoorde. Ik zocht naar Austin, maar door de waas voor mijn ogen kon ik niemand meer herkennen. Een ding weet ik wel zeker. Als Austin niet bij me was geweest, had die jongen iets met me gedaan. 'Austin,' weer ik nog te zeggen.
    Dan voel ik hoe ik de grip verlies op mezelf.

Austin
    Ik kijk geschrokken naar Isabella en pak er gauw vast voordat ze de grond raakt. Die vuile klootzak had wat in der drankje gegooid. 'Jayson,hou Isabella even vast'zei ik en gaf haar aan hem. Hij hielt hem vast en met gebalde vuisten liep ik op de jongen af. Hij keek me aan en voor die ook maar wat kon doen raakte mijn vuist zijn gezicht.

Ian

Vanuit mijn ooghoek zag ik Austin op een jongen afstormen. Ik loop vlug naar hem toe en pak zijn armen vast. 'Stop! Austin, waar slaat dit op?' ik zie hoe de jongen er vandoor gaat en trek mijn wenkbrauw op. Dan draai ik me om naar Jayson, Isabella en Jasmine. Isabella ziet er beroerd uit en lijk elk moment out te kunnen gaan. 'Isa?!' ik ren naar haar toe en kijk dan naar Austin. 'Wat is er gebeurd?'

Austin
    'Wat doe je!? Ik had die gast helemaal out moeten slaan man roep ik boos. 'Hij heeft gewoon spul in haar drankje gedaan'zeg ik boos en loop terug naar Isabella. Ik pak der weer over van Jayson die ik even bedank. 'Ik breng er naar buiten'zeg ik en loop met Isabella in mijn armen naar buiten.

Isabella

Vaag voel ik hoe ik opgetild wordt. Alles komt traag en later binnen. Ik heb niet het idee dat ik mijn lichaam kan bewegen. Ik voel me slap en niet instaat om iets te doen. Aan het eind van de gang zie ik de uitsmijter. Ik leg
    Mijn hoofd tegen Austin zijn borstkas en probeer alles te beseffen. 'Waarom nou weer ik?' het was meer een opmerking tege mezelf, maar het klonk als een vraag.

Austin
    Ik aaide door haar haar en hoorde haar wat zeggen. Ik reageerde er niet echt op en keek om me heen.Opeens viel mijn oog weer op de jongen,hij stond met nog iemand en samen waren ze een beetje aan het lachen. Ik twijfelde even,ik wou Isabella niet alleen laten maar ik wou die jongen ook knock out slaan..

[laat Ian erachter aan komen of zo dat die Isabella overneemt]

Ian

Ik kijk even naar Jayson. 'BlijF jij maar bij Jasmine. Ik wil niet dat Austin gekke dingen doet.' Zonder op antwoord te wachten ren ik naar de uitgang. Ik zie Austin met Isabella in zijn armen staan. 'Austin! Isa!' ik loop vlug naar ze toe. 'Gaat het?' Ik kijk Isa bezorgd aan.

Austin
    Ian komt aanrennen en ik kijk hem aan. 'Hier'mompel ik waarna ik Isabella voorzichtig overneem. Ik loop opnieuw op de jongen af die me niet opmerkt. Ik duw hem hard tegen zijn schouder en hij wankelt, Ik sla met mijn vuist tegen zijn kaak en kijk hem boos aan. 'Dat had je niet moeten doen gozer'sis ik boos.Hij haalt uit en ik voel een harde klap tegen mijn hoofd. Nu was ik helemaal boos en sloeg hem vol in zijn maag. Ik voelde ineens een klap van de zijkant en zag dat zijn vriend hem ging helpen. Ik trapte hem vol in zijn balen waarna hij inzakte. De jongen die wat in het drankje had gedaan slaat me weer en ik duw hem keihard weg waardoor hij op de grond komt. Hij staat boos op en geeft me een paar harde pijnlijke klappen. Ik voel hoe een straaltje bloed langs mijn hoofd loopt en ik kijk de jongen nog bozer aan. Ik sla hem een paar keer vol op zijn gezicht en in zijn maag als die inzakt hou ik mijn vuist onder zijn gezicht waardoor hij er zelf tegenaan komt.

Isabella

Vaag hoor ik geschreeuw. Ik knipper met mijn ogen en zie dat Ian me nu vast heeft. 'Wat gebeurd er allemaal? Waar is Austin?' ik kan wel janken. De hele avond is weer verkloot, dankzij mij. Ik trek me aan Ian zijn schouder op zodat ik om me heen kan kijken. Vaag zie ik Austin bij twee jongns staan die op de grond liggen. Ik bijt op mijn lip. 'Austin, kom je?' ik kijk hem bezorgd aan. Ik kijk naar de twee jongens. Een pakt iets ui zijn broekzak. Ik Herken het als mis. Ik spring uit Ian zijn armen en probeer naar de jongen toe te rennen.
    Ik voel me slap en misselijk. Met het laatste beetje kracht schop ik hard tegen zijn pols, zodat hij het mesje dat voor Austin was bedoeld laat vallen. Ik pak Austin zijn hand en trek hem mee. Slapjes laat ik me een paar meter verder op tegen een muur aanzakken. Ik kijk naar Austin. Hij heeft een wond op zijn hoofd. 'Gaat het?' Ik veeg het bloed voorzichig uit zijn gezicht.

Austin
    ik wordt meegetrokken door Isabela en zucht lichtjes,werd ik weer wegetrokken. Ze vraagt if het gaat en veegt voorzichtig wat bloed van mijn hoofd. 'ja hoor'zeg ik en kijk naar de twee jongens die met moeite weglopen. Als ik niet weggetokken was had ik die jongens helmaal knock out geslagen

Isabella

'Dank je,' mompel ik. Ik veeg het laatste restje weg en kijk hem dan aan. 'Ben je nog ergens anders geraakt?' ik kijk hem vragend aan. Ineens voel ik weer hoe slap ik ben. Ik laat me tegen de muur aanvallen. Ik kan elk moment door mijn benen zakken. Mijn hoofd bonst als een gek. Wat heeft hij erin gegooid? Ik ga met mijn Hand door mijn haar en sluit mijn ogen. Ik wil dat het weg gaat. Ik wil dat het gevoel weg gaat.

Austin
    'Ik bloed nergens meer'.momprl ik en sla daarna mijn armen om haar heen en til er daarna op. 'kom we gaan terug naar de camping'zeg ik en loop op Ian af. 'Blijf je hier of ga je mee?'

(ik ga denk slapen ben nogal moe omdat ik gister pas half 4 thuis was. )

Ian

Ik kijk twijfelen om. 'Ik kom later terug met Jasmine en Jayson. Ik Zeg wel dat jullie weg zijn.' Ik kijk naar isabella. 'Beterschap.' Ik geef haar een kus op haar voorhoofd, glimlach even naar Austin en loop dan terug naar binnen. In de drukte begin ik te zoeken naar Jayson en Jasmine. Waar zijn ze?