• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136766

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik stap zelfverzekerd op de man af en loop er langs. Ineens voel ik zijn arm op de mijne. Ik kijk strak terug. 'Ja?' ik moest niet laten zien dat ik 17 was en dat ik loog. 'Je bent achttien?' 'Ja, ik ben achttien.' Hij kijkt me onderzoekend aan.'Ik houd je in de gaten.' ik knik en trek me los. Vlug loop ik naarden andere.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik zie Isabella aanlopen en kijk even lachend naar de andere. 'There is my girl'zeg ik en glimlach even naar Isabella. 'Zullen we wat drinken?'vraag ik aan iedereen.

    jasmine

    'Ja natuurlijk heeft jayson mij naar binnengeholpen, die held' lach ik naar austin en daarna naar jayson. 'Ja ik heb wel zin in een drankje'

    Jayson
    Ik grinnik even en sla mijn hand om Jasmine. 'Wat wil mijn meisje te drinken dan?'vraag ik lachend aan haar.

    jasmine

    'Nou euhm laat ik maar beginnen, met een lekkere rode wijn' lach ik en beweeeg een beetje mee op het ritme van de muziek.

    Jayson
    Ik grinnik en kijk op naar de andere. 'Zou ik voor jullie ook wat halen?'vraag ik. Ondertussen kijk ik een beetje naar Jasmine die een beetje begint te bewegen op de muziek.

    Austin
    'Doe voor mij maar een bacardi cola'zeg ik en kijk even naar Isabella en Ian die ik mee trek. Jayson zou zo wel mijn drankje komen brengen. Ik kijk even naar Jasmine. 'Ga je met Jayson mee naar de bar of blijf je bij ons?'vraag ik aan haar.

    [Ik ga zo weg(niet nu) maar dan weet je het als ik niet meer reageer,ben pas laat terug dus denk niet dat ik vanav. nog ga reageren ofzo

    jasmine

    'Ik blijf wel bij jullie, jayson die red zichzelf wel hoor bij de bar, he schatje' zeg ik lachend tegen jayson.

    Jayson
    'Ja hoor'mompel ik en loop richting de bar toe.Ik moet even wachten tot ik kan bestellen. Als ik kan bestelen bestel ik twee bacardi cola en een rode wijn. Ik drink eerst wat slokken van mijn bacardi cola.

    Austin
    'Weet je dat wel zeker?'vraag ik lachend.'Kan die wel zonder jou'zeg ik lachend en kijk daarna even naar Jayson die wegloopt en nog iets mompelt. 'Dus wie gaat er zo mee dansen?'

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 19:42 ]

    jasmine

    'Nou misschien kan hij wel niet zonder mij, maarja soms moet het maar, o ik kom wel dansen even mijn heupen los schudden' lach ik.

    Jayson
    Ik kwam terug en duwde de glazen in hun handen. Ik keek even naar Ian en gaf hem een duw tegen zij schouder. 'heey,is hiet niet een leuke meid voor je?' vraag ik hem lachend.

    Austin
    Ik kijk Jayson dankbaar aan en neem wat slokken. 'Nou laten we maar gaan dansen dan'zeg ik en glimlach even. Ik steek mijn hand even op naar de andere en trek Jasmine mee naar de dansvloer. Daar neem ik nog gauw wat slokken en begin op het ritme te dansen. Ik kon wel redelijk dansen dus dat was een voordeel.

    jasmine

    Ik dans met austin mee op het ritme van de muziek en zing mee met de liedjes, ik buig me naar zijn oor toe en schreeuw erin. 'Pas maar op dat jayson nu niet jaloers is, hij maakt je af hoor'