• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:09 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sarah

    Toen ik uit mijn kamer kwam zag ik dat er bijna niemand meer was. Ik ging op zoek maar vond niemand. Net toen ik de anderen een berichtje wou begon mijn gsm te rinkelen . Ik keek en zag dat het Quinten was. ' Hej Quinn. ' zei ik. 'Sarah , kom naar het ziekenhuis Mia krijgt haar kindje! ' riep Quinn. 'What, OMG Oke, ik kom eraan! '
    Het ziekenhuis was toch maar een paar straten verder dus liep ik vlug. Ik had nog nooit zo vlug gelopen. Toen ik het ziekenhuis binnenkwam zag ik Quinten en Austin naast elkaar zitten. 'Hej , guys' Zei ik uitgeput. 'Waar is Mia?'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten

    "Kamer 65B, maar het is daar best wel ongemakkelijk." zeg ik. "Als meisje miss. niet maar het hele verhaal is nog niet verteld. Dus ja als ik of Austin daar binnen komt wandelen" lach ik zacht. "Anders loop ik wel mee" ik loop mee naar de deur en doe hem open. "Dames gaan voor" zeg ik zacht.

    (ik ga denk pitten x.
    miss nog een post)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    'Kamer 65B, maar het is daar best wel ongemakkelijk. Als meisje miss. niet maar het hele verhaal is nog niet verteld. Dus ja als ik of Austin daar binnen komt wandelen. Anders loop ik wel mee.' verteld Austin. 'Oh, voor mij is het niet ongemakkelijk ik ben al in dezelfde positie geweest. Alez niet helemaal. Ik heb abortus gepleegd. Op zich zou ik het niet erg vinden om een kindje te hebben ,maar ik was verkracht en ik vind dat geen enkel kind zo'n vader verdiend.' vertelde ik Quinn. 'Maar, euhm.. Welk verhaal moest je nog vertellen?'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten

    "Arm kind" zeg ik tegen Sarah en sta op. "We hebben het hele verhaal nog niet verteld. Over hoe dit allemaal kan." leg ik uit.
    Ik had de deur gelukkig nog niet open gedaan. "Ik denk wel dat je de juiste keuze hebt genomen met anortus" zeg ik. "Maar kom dan gaan we naar binnen"

    (ik ga ni x.)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    'We hebben het hele verhaal nog niet verteld. Over hoe dit allemaal kan.' Zegt Quinn. 'Oké vertel het me later wel.' En we gingen naar binnen. Daar zag ik Mia liggen. 'Hallo, Mia. Alles goed?' vroeg ik. Ik wist niet wat ik moest zeggen dus probeerde ik maar een gesprek te starten.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Ik ben door! Daag! ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Tiffany
    'Het maakt niet uit man. Het leven is te kort om mensen te haten,' zegt hij tegen Brandon. Hij keek daarna weer naar mij '3 jaar.' Ik zag hoe lief hij met Darcy omging. 'Binnenkort komt het broertje van Brandon langs, dan kunnen ze samen spelen.' Ik was helemaal enthousiast over mijn voorstel. 'En als ze contact blijven houden worden jullie later-' Ik word even stil, dat ze elkaar hebben vergeven hebben betekent nog niet dat ze beste vrienden zijn.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 9:39 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    'Binnenkort komt het broertje van Brandon langs, dan kunnen ze samen spelen. En als ze contact blijven houden worden jullie later-' zei ze en toen bleef ze even stil. Ik keek haar even aan. 'Dan worden wij later?' vroeg ik. Ze wou vast iets zeggen in de trant van familie of zo maar daar moest ik nu nog even niet aan denken. Ze moesten al blij zijn dat ik sorry had gezegd tegen Drew.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Andrew Cole.

    Dit werd een klein beetje vreemd. "Ik ga-". Ik wees even naar het gebouw en schudde mijn hoofd. Voorzichtig stond ik op om Darcy niet wakker te maken. Haar hoofdje rustte weer op mijn schouder. Ik hoorde hoe ze zachtjes snurkgeluidjes maakte. Ik liep het gebouw in, de danszaal in en draaide de deur op slot. Ik legde haar op de matras en dekte haar toe.

    Tiffany
    'Dan worden wij later?' vroeg Brandon. 'Laat maar.' Ik denk niet dat ze het zullen waarderen als ik zeg dat ze misschien wel familie worden. 'Ik ga,' zeg Drew. Hij loopt weg. Verbaast kijk ik hem na, het is vervelend dat hij telkens zomaar wegloopt. 'Bedankt,' zeg ik oprecht tegen Brandon. Ik ga op de schommel zitten, die is vrij nu Drew weg is gelopen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    'Bedankt.' zegt ze en ze gaat op de schommel zitten. Ik blijf tegenover haar staan aangezien er geen plaats meer is. 'Wat had die ineens? Was ik niet aardig genoeg of zo?' vroeg ik onzeker. Telkens als ik oprecht aardig deed tegen iemand werd ik afgewezen of liepen ze weg. 'Of heb ik iets fouts gezegd?' vraag ik als ik op de grond ga zitten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    'Wat had die ineens? Was ik niet aardig genoeg ofzo? Of heb ik iets fout gezegd?' Ondertussen is hij al voor me op de grond gaan zitten. Het is onaardig om als enige daar te zitten dus besluit ik naast hem te zitten op de grond. 'Het ligt niet aan jou, dat doet hij altijd, vanochtend ook al,' zeg ik en haal mijn schouders op. 'Trek je er niets van aan.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    Ze kwam naast me op de grond zitten. 'Het ligt niet aan jou, dat doet hij altijd, vanochtend ook al, trek je er niets van aan.' zegt ze schouder ophalend. 'Okeeee dan.' zei ik en een kleine zucht verliet mijn mond toen ik me achterover op het gras liet vallen. Mijn handen legde ik onder mijn hoofd. 'Ik lig goed.' lach ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mia Amber James

    'Hallo, Mia. Alles goed?' vroeg een stem. Ik keek om en zag dat het Sarah was. Ik knikte zwakjes. 'Oké jongens als jullie nou eens de kamer verlieten' zei de zuster en ze duwde ze alle drie weg. 'Je mag beginnen met persen' zei ze rustig en ze pakte mijn hand. Ik weet niet hoelang het duurde, maar voor mijn gevoel duurde het jaren. Langzaam viel ik uitgeput in slaap.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sarah

    Mia keek op toen ze mijn stem hoorde en knikte zwakjes. Zo goed ging het dus precies niet met haar. 'Oké jongens als jullie nou eens de kamer verlieten.' zei de zuster en ze duwde ons alle 3 weg. Toen ik bij de deur was riep ik nog naar Mia : 'Mia, het zal een prachtkindje worden! ' en ik glimlachte naar haar.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~