• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:09 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew Cole.

    "Het maakt niet uit man" zei ik glimlachend, "Het leven is te kort om mensen te haten". Ik keek naar Tiffany, "3 jaar". Ik keek naar haar vredige gezichtje, afvragend hoe mijn vader ooit dit schattige kindje het leven zou kunnen ontnemen.

    Quinten

    "Heel verstandig, alleen is bet hier en beetje eng. Al die mensen kijken je aan..." zeg ik weer nerveus. "Koop je in het ziekenhuis ook even iets, kleertjes of zo..". zeg ik wat vrolijker. Ik neem afscheid en beeindig het gesprek. Ik loop weer terug naar Mia. "Austin komt ook zo langs met een verrasing" glimlach ik zacht. Ik ga op een stoel naast het bed zitten. "Moeten je ouders ook komen?" vraag ik. Ik weet niet hoe de situatie bij haar thuis was.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James

    'Oke' zeg ik snel tegen Quinn. Ik schreeuw van de pijn. 'Nog 5 centimeter' zegt de zuster. 'Nog 5?!' gil ik. 'Kan het niet sneller of zo? Ik verga!' gil ik weer en ik grijp naar mijn buik. 'Jesus'.

    {bij bio gehad Xd]

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 23:02 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    Het is allemaal een beetje raar om naar te kijken dat gegil en zo. Ik weet niet wat ik moet doen. Maar ze zei oke op haar ouders. Ik liep naar haar jas toe en viste haar mobiel er uit. Al snel vond ik een nummer dat leek op een nummer van haar ouders. Ik aarzelde even maar belde toch. "Kunt u komen naar het ziekenhuis in Londen? voor uw dochter het is heel belangrijk" ik kreeg wat rare vragen die ik negeerde. "Kom gewoon naar kamer 65B" zei ik zenuwachtig en ik hing op. " Ke moeder komt" zei ik en ik vroeg of ik nog iets kon doen. Hier zitten was alleen maar raar. Ik ben maar een vriend en ik ken haar nog net en nu zit ik bij haar op zo'n moment. "Moet ik alles uitleggen aan de domters? ze weten nog niets"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (wij hebben ook zo' n hoofdstuk xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James

    Ik wist niet eens waarop ik ja had gezegt maar toen ik Quinn hoorde praten wist ik het. 'Je moeder komt' zei hij. 'Mijn moeder is er niet meer...' zei ik vermoeid terwijl er een traan over mijn wang gleed. 'Ze is al lang geleden overleden' zei ik voor hij die vraag kon stellen. Ik wou haar zo graag bij me hebben.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    Ik had wat kleertjes gekocht en belde Quinn opnieuw. 'Kamer?'was het enige wat ik zei toen hij opnam en wachte ongeduldig op antwoord.

    [going to sleep byeee]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    "Oow" zei ik. " Ik had een vrouw aan de lijn. Ze kende je en klonk erg bezorgt. Was het je tante dan of zo?" ik had werkelijk gen idee wie ik had gebeld. Ik had gewoon een willekeurig nummer gekozen. En ik had een ve
    bezorgde vrouw aan de lijn. dus dan de k je gauw aan een moeder. Maar ach de vrouw leek me niet iemand die Mia vervelend zou vinden of zo.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Quinten

    "65B" antwoorde ik Austin die ik aan de lijn had.
    (ik ga ook zo dooeei.
    Dit is geen oneliner hoort bij het ander bericht xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik liep gauw naar kamer 65B en zag daar Quinn staan. 'Heey,hoe gaat het?'vraag ik voorzichtig.Ik was niet echt van plan naar binnen te gaan,dan schaamde ik me nogal..

    Quinten

    Ik was blij dat Austin er was het was allemaal nog al ongemakkelijk daar binnen. "Heey, ik ben blij dat je er bent! Het is nog al raar daar binnen. Maar ik wil haar niet kwetsen er is anders niemand bij haar." zuchte ik. Ik zag een koffietafeltjebstaan en zakte neer op de bank. "Tien min. mag ik vast wel even weg" zei ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Mijn topics + Wat is er allemaal gebeurd? En waar zitten we?]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    (Mia krijgt haar kindje xd
    Quinten is met haar naar het ziekenhuis gegaan. Austin nu ook. Austin en Quinten zitten ergens naast elkaar. We doen wel dat Quinten Sarah heeft gebeld dat ze moest komen ^^ )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Owey! dankje]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~