• Tweede Topic :)


    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Moet even weg. Ben zo weer terug)


    Happy Birthday my Potter!

    [tot zo:P]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scorpius

    "Ik weet de perfecte plek om te picknicken" zegt Summer en ze doet haar handen op mijn ogen, blind tast ik met mijn handen voor me zodat ik nergens over val "sluit je ogen en vertrouw me" weer verschijnt er een glimlach op mijn gezicht "alleen omdat jij het bent" en ik voel dat Summer me een trap op laat lopen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Jasmine Ophelia Algera

    Ademloos kijk ik in de bruine ogen van James. 'Ja, misschien moeten we ook maar gaan slapen. We moeten morgen weer allemaal lessen volgen enzo,' weet ik uit te brengen. Dit. is. niet. goed. Zijn stunteligheid is veel te schattig en zijn prachtige ogen doen mij bijna verdrinken. Ik moet uitkijken. Ik begeef mij op glad ijs en kan dus echt niet verlieft worden op James Potter. Dan kan ik net zogoed zelf van een klif springen of zo.


    Happy Birthday my Potter!

    Summer

    "Alleen omdat jij het bent" zegt hij glimlachend. "Lief dat je me vertrouwd maar weet dat ik ook niet altijd te vertrouwen ben" zeg ik terwijl ik mijn handen voor zijn ogen weghaal. "Zolang je maar niet kijk".
    Ik denk aan een plek waar ik vroeger vaak kwam en na drie keer heen en weer lopen komt er eindelijk een deur tevoorschijn. Ik pak zijn hand weer en loop de ruimte naar binnen "Open je ogen en vertel maar of dit de juiste plek is"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "Lief dat je me vertrouwd maar weet dat ik ook niet altijd te vertrouwen ben" zegt Summer terwijl ze haar handen voor mijn ogen weghaalt "jij niet te vertrouwen?" grap ik "dat geloof ik niet" snel hou ik mijn mond want ik zie dat Summer zich consentreerd en loop drie keer langs dezelfde plek totdat er een deur verschijnt, mijn mond zakt open van verbazing, eigenlijk moest ik nog mijn ogen dicht houden maar ik kon het niet laten en was te nieuwschierig "open je ogen en vertel maar of dit de juiste plek is" verbaasd kijk ik rond "dit..dit is geweldig" stotter ik uit en langzaam loop ik naar binnen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Mhm dan geloof je het niet maar toch is het zo" zeg ik terwijl ik de spullen weer van de grond pak en mee naar binnen loop. Ik grinnik als hij begint te stotteren "Ah bedankt en dit is dus ook de plek waar ik altijd ben als je me niet kan vinden'. Ik ga op de grond zitten en kijk naar een vlinder. "Deze plek verandert in het gene wat je op dat moment aandenk of wat je echt nodig hebt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    Ik knik en ga van haar af. Ik ruim de ketelkoeken op en zeg haar gedag. Als ik vlak bij de deur van je jongensslaapzaal ben draai me om en knuffel haar.

    (ik ga weer glee kijken)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    James staat op en begint de ketelkoeken op te ruimen. Ik sta zelf ook op. Een vervelend gevoel verspreidt zich door mijn buik. Mijn gedachtes zijn niet meer helemaal helder en als James mij plotseling knuffelt snuif ik onwillekeurig zijn heerlijke geur op. Ik druk mijzelf dichter tegen hem aan. Waar ben ik in godsnaam mee bezig?


    Happy Birthday my Potter!

    Scorpius

    "Nou dan weet ik nuu waar ik moet zoeken" en ik ga naast Summer op de grond zitten "Deze plek verandert in het gene wat je op dat moment aandenk of wat je echt nodig hebt" zegt Summer terwijl ze naar een vlindertje kijkt "daar heb ik inderdaad wel een over gelezen, de kamer van hoge nood..."


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Daar heb ik inderdaad wel een over gelezen, de kamer van hoge nood..." zegt hij als hij naast me op de grond gaat zitten. "Ja dat is inderdaad hoe mensen deze kamer noemen" mompel ik en wend mijn blik van het vlindertje af en kijk Scorpius aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    Jasmine drukt zich dichter tegen me aan. Ik haal mijn hand door haar haar en kijk haar met een grote glimlach aan. Haar haar ruikt naar een lekkere shampoo. 'Ik vind je leuk.' fluister ik zachtjes. Ik wachtte op haar reactie.


    (moet gaan)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scorpius

    "Ja dat is inderdaad hoe mensen deze kamer noemen" mompelt ze, ik staar een beetje voor me uit maar uit mijn ooghoeken zie ik dat Summer naar me kijkt en auomatisch wend ik ook me blik af en kijk naar haar.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik sluit verdrietig mijn ogen en kijk naar de grond. Ik zucht diep en kijk hem dan recht aan. 'Dit kan niet, sorry. Zet mij alsjeblieft uit je hoofd. Je verdient veel beter, geloof me.' Ik maak mij los uit zijn armen en ren de trap snel op naar de meisjesslaapzaal. Daar laat ik mij in mijn hemelbed vallen en druk mijn gezicht in mijn kussen om mijn snikken te smoren en de anderen niet wakker te maken. Ik wilde dat mijn ouders niet mijn ouders waren.


    Happy Birthday my Potter!

    (Doeidoei)


    Happy Birthday my Potter!