• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

    Jongeren

    Meisjes

    - Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine


    Jongens

    - William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken



    Middeleeuwse Mensen

    Meisjes (Met 1 goede heks)

    - Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly


    Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

    - Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo
    - Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia


    Slechte Heksen


    - Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    - Gereserveerd voor LovelyLonely

    Slechte Tovenaars

    - Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -




    Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.


    Inschrijven kan altijd hier, dan zeg je het tegen me en verzinnen we wel iets.



    De cover werd mede mogelijk gemaakt door prejudices

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 16:44 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [@ Paddo en Bisious mag ik met jullie meelopen? :)]

    Cyrille Flynn
    Ik heb de lichtflits gezien. Een tovenaar! Van een afstandje bekijk ik het groepje vanonder mijn kap aan. Een tovenaar was een goede manier om mijn krachten te verbeteren. Als ik zijn krachten kon stelen, net zoals ik die van mijn oude meeste had gestolen, dan werd ik nog krachtiger. Dan kon ik eindelijk beginnen met het vernietigen van de mensheid! 21e eeuw of niet, mensen bleven vieze beesten. Ik was er zelf één, maar ik was gelukkig tot inkering gekomen. Ik was de enige die het goed deed en het werd tijd dat alle mensen zouden boeten voor hun daden.


    It's never gonna happen, Guys.

    Liam Oliver Sanz

    Mijn hand doet pijn van de verse snijwond. Ik had niet gedacht dat ik het mes zosnel scherp zou krijgen. Ik pak een natte lap om die op de wond te drukken. Ik vloek zacht als het prikt en kijk naar het mes. De zogezegde boosdoener. Het was een goed mes dat zeker maar nu zat er wel een bloedvlek op.

    Yuffie schreef:
    [@ Paddo en Bisious mag ik met jullie meelopen? :)]



    [Jahoor van mij mag je.. Twee personen van mij lopen erbij]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {Hahaha sure Yuffie :P Kan ik ook een leuk gevecht hebben met een heks (: }

    Elric Derun

    Ik zie een lichtflits in de verte en begin te lachen, dat moet vast Tanlor zijn. Ik klim van het hoge gebouw af en sprint richting de lichtflits waarna ik Tanlor met een groepje zie staan. Ik volg ze via de daken ongezien door de vreemde wezens onder mij en hou alles in de gaten.

    Emmelie Everfire

    'Kleren?' vroeg ik verbaasd, maar ook nieuwsgierig. De mensen hier hadden andere kleren aan. Aparte, maar ik was nieuwsgierig naar hoe hun kleren voelde. Ook de broeken. Ik keek naar Anthony. 'Mag ik een broek passen?' vroeg ik aan hem. Hij was stil. Ik keek naar de andere twee. 'Ik ben benieuwd,' zei ik met een klein glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cecily Amelia Chauncey
    Ik kijk Anthony afwachtend aan. 'Is het goed?' vraag ik. 'Want dan moeten we even opzoek naar de plaats waar ze hun kleren vandaan halen, ga je ook mee' zeg ik. Dan kijk ik even naar de andere jongen. 'Als je mee gaat mag ik dan eerst je naam weten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oh, ik had het wel gelezen, maar niet zo snel door dat er nog meer mensen bij liepen xD]

    Cyrille Flynn

    Ik doe mijn mantel af. Gelukkig had ik niet zoveel make-up op gedaan, waardoor mijn onschuldige uiterlijk naar voren kwam. Ik had een lange lichtblauwe jurk aan, één van mijn lievelings. Azul vliegt weg, maar blijft wel in de buurt. Hij wist dat hij niet te dicht in de buurt mocht komen als ik zonder mantel liep. Ik stop de mantel in mijn tas en forceer een glimlach. Na een hap adem loop ik op het groepje af.
    "Hehe, eindelijk eens mensen van mijn eigen soort. Ik was bang dat ik helemaal alleen was!" Vriendelijk glimlachend kijk ik het groepje aan. Ze kijken alsof ik iets verstoord heb, maar ik trek me er niets van aan.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 22:24 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Anthony Everfire

    'Is het goed? Want dan moeten we even opzoek naar de plaats waar ze hun kleren vandaan halen, ga je ook mee?' vroeg ze. Ze keek de vreemde jongen even aan. 'Als je mee gaat mag ik dan eerst je naam weten?' vroeg ze aan hem. Ik keek Cecily eventjes aan en knikte uit eindelijk toch. 'Nieuwe kleding kan vast geen kwaad,' zei ik twijfelend. 'Hehe, eindelijk eens mensen van mijn eigen soort. Ik was bang dat ik helemaal alleen was!' hoorde ik opeens. Ik draaide mij om en ik zag een meisje. 'Ehh, heey?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tanlor Cardel

    Ik lach even naar het meisje 'Tanlor, Tanlor Cardel' zeg ik dan en kijk dan naar het meisje wat aankomt lopen. De lucht word deels gevuld met duisternis, ik lach even naar het meisje en hou me voor nu voor de domme 'Ja het is fijn om mensen van onze eigen tijd te zien he, we gaan even kleren halen om hier in deze wereld te passen' zeg ik waarna ik mij omdraai en begin te lopen.

    Cecily Amelia Chauncey
    Anthony stemt er mee in waarna de jongen zich voorstelt.
    'Tanlor, Tanlor Cardel'.
    'Hehe, eindelijk eens mensen van mijn eigen soort. Ik was bang dat ik helemaal alleen was!' zegt een meisje dan ineens.
    'Ja het is fijn om mensen van onze eigen tijd te zien he, we gaan even kleren halen om hier in deze wereld te passen'.
    Ik bijt op mijn lip en pak Anthony's hand weer vast. 'Laten we maar op zoek gaan,' zucht ik en ik begin alvast te lopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cyrille Flynn

    "Cyrille." antwoord ik vriendelijk. Tanlor glimlacht even vriendelijk en ik ben blij dat mijn dekmantel staat, al ben ik er niet van overtuigd dat hij me vertrouwd. Waarschijnlijk kon hij mijn duistere krachten voelen, maar met de rest erbij, kon hij vrij weinig. "We gaan even kleren halen om hier in deze wereld te passen." zegt hij. Met grote ogen kijk ik hem aan. "Zolang ik maar geen broek aan hoef! Ik weiger ook maar zo'n ding aan te trekken!"
    Oké, ik had een aantal trekjes over gehouden van mijn verleden als edel meisje.. Een broek? Nooit van mijn leven! Ik volg de rest in een zoektocht naar kleren.


    It's never gonna happen, Guys.

    [Ik ga niet alles erin verwerken.. word me te veel xd]

    Anthony Everfire

    Cecily pakte mijn hand weer. 'Laten we maar op zoek gaan,' zuchtte ze en ze begon met lopen. Ik knikte lichtjes en volgde haar. 'Kom je Emmelie?' vroeg ik. Ik keek eventjes achterom naar Emmelie en uiteindelijk kwam ze dan toch meelopen. 'Zelf zoeken of straks aan iemand vragen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tanlor Cardel

    Ik zie een winkel met wat de mensen van deze tijd kleding noemen en wijs ernaar 'Zo te merken hebben we het gevonden, zouden ze het daar halen?' zeg ik terwijl ik de weg oversteek. Metaale beesten remmen en beginnen een vreemd en raar geluid te maken, ik kijk even waarna ik weer door loop naar het wat mensen noemen kleding gebouw.

    Cyrille Flynn


    De mensen in de metalen blikken kijken boos naar Tanlor, die nonchalant de weg oversteekt. Ik heb het idee dat de mensen in de metalen blikken altijd eerst gaan, maar volg de tovenaar. In de winkel kijk ik mijn ogen uit. Wat was dit voor kleding? Overal liggen broeken en nergens is een lange rok te bekennen. Ik ben bang dat ik me in zo'n walgelijk ding moet hijsen. Toch kijk ik eerst de lange rekken door, waar kleding op rare hangertjes aan hangen. Ik bekijk een topje, wat waarschijnlijk alleen mijn boezem bedekt! Zo bloot! Hoe durfde die mensen wel zo vies over straat te gaan?!


    It's never gonna happen, Guys.

    Cecily Amelia Chauncey
    Mijn blik glijdt over de kleren die in de winkel hangen.
    Alleen maar broeken. Nouja, er zijn wel rokken maar die zijn nogal aan de korte kant.
    Ik bijt aarzelend op mijn lip en kijk dan naar Emmilie en Anthony. 'Wat gaan jullie nemen?' vraag ik aan ze.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered