• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

Jongeren

Meisjes

- Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine

Jongens

- William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken

Middeleeuwse Mensen

Meisjes (Met 1 goede heks)

- Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly

Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

- Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo
    - Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia

Slechte Heksen

- Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    - Gereserveerd voor LovelyLonely

Slechte Tovenaars

- Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -

Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.

Inschrijven kan altijd hier, dan zeg je het tegen me en verzinnen we wel iets.

De cover werd mede mogelijk gemaakt door prejudices

[ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 16:44 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Elric Derun

Ik merk gelijk iemand die ik ken, de jonge man van de boerderij die ik om hulp had gevraagt. Ik doe een paar stappen achteruit en sta dan naast hem 'Waar zijn we? Is dit een soort magie?' fluister ik dan aan hem.

Tanlor Cardiel

Ik merk dat een van de mensen van de groep weg rent, mijn ogen volgen hem waarna ik de deur zie. 'Waar zijn we? Is dit een soort magie?' hoor ik dan fluisterend naast mij, ik kijk even naar de jonge huurmoordenaar die wel is een paar keer op mijn landgoed langs was geweest. Ik kijk hem even aan 'Het zou zo kunnen' fluister ik waarna ik nog een paar stappen achteruit doe en de huurmoordenaar mij volgt.

[ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 14:39 ]

-nvm

[ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 14:48 ]

Don't be like the rest of them, darling

[Nathan komt toch uit het heden ;p?]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Grace Sawyer

In een poging kalm te blijven deed ik een stuk naar voor en probeerde geen paniek te zaaien.
    "Ik ben Grace," Zei ik voorzichtig. "Grace Sawyer."
    Langzaam nam ik de vreemdelingen in me op en probeerde geruststellend te glimlachen.
    "Ik snap niet hoe dit kon gebeuren, maar ik vrees dat we jullie uit het verleden hebben gehaald." Ik fronste even en slikte. "Dit is namelijk de 21ste eeuw."
    Het meisje dat vroeg wie we waren, keek lichtelijk verbaasd maar kon het toch opbrengen om te glimlachen.
    "Is dit een grapje?" Vroeg ze en ik was verbaasd hoe elegant haar stem klonk. "Want dan kan ik er toch niet mee lachen."

{Ja.. Sorry even veranderen.. XD}

Don't be like the rest of them, darling

[Ik ben ff afwezig]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Hihi ik ben al weggevlucht, voordat ik weet waar ik ben xD Dat wordt leuk!]

Ethan Drews

Ik hoor achter me in de kamer verontwaardigde geluiden, maar het kan me niets schelen. Zo snel mogelijk ren ik de trap af, dit rare huis uit. Ik ruk een deur open en direct wordt ik overweldigd door het onstuimige lawaai. Één of ander raar blik op wielen rijdt langs me heen, met enorm veel geluid. Verbaasd kijk ik het ding na. Hoe kan het bewegen zonder paard? Ik loop snel het pad af en kijk angstig, maar verbaasd om me heen. Waar was ik? Dit leek op een weg, maar dan gemaakt van steen en overal stonden stenen huisjes. Er komen een paar kinderen langs gelopen in opnieuw die rare kleding.
    "Wat heeft hij nou weer aan?" vraagt de één aan de ander.
    "Weirdo!" wordt er geroepen en verbaasd kijk ik de kinderen achterna. Wat is dit? Waar is thuis?

Cyrille Flynn
    De 21e eeuw? Ik kijk een rondje de kamer door en zie dat het licht wat me net verblinde uit een raar dingetje komt, dat aan het plafond hangt. Dat verklaarde de rare gebeurtenis. Ik was in de toekomst? Mijn gedachten gaan meteen uit naar een oplossing om terug te gaan, maar ik kan niets bedenken. Ik trek de blauwe kap van mijn mantel verder over mijn hoofd heen. Gelukkig heeft nog niemand gemerkt wie ik ben. Ik loop richting de deur. Als dit de toekomst was en ik kon niet zomaar terug, dan moest ik er maar wat van maken. In ieder geval moest ik ervoor zorgen dat ik zo snel mogelijk uit de kamer was, waar al deze walgelijke mensen waren. Toch bij de deur bedenk ik me en draai me om om het tafereel te aanschouwen. Misschien kon ik nog iets belangrijks ontdekken.

[ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 15:01 ]

It's never gonna happen, Guys.

Cecily Amelia Chauncey
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik een jongen de deur uit rennen waarna een meisje ook die kant op loopt maar bij de deur blijft staan. Twee andere jongens doen een paar stappen naar achteren. Ze komen me alle vier vaag bekend voor maar ik kan er geen naam opplakken. Ik volg half wat het meisje met het rode haar zegt terwijl ik de andere rare mensen vluchtig in me op neem. Ze zien er niet allemaal uit als heksen of tovenaars maar je weet maar nooit. Ik bijt op mijn lip en loop langzaam iets naar achteren.

Mirabelle Jocelyn Talbot

Ik moest eerlijk toegeven dat ik een beetje in paniek was aangezien ik niet wist dat dit mogelijk was.
    "Porta aperire," Fluisterde ik zacht in de hoop dat een portaal zich zou openen, maar toen dat niet gebeurde, keek ik op. "Hier hangt een duistere sfeer."
    Ik voelde aan dat ik niet de enige was met magische krachten, maar wie ook krachten had, kon ik niet zeggen.
    Uit schrik voor nog meer slechte dingen, rende ik het vreemde gebouw uit en kwam uit op een straat die totaal anders was dan ik had verwacht.
    IJzeren monsters gingen over de straat terwijl ze een brullend geluid maakte waardoor ik angstig een stap achteruit deed.
    Waar was ik in hemelsnaam beland?
    Aangezien ik niet wist waar ik naar toe moest, begon ik te rennen en hoopte dat dit gewoon een nachtmerrie was waar ik snel uit zou ontwaken.

Cyrille Flynn

Ik voel hoe iemand in de kamer een poort probeert te openen, maar hoe het finaal mislukte. Blijkbaar was ik niet de enige met magische krachten hier. Echter hing er hier zo'n duistere sfeer dat de zwakke magie niet werkte. Ik voel de duistere magie die het tegenhoudt en ik merk dat deze zelfs sterker is dan de mijne. Ik kijk de vreemde kinderen aan de andere kant aan. Hoe konden zij over een krachtigere magie bezitten dan ik? Een meisje rent de kamer uit en de jongeren tegenover me roepen haar nog na. Echter lijkt ze niet te luisteren, want het meisje verdwijnt deze gekke kamer uit. Ik probeer de mensen tegenover me te peilen, ik moest weten wat ik tegenover me had. Als ik hun zou verslaan, zou ik een nog machtigere heks worden!

[Biw. Hoe kan ik eigenlijk nu verder met me twee poppetjes? ;d]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Kaien schreef:
    [Biw. Hoe kan ik eigenlijk nu verder met me twee poppetjes? ;d]

[Tsja, met dat probleem zit ik nu ook xd]

[Je kan de middeleeuwse mensen altijd elkaar onderweg tegen laten komen? Dat ze zo dan beslissen om weer terug te gaan na een tijdje? Ze kunnen zich natuurlijk ook aansluiten bij de slechte heksen en tovenaar? En de mensen uit het heden kunnen proberen om de andere te gaan zoeken?]

[Besluit samen om weg te gaan?:P Er zijn nog wat mensen:)]

Anthony Everfire

Ik pakte het hand van Emmelie en keek de ruimte weer rond. Zachtjes kneep ik in haar hand. Ik herkende één van de mensen vrijwel gelijk. Cecily. Ik nam Emmelie met mij mee en liep lichtelijk aarzelend naar Emmelie. De ondergrond voelde apart en vreemd aan mijn voeten. Ik keek vragend naar Cecily. 'Waar zijn we?' hoorde ik Emmelie aan haar vragen.

[Middeleeuwse mensen kende elkaar toch ? XD]