• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

    Jongeren

    Meisjes

    - Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine


    Jongens

    - William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken



    Middeleeuwse Mensen

    Meisjes (Met 1 goede heks)

    - Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly


    Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

    - Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo
    - Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia


    Slechte Heksen


    - Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    - Gereserveerd voor LovelyLonely

    Slechte Tovenaars

    - Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -




    Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.


    Inschrijven kan altijd hier, dan zeg je het tegen me en verzinnen we wel iets.



    De cover werd mede mogelijk gemaakt door prejudices

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 16:44 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik kijk naar Cyrille maar wanneer ik antwoord wil geven is ze al weer weg. Ik lach even waarna ik nu verder de steeg in loop, haar gedactes staat nu op iets anders en zo kan ik mooi even weg van de duistere geur die om dr heen hangt. Ik loop het steegje uit via de andere kant dan Cyrille is gegaan en loop dan naar rechts waarna ik langs verschillende soorten winkels loop. Ik kijk even rond en merk al snel dat het drukker begint te worden.

    Elric Derun

    Ik ren Tanlor achterna waarna ik merk dat die van het groepje wegloopt, ik lach even als ik de dame weg zie lopen de andere kant op en loop dan achter Tanlor aan. Ik stop naast hem en kijk even naar de drukte.

    Cyrille Flynn

    "Ken je dit niet? Dit is een psp!" Ik schud mijn hoofd. Ik duw een paar van zijn vriendjes opzij en ga naast de jongen met het doosje zitten. "Hoe werkt het?" De jongen geeft het doosje aan mij en doet er uiterst voorzichtig mee. Hij legt uit dat ik een spelletje moet spelen en met een aantal 'knopjes' (Wat dat nou ook precies mogen zijn) moet bewegen. Ik staar naar het lichtgevende blik, waar een mensje in het klein te zien is. Als ik op een 'pijltje' druk (zoals de jongen het noemt), begint het opeens te lopen en ik moet moeite doen om niet te schrikken. Ik ben er vrij onhandig mee, maar door aanwijzingen van de jongens weet ik me te redden. Dit was eigenlijk best grappig! Ik kon mensen besturen, zonder dat ze ook maar enige weet hadden wie het deed!

    [Men.. Het is nog vrij lastig om niet alles zo gewoon maar neer te zetten:)]

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 14:06 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    [Woehoe...Ik ben geslaaaaaaaagd!!!! Ik mag over naar het volgende jaar, ben echt zo blij...Ben net thuis, dus heb ik veel gemist?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    [Woehoe...Ik ben geslaaaaaaaagd!!!! Ik mag over naar het volgende jaar, ben echt zo blij...Ben net thuis, dus heb ik veel gemist?]


    { Niet echt, alleen dat er een paar van kleding verrandert zijn xD }

    { Heeft serieus voorderest niemand gereageert vandaag? :/ }

    [Het was te warm I guess :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    { Hopelijk gaan mensen vandaag wel reageren (: }

    [Ik zou graag willen, maar ben best druk :O Mijn werkgever heeft mijn ontslag niet binnen gekregen, dus dat is niet echt handig.. En vanavond dansshows:)]


    It's never gonna happen, Guys.

    Tanthalas Zucchilo
    Ik loop weer een steegje in en snel verwissel ik mijn eigen kleding met het pak. Het bundeltje kleding dat vroeger van mij was leg ik, nadat ik de kostbare spullen eruit gehaald heb, ergens achter een vuilinsbak. Ik heb er nooit veel waarde aan gehecht. Dan loop ik het steegje weer uit en kijk ik in het rond. Zo wat zullen we eens gaan doen, vraag ik mezelf af. Eigenlijk heb ik een bontgenoot nodig...
    {Wie wil Tanthalas tegenkomen/zijn bontgenoot zijn??}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Mirabelle? Die heeft toch niets te doen en is een goede heks :') Misschien kan er wat drama komen, rofl]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    {@Leannan Lol, ja ik ben voor... Waar is ze?? ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    { Haha ik wil ook wel mee doen dan hoor als dat goed is :P }

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 22:03 ]

    [Ze loopt wat in de straten nadat ze een outfit van een gewone mens heeft overgenomen door middel van magie :) ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    {@Paddo, met Tanlor, wordt leuk twee goede magiërst vs. een slechte ^^}
    Tanthalas Zucchilo
    Bedachtzaam loop ik over de straten, nog steeds spelend met het idee een "partner" te vinden. Iemand die niet heel sterk is en die ik makkelijk kan verlaten als het moet. Dan valt mijn oog opeens op een gedaante die iets voor me op de straat loopt. Ze is niet heel groot en heeft mooie donkerblonde lokken. Haar kleding is van deze tijd, maar je kunt aan haar reacties zien dat ze niet hier vandaan komt. Ik besluit naar haar toe te lopen. Als ik achter haar sta kuch ik eventjes.
    'Humhum, was jij ook niet een van de mensen die naar deze tijd was gehaald?' vraag ik haar dan.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Ik bleef even met mijn rug naar de persoon die me aan had gesproken staan en was me er vaag van bewust dat ik een negatieve invloed voelde.
    "Dat klopt," Zei ik en draaide me langzaam om terwijl mijn kin automatisch wat in de lucht ging. "Goed geheugen."
    Mijn gezicht stond redelijk neutraal, maar toch was het moeilijk te doorgronden wat ik juist dacht of voelde.
    Ik vroeg me af of hij net als mij invloeden kon voelen, of voelen of er iets magisch in de lucht hing.
    "Ik ben Mirabelle," Zei ik en nam hem zonder enige schaamte in me op. "En u bent?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.