• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

Jongeren

Meisjes

- Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine

Jongens

- William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken

Middeleeuwse Mensen

Meisjes (Met 1 goede heks)

- Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly

Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

- Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo
    - Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia

Slechte Heksen

- Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    - Gereserveerd voor LovelyLonely

Slechte Tovenaars

- Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -

Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.

Inschrijven kan altijd hier, dan zeg je het tegen me en verzinnen we wel iets.

De cover werd mede mogelijk gemaakt door prejudices

[ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 16:44 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[Stuur hem naar Mirabelle? Die staat toch bij Tanthalas maar aangezien LaCerise nog niet online is geweest, kan ik ook niets doen. ]

{ Same hier xD Ik zit een beetje te wachten op die LaCerise om te reageren op jouw zodat ik weer af kan luisteren en daarna iets kan doen ofz met de tovenaar (: }

[Haha, laten we dan hopen dat ze snel terug is, rofl]

[Liam komt daar vandaan dus misschien kunnen ze langs komen ofzo?]

{ Idd o.o LaCerise moet echt online komen xD En wel asap xD Wij staan daar te praten xD Naja hun, en ik luister ze af dus naar Liam lopen lukt niet echt een twee drie ): }

{ Komt LaCerise ubberhoudt nog online vandaag? Gister was LaCerise ook al offline :/ }

{ Maar dat laat je toch wel even weten lijkt mij xD Heb ik ook gedaan voordat ik op vakantie ging bij mijn andere RPGs :/ }

[Feit :') Maar ik vrees dat we niet anders kunnen doen dan wachten tot ze online is.]

Leannan schreef:
    [Feit :') Maar ik vrees dat we niet anders kunnen doen dan wachten tot ze online is.]

{ True that, ik ga dr gwn een bericht sturen op dr profiel (: Kijken of ze dan snel terug komt Dx }

{ Maybe da ik gwn me andere personage naar het huis laat gaan om te RPen xD }

[ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 18:33 ]

[Kan je doen :') In het huis is Grace er nog :)]

Elric Derun

Ik stop de dolken terug, waarna ik de huizen omkijk om te zoeken naar het huis waar ik begonnen was.
    Als ik hem heb gevonden sprint ik er naar toe, ik wil antwoorden.
    Ik spring van het dak af en kom bij de deur terecht waar ik naar binnen ga en in het gezicht van het rood harig meisje kijk.
    'Hoe kan het dat een gigantische aap hier door de straten loopt?! Wat voor een wereld is dit!!' schreeuw ik zowat naar dr toe.

Grace Sawyer

Geschrokken door zijn uitval deed ik een stap naar achter en hield de tafel even vast.
    "Grote aap?" Herhaalde ik verbaasd en keek hem ongelovig aan. "Welke grote aap?"
    Ik had geen flauw idee waar hij het in hemelsnaam over had en vroeg me af of hij zich niets verbeeld had.
    Mijn ogen flitste van hem naar het raam en weer terug.
    Zou wel volledig in orde zijn in zijn bovenkamer?
    Grote apen kwamen alleen voor in films zoals King Kong, voor zover ik wist dan.

Elric Derun

'Dit is jouw wereld!! Niet de mijne dus ik kan die vraag niet beantwoorden!!' zeg ik en trek de twee dolken tevoorschijn waar ik de aap mee vermoord had 'Hoe kan het dan dat het bloed van dat beest op mijn dolken zit he?!' zeg ik dan nog, mijn stem begint steeds bozer te worden, ze moet wel iets weten, het is tenslote haar wereld en niet de mijne.