• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:05 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Nathan is ergens verloren en Sky en Daniël zijn van plan een boswandeling te maken :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Zijn ze nog op de zolder?]


    kindness is never a burden.

    [Nop, maar je kan Sky nu nog treffen in de kantine. Daar zit ze nog met Daniël. Je kan haar wel even stelen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oké. Ma Xav ga nu dat boek gaan stelen. Hheh ^^ ]


    kindness is never a burden.

    [Oke, ik zie zo je reactie wel. Dan pakt Sky nog wel even iets van haar kamer ofzo en komt ze je tegen op de gang ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xavier.
    Iedereen ging weg en ik bleef alleen achter. Mooi. dacht ik en liep terug naar de doos waar ik het boek onder had gestopt. Ik haal het er vanonder uit en stop het onder mijn shirt. Hopelijk ziet niemand mijn ultra platte buik. Zo snel als ik kan ren ik de gang uit de trap af, omdat het hier wel kinda eng is en passeer langs de kantine waar ik Sky en Daniël zag en hoopte dat zij mijn niet zagen. Ik haastte me naar de kamer waar ik de deur achter me dicht deed en hoopte dat Amare of Vanessa er niet was. Tot mijn grote spijt was Vanessa hier inderdaad. "Waar was je?" vroeg ze zoekend in haar kleerkast.


    kindness is never a burden.

    Sky
    Ik zie vanuit mijn ooghoeken Xav ineens voorbij rennen, maar ik zag ook dat Daniël het niet zag. Ik moest Xav spreken, hij zag er verdacht uit. 'O, voordat ik naar het bos ga, moet ik nog heel even wat pakken wat ik gister bij Xav heb laten liggen. Ik ging gister voetbal bij hem spelen.' zeg ik met een glimlach, 'Ik kom zo wel naar jouw kamer toe, oke?' en dan loop ik weg. Ik loop gewoon rustig naar Xav's kamer toe, en klop even waarna ik de deur open doe. 'Hallllooo,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xav.
    Ik wilde net antwoord geven als Sky aanklopt. "Vanes," fluister ik en ren naar de badkamer zo zacht als ik kan. "Ik ben hier níet oké?" Ik knikt en sluit de deur achter me dicht. Ik kruip weg in de kast in de badkamer en verstop het boek daar onder wat handdoeken. Ik blijf stil zitten en luister hoe Vanessa de deur opendoet en "Wat?!" snauwt.


    kindness is never a burden.

    Sky
    'Jij ook hallo Vanes,' zeg ik met een glimlach. Ik kon me er toch om amuseren hoe Vanessa dat toch altijd weer voor elkaar kreeg om iedereen af te snauwen. 'Vind je het erg als ik even binnenkom?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanessa.
    "Ja heel erg," zei ik heel erg geïrriteerd. "En als je Xav zoekt, die is hier niet. Hij dumpte hier wat en is weer weggelopen met Amare en Timo, het bos in." beet ik haar toe en deed de deur terug toe.


    kindness is never a burden.

    Sky
    Oke, als Xav hier niet meer was, dan ging ik alsnog naar binnen. Dan om met Vanes te praten. Ik klop nog een keer aan. 'Vans, ik kwam hier voor jou.' Oke, dat was niet helemaal waar, maar nu wilde ik wel met haar praten. 'Dus kan je even opendoen, en anders kom ik gewoon naar binnen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanessa.
    Verbaasd keek ik op toen Sky zei dat ze voor mij kwam. Dikke leugen. "Ga weg, Sky!" riep ik. "Je komt niet voor mij dus rot op, ga Xavier maar zoeken in het bos, als hij nog geen ander liefje heeft gevonden." Ik draaide het slot op de deur en ging weer op mijn bed zitten met mijn laptop op de schoot.


    kindness is never a burden.

    Sky
    'In eerste instantie kwam ik voor Xav hier, dat is waar, maar aangezien hij er niet is, zoals jij zegt, dan moet ik alsnog dingen aan jou vragen.' zeg ik tegen Vanes, door de deur heen. 'En als je de deur niet voor me opent. En hem zelf op slot doet,' zeg ik met een lachje. 'Dan praat ik wel door de deur heen. Maar of je wilt dat de rest ook hoort wat ik allemaal te zeggen heb..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanessa.
    "Ga weg, Sky." hield ik vol en nam mijn oortjes die ik in mijn laptop stak en in mijn oren stak. "Praat maar lekker door, maar weet dat ik je niet hoor." zei ik en zette 'I Love Rock 'n' Roll' op.


    kindness is never a burden.

    Sky
    Oke, als Vans het zo ging spelen, dan moest ik ook maar maatregelen gaan treffen. Ik ga de deur open flipperen. Dat kan bij deze deuren, als hij maar 1 keer op slot zat. Veel mensen weten niet eens dat hij twee keer op slot kan. Ik pakte een pasje uit me broekzak, die dingen zijn altijd handig in dit soort situatie. Ik keek even om me heen en zag niemand in de gang. Maar voordat ik het deed dacht ik nog een keer na. Ik besloot om het niet te doen, en ik liep weg. Ik zou Vanes wel een andere keer spreken, en waar was Xav, hij kon niet naar het bos zijn met Amare en Timo.. Ik liep naar Daniël's kamer, maar daar aangekomen zag ik dat hij daar nog niet was dus liep ik door naar de kantine waar ik hem zag zitten.
    'Hoi, ik ben er weer. Boswandeling?' vrag ik met een glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.