• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:05 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [OMFG, IK BEN ZO BLIJ! IK STA EEN 5,6 VOOR AARDRIJKSKUNDE TERWIJL IK DACHT ACHTERUIT TE GAAN. EN NU GA IK ZEKER OVER ;D]
    Sky
    Nu kon ik mijn lach niet meer inhouden. 'Je begint leuker en leuker te worden Daniël.' zeg ik lachend. Dan besef ik wat ik gezegd heb. Maar ik lach er gewoon overheen. 'Weet je Nathan, je bent nu net een olifant, die zijn ook bang voor muizen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Je begint leuker en leuker te worden Daniël' Zei ze lachend, 'Dankje' Zeg ik ook lachend, waarschijnlijk zou ze er anders over denken als ik haar alles zou vertellen en daarom en om verschillende andere reden kon ik het niet opbrengen om het te vertellen ook omdat ze het niet zou begrijpen. 'En jij begint steeds meer op een vrouwelijke Daniël te lijken, even iritand' hoorde ik Nathan geiriteerd zeggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {I'm verry happy for you! ^^ ik had vandaag een 8.7 op wiskunde!}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Toen Nathan dat zei kon ik echt niet meer stoppen met lachen. 'Nathan, waarom ben ik irritant?' vraag ik quasi-gekwetst. 'En misschien is Daniël ook wel door jou voor iets bang geworden?' ik was er wel nieuwsgierig naar. Nthan zou ook wel eenzaam punt over Daniël weten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dankje (: ik was en ben echt zo blij (: wanneer ga je trouwens beginnen met je Scagotti verhaal? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan

    'En mischien is Daniël ook wel door jou voor iets bang geworden?' Vroeg ze en ik hoorde de nieuwschierigheid in haar stem, 'Ofcorse, deze heb je verdient Daniël' Zei ik grijnzend tegen hem, 'Stoere Daniël is bang voor spinnen' Zei ik lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Zo snel mogelijk.. Ik ben nu plaatsjes aan het zoeken voor een cover}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik moet weer verschrikkelijk lachen. 'Het zijn maar dieren hoor,' zeg ik lachend tegen Daniël en Nathan. 'En jullie vinden het volgens mij niet erg om elkaar zwakte te vertellen? Het zou natuurlijk een hele leuk detail zijn. Nu weet ik wel hoe ik een leuke grap uit kan halen.' zeg ik glimlachend tegen Daniël. 'IK moet jullie nog terugpakken voor het feit dat jullie samenspanden tegen mij voor de tekening.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Moet dat? Als je maar weet dat als je iets bij ons uithaalt je het twee keer zo hard terug krijgt omdat we met zn tweeén zijn?' Vroeg ik haar uitdagend, ik leefde lang genoeg om mijn angst in iedergeval een beetje opzij te zetten daarbij bedoelde ik dat kleine spinnen me niets deden, Alle soorten totdat ze haar op hun poten hadden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Ik ben niet bang voor jullie,' zeg ik plagend. 'En jullie zijn enger dan spinnen en muizen.' ik dacht even na en keek op mijn horloge. Het was alweer half 1 's middags. 'De tijd gaat hard als je je amuseert.' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Ik ben niet bang voor jullie' Zei ze plagent, 'Dat eerste had je niet moeten zegen' Bracht ik ertegen in terwijl ik op haar af liep, naast me deed Nathan hetzelfde en voordat ze het doorhad hing ze op de kop in de lucht terwijl Nathan en ik beide één van haar voeten vasthielden 'Sorry wat zei je ook alweer?' Vroeg ik haar lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Daniël kwam op me aflopen, maar ik raakte niet bang ofzo. Dan zie ik dat Nathan hetzelfde doet. Maar ik blijf gewoon staan. Tenminste... Ineens hing ik op mijn kop. Ze hadden me beide bij een van me voeten vast. 'Sorry, wat zei je ook alweer?' vroeg Daniël lachend aan mij. 'Ik zei dat ik niet bang ben voor jullie,' zeg ik, ook grijnzend. 'En dat ik er altijd zo geweldig uit zie als ik op mijn kop wordt gehouden. Vind je ook niet?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Ja inderdaad' Zei ik lachend terwijl ik met één hand haar haar door elkaar schudde, 'Wat maakt jouw bang dan?' Vroeg ik aan haar, als ze het niet wilde vertellen kwam ik er zelf wel achter, er waren genoeg manieren voor.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Daniël haalt zijn hand door mijn haar. 'Wat maakt jou bang dan?' vraag hij aan mij. En ik glimlach naar hem. Waar ik bang voor was, dat de maan uit elkaar zo exploderen, dat ik voor de zoveelste keer alleen naar het schoolbal moest. Dat er ooit iemand achter komt dat ik forever alone blijf dus. 'Ik ben nergens bang voor,' zeg ik lachend. 'Niet iets wat ik jou zou vertellen tenminste. En geloof me, je komt er ook niet achter. Hoe lang je me ook onderste boven houdt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Geloof me, ik kom er wel achter' verzeker ik haar waarna ik haar weer op haar voeten neerzet, 'Je bent vast wel ergens bang voor' Zei ik terwijl ik direct ook merkte dat mijn arm er niet veel beter op begon te worden.


    Don't be like the rest of them, darling