• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:05 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Xav.
    "Ik uh- ik- ik moet weg." zei ik stotterend en sprong overeind. Ik draaide me nog even om en zwaaide twijfelend waarna ik snel het gebouw in rende. Veilig, was het eerste wat in mij opkwam. Ik zag Timo en Amare naar buiten lopen en Sky en Daniël in de kantine. Achter me daalde Vans net de trap af. "Hee Xav." zei ze poeslief. "Geen tijd, Vans. Ik moet rennen." en met die woorden rende ik naar het gymlokaal. Ik kleedde me supersnel om, nam een basketbal en gooide zoveel mogelijk in het doel. Dat deed ik altijd wanneer ik ergens me zat of als ik er gewoon van tussenuit moest.

kindness is never a burden.

Michelle 'Mich'
    Oke, dit was heel logisch, Xav wilde het gewoon voor later bewaren. Ik weet zeker dat hij het wel wil, met mij, maar dat hij eerst nog iets moest doen. Ik ging dit niet tegen Vans vertellen die ik tegenkwam toen ik de school weer in liep en haar tegenkwam.
    'He Vans! Ik heb Xav net gesproken.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Vans.
    Hoopvol keek ik naar Michelle toen mijn 'gesprek' met Xavier zelf niet veel vruchten had afgeworpen. "En wat zei-ie?" vroeg ik. Ik wist wel waar Xav heen was. De sportzaal, daar hadden we vroeger geheime afspraakjes gehouden maar nu gaat hij daar enkel nog naartoe om te basketballen, zich af te reageren.

Michelle 'Mich'
    Ik begon te vertellen tegen Vans. 'Well, hij vind je teveel eisend, om het zo te noemen. Hij vind dat je te jaloers bent. Dat moet je laten varen. En daarbij. Hij zoekt nu bij andere afleiding.' zeg ik. 'Andere meisjes.' en ik keek Vans aan, afwachtend hoe ze zou reageren.

Vans.
    "Wat?!" brieste ik. "Hij zoekt áfleiding?!" Ik sloeg Michelle hard in haar gezicht. "En jij durft mij dat zomaar vertellen." riep ik buiten zinnen. Het viel me pas een paar minuten later in hoe rood haar wang zat. "Omg, Michelle, het spijt me zo." zei ik snel en rende naar de kantine om wat ijs te halen die ik tegen haar wang drukte. "Het spijt me echt verschrikkelijk."

{Alowa, ik ben nu wel thuis alleen is een vriendin van mij is hier nu.. Om kwart voor 5 ofzo kan ik weer reageren ^^}

Don't be like the rest of them, darling

[Ach, ik speel nu een fictiefpersonage :Y) die even Vanessa terug gaat pakken ;D]

Michelle 'Mich'
    Ik sta perplex wanneer Vans me slaat en houdt geschrokken een hand tegen mijn wang. En dan komen de verontschuldigingen en het ijs. Ik druk het ijs tegen mijn wang aan, die rood aanvoelde. 'Hoe kun je me slaan?' vraag ik ontzet aan Vanessa. 'Je slaat me omdat je Xav niet kan krijgen?'

Vans.
    Ik schudde mijn hoofd,"Ik sla je omdat ik boos ben, niet op jou maar op mezelf. Het was niet mijn bedoeling je pijn te doen, Mich. Dat weet je toch?" vroeg ik en trok haar zachtjes mee naar een bankje. "En ik kan heus Xavier krijgen, ik heb 'm ooi gekregen en ik zal hem nogmaals krijgen."

[Oké, moet gaan. Effkes heel moeilijke situatie. Ben er vanavond terug. ^^ ]

[Ik moet ook gaan ^^]

Michelle 'Mich'
    'Vans, hoor nou wat je zegt.' begin ik. 'Ik vergeef je, maar laat Xav los. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk. Er zijn zat andere jongens.' verdorie, mijn wang deed echt pijn. en het bankje zit ook niet lekker. 'Je klinkt geobsedeerd door Xav. Hij is een mens, jij een demon. Dat soort dingen horen niet. Leuk om mee te spelen, niet te houden.' zei ik zacht. 'Je weet hoe de andere hier tegenover staan.'

{NEEE! Jij mag niet weg.. Niet als ik er nu ben..}

{Oeps.. Later reactie XD Momentje.. You shall never learn..}

[Ik ben er :Y) hahahaha]

{Ik zal even reageren.. }

jaimyhoi schreef:
    Sky
    Oke, als Vans het zo ging spelen, dan moest ik ook maar maatregelen gaan treffen. Ik ga de deur open flipperen. Dat kan bij deze deuren, als hij maar 1 keer op slot zat. Veel mensen weten niet eens dat hij twee keer op slot kan. Ik pakte een pasje uit me broekzak, die dingen zijn altijd handig in dit soort situatie. Ik keek even om me heen en zag niemand in de gang. Maar voordat ik het deed dacht ik nog een keer na. Ik besloot om het niet te doen, en ik liep weg. Ik zou Vanes wel een andere keer spreken, en waar was Xav, hij kon niet naar het bos zijn met Amare en Timo.. Ik liep naar Daniël's kamer, maar daar aangekomen zag ik dat hij daar nog niet was dus liep ik door naar de kantine waar ik hem zag zitten.
    'Hoi, ik ben er weer. Boswandeling?' vrag ik met een glimlach.

Daniël

Ik kijk op als Sky's stem 'Hoi, ik ben er weer. Boswandeling?' Hoor vragen, 'Tuurlijk' Zeg ik glimlachend waarna ik me van de tafel laat glijden. 'Wat moest je doen?' Vraag ik haar nieuwschierig, eigelijk was ik nooit echt ergens nieuwschierig naar geweest maar op de een of andere reden zou ik juist graag weten wat zij doet.