• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:05 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

{Sorry was even eten ^^}

Daniël

Ik viste ergens twee appels één broodje en een bakje sla weg en ging toen op de tafel zitten waar Sky vlakbij stond waarna ik het eten naast me op de tafel neerlegde 'Je mag kiezen: of je gaat op een stoel zitten of je komt hier naast me op de tafel zitten, zelf vind ik de tafel het lekkerst zitten' Zeg ik grijnzend terwijl ik het broodje pakte.

Don't be like the rest of them, darling

Sky
    'Wat aardig van je dat ik mag kiezen,' zeg ik grijnzend. 'Aangezien ik normaal op een stoel zit, zoals het hoort, kan ik best wel een keer de tafel uit proberen.' en ik ga naast Daniël zitten. Ik verkijk me in het zitten en kom een centimeter naast hem te zitten,'Sorry,' mompel ik waarna een stuk uit zijn richting schuif. 'Mijn kont-tafel- coördinatie is nog niet zo goed.' en ik lach naar hem. Ik pak het bakje met sla en begin eruit te eten.

[Geeft niets :3 weet je wat ik leuk vind aan RPG's? Ik kan mijn mensje dingen laten oen die ik normaal niet zou doen. Ik lust geen sla, maar Sky kan het wel lusten :Y)]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

{NEEEE.. Ik mijn naam willen veranderen.. Topic gemaakt.. En dan wil hij niet veranderen.. UGgghh.. (no_chears)}

[ik lees het topic nu net, ik zou zeggen, zoek WildFlower op en dwing diegene een andere naam te nemen :Y)]

{Ughh.. Dat zijn dan ook van die sneue mensjes die zich dan aanmelden en er dan nooit meer opkomen en de naam bezet houden.. (no_chears)}

ShallNotPass --> WillNotLearn

jaimyhoi schreef:
    Sky
    'Wat aardig van je dat ik mag kiezen,' zeg ik grijnzend. 'Aangezien ik normaal op een stoel zit, zoals het hoort, kan ik best wel een keer de tafel uit proberen.' en ik ga naast Daniël zitten. Ik verkijk me in het zitten en kom een centimeter naast hem te zitten,'Sorry,' mompel ik waarna een stuk uit zijn richting schuif. 'Mijn kont-tafel- coördinatie is nog niet zo goed.' en ik lach naar hem. Ik pak het bakje met sla en begin eruit te eten.

[Geeft niets :3 weet je wat ik leuk vind aan RPG's? Ik kan mijn mensje dingen laten oen die ik normaal niet zou doen. Ik lust geen sla, maar Sky kan het wel lusten :Y)]

{Ik heb op de een of andere manier zin om iets te laten gebeuren.. Jammer dan Xav niet online is XD}

Daniël

'Maakt niet uit' Zeg ik lachend waarna ik de helft van het broodje al weer op heb, 'Wat wil je gaan doen als je het eten op hebt?' Vraag ik haar, zelf had ik geen ideeén meer, ik was idee loos..

{Noooo! Don't be offline..}

[Ben ik niet, xD, alleen ik heb even mijn schoolboeken besteld, ik moet nu heel even wat regelen met de schoolboekendie ik heb, dus ik ben zo terug :3]

{Mooizo.. XD Tot zo XD}

{Ik heb trouwens al allemaal ideeén voor mijn story.. XD}

[Ik ben er weer, sorry dat het zo lang duurde. Maar ik moest van computer switchen. Van snelle iPadm naar langzame vaste computer xd]

Sky
    Ik eet mijn sla verder, ik at wel altijd snel. En ik zie dat Daniël ook snel eet. Hij vraagt wat ik wil doen. 'Ik wil duizenden dingen doen,' zeg ik met een glimlach. 'Alleen die zijn niet mogelijk om hier te doen.' en er zijn ook dingen die jij niet wilt doen.. Maar dat denk ik alleen maar. 'Misschien dat ik zo het bos in ga, ik houd van de frisse buitenlucht. Ik weet niet of je zin hebt om mee te gaan?' vraag ik aan hem. En eet mijn laatste beetje sla op, dan begin ik aan mijn appel.

{Ik was om de minuut de pagina aan het verversen en zat hier echt van 'Kom op.. Kom op..' XD}

Daniël

'Misschien dat ik zo het bos in ga, ik houd van de frisse buitenlucht. Ik weet niet of je zin hebt om mee te gaan? Vraagt ze waarna ze haar laatste beetje sla opeet, net als zij aan haar appel begint wil ik hetzelfde doen en pak dan ook de laatste appel die op de tafel ligt. 'Ik wil wel mee, wil je mij wel mee hebben?' Vroeg ik haar.

Sky
    'Als ik nou zou zeggen dat ik je niet mee zou willen hebben,' begin ik. 'Dan kan het nog steeds zo zijn dat je toevallig ook in het bos bent.' en ik glimlach naar hem. 'Maar om niet moeilijk te doen, het lijkt me leuk als je meegaat.' en ik neem nog een hap van mijn appel zodat ik even niets hoef te zeggen. En ik kijk hem aan. 'Je hoeft je niet verplicht te voelen om mee te gaan hoor.'

Daniël

'Je hoeft je niet verplicht te voelen om mee te gaan hoor.' zegt ze, 'Ik voel me niet verplicht om mee te gaan, ik ben zelf toch meestal liever buiten maar als je me niet mee had willen hebben was ik niet mee gegaan.' Andwoord ik terwijl ik een hap van mijn appel neem.