• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:05 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

{Haha.. Toen ik net keek was je offline.. Nu weer online XD het werkte XD}

Don't be like the rest of them, darling

[Ik was niet eens weg xD. Dat ding zegt dat gewoon als ik even niet reageer.

Volgens mij denkt Q. Jaimy reageert even niet, ONMOGELIJK! Must be gone.]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

{Jhaa.. Dat was zo'n beetje wat ik dacht XD}

Daniël

'Hmm.. Wat doen de leraren als je niet in een les bent?' Vroeg ik haar, als ik ergens geen zin in had deed ik het meestal niet, en aangezien ik geen zin in school had... 'Wat is jouw grootste wens?' Vroeg ze, dat werd een moeielijke vraag, moeielijk om te andwoorden in iedergeval, 'Geen idee, ik heb niet echt een wens' Geef ik toe.

Sky
    'Wat dacht je van je naam noteren op de lijst van afwezigen,' zeg ik tegen Daniël. 'Tenzij je weet hoe je ongezien weg kunt komen tijdens de les.' en ik dacht na over wat hij zei. 'Dus je hebt niets wat je wilt? Althans, je hebt alles wat je wilt?' vraag ik aan Daniël. 'Alle spullen die je wilt, en andere dingen.'

Daniël

'Het meeste' Zei ik nadenkend, 'De andere dingen zijn onmogelijk om te krijgen of te wensen' Voegde ik eraan toe, de wens om gewoon normaal te kunnen zijn leek onmogelijk. 'Wat is jouw grootste wens dan?' Vroeg ik haar.

Sky
    'Mijn grootste wens is al uitgekomen,' zeg ik tegen Daniël. 'En dat is om gelukkig te zijn. En dat ben ik. Voor de rest wens ik alleen nog een vriendje en een kast met allerlei geweldige mode kleren' en ik kijk naar Daniël. 'Nee grapje, ik heb het niet op mode ik trek gewoon aan wat ik leuk vind,' en ik glimlach maar Daniel. 'Maar natuurlijk heb ik ook irreële wensen. Maar die heeft iedereen denk ik wel.' en elke keer zijn zijn mooie ogen als een klap voor me. 'Oke, wat wil je doen?' vraag ik aan hem, nog steeds liggend m mijn rug.

[ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 18:14 ]

Daniël

'Oke, wat wil je doen?' Vraagt ze terwijl ze nogsteeds op haar rug op het bed ligt, 'Geen idee, wat wilde je gaan doen voordat je me naar mijn eigen kamer sleurde?' Vroeg ik haar glimlachend, ik had best wel honger toen ik me probeerde te herinneren hoe laat ik voor het laatst gegeten had en hoe laat het nu was.

Sky
    'Voordat ik je meesleurde,' zeg ik lachend. 'Dat deed ik voor jouw arm hoor.' en dan kijk ik hoe laat het is. Half twee. 'Vertel jij wat je wilt doen, het is half twee. Wil je eten?'

Daniël

'Vertel jij wat je wilt doen, het is half twee. Wil je eten?' Vraagt ze, op die manier was het net alsof ze mijn gedachten kon lezen, of ze had gewoon ook honger. 'Lekker, eten' Zei ik grijnzend, 'Heb je ook honger?' Vraag ik haar.

Sky
    'Ik heb niet zo'n honger, maar ik ga wel mee. Anders moet ik later weer in me eentje eten.' zeg ik. Dan zucht ik en zeg:
    'Dan, ik heb geen zin om op te staan.' en ik glimlach maar hem. 'Je bed ligt lekkerder dan mijn bed.' dan bedenk ik me dat het verkeerd kan klinken. 'Hier bedoel ik niets mee,' zeg ik lachend.

Daniël

'Dan, ik heb geen zin om op te staan. Je bed ligt lekkerder dan mijn bed.' 'En hier bedoel ik niets mee' Zegt ze lachend, 'Wie zei er iets over opstaan?' Vroeg ik haar grijnzend terwijl ik zelf wel opstond en toen gemakkelijk mijn ene arm onder haar voeten doorschoof en de andere achter haar rug zodat ik haar op kon tillen, ik voelde geen pijn in mijn hand wat of betekende dat het al sneller genezen was dan ik gedacht had of ze gewoon zo ligt was dat ik met mijn kracht er niets van voelde. De deur kreeg ik open met mijn elleboog en liep gemakkelijk naar de kantine 'Dus.. Blijft je zo liggen of zal ik je neerzetten?' Vraag ik haar grijnzend.

Sky
    Voor ik het weet heeft Daniël me opgetild en ik sla mijn armen om zijn nek zodat ik iets meer houvast heb, en hij tilt me in zijn armen naar de kantine. 'Dus.. Blijf je zo liggen of zal ik je neerzetten?' vraagt Daniël grijnzend. Ik kan het niet laten om te glimlachen naar hem. 'Ik moet aan je hand denken, dus zet me maar neer.' zeg ik glimlachend tegen hem. 'Hoe heb je het sowieso voor elkaar gekregen met je hand?' vraag ik dan aan hem, ik heb mijn armen nog steeds om zijn nek liggen.

Daniël

'Ik moet aan je hand denken, dus zet me maar neer.' Zegt ze glimlachend terwijl ik haar neerzet. 'Hoe heb je het sowieso voor elkaar gekregen met je hand?' Vraagt ze dan, 'Ik genees snel' andwoord ik schouderophalend. 'Wat wil je eten?' Vraag ik haar.

Sky
    'In dat geval,' zeg ik lachend, en ik doe net alsof ik weer in zijn armen spring. 'Nee Oke, flauw. En doe mij maar.. een appel. En een beetje sla.' zeg ik tegen Daniël. 'En nu moet je niet denken dat ik altijd gezond eet, meestal niet zo.' zeg ik lachend. Het maakte niets uit hor ongezond of gezond ik at, ik werd nooit ziek. En ik kwam ook nooit aan, maar was niet graatmager. Ik was tevreden met mezelf.