• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:05 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    'Dankje voor het weer neerzetten,' zeg ik tegen Daniël. 'Maar je wilt er niet achterkomen,' mompel ik zacht. 'Je hebt last van je arm hè?' vraag ik aan hem. 'Wacht, kom mee,' zeg ik tegen Daniël. Nathan vergetend. En ik trek Daniël aan zijn goede arm mee naar zijn kamer. Ik zet hem neer op zijn bed en loop dan naar zijn badkamer. Ik zoek even in de kastjes, en vind dan wat ik zoek. Een zalf en een pil. Ik neem wat water mee terug. 'Weet je dat ik je eigenlijk nooit zonder je. Broer heb gezien,' zeg ik zacht. Ik geef hem de water en de pil aan. 'Neem deze maar in, dan doe ik ook wat zalf op je arm.' en ik pak voorzichtig zijn arm en leg die op mijn schoot terwijl ik naast hem zit. Voorzichtig smeer ik zachtjes de zalf op zijn am. 'Hierdoor moet het sneller genezen,'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Voor ik het weet word ik meegetrokken door Sky naar mijn kamer, en komt even later terug met zalf, een glas water en een pil 'Weet je dat ik je eigelijk nog nooit zonder je broer heb gezien' zei ze zacht terwijl ze mij het glas water en de pil aangeeft, 'Hierdoor moet het sneller genezen' zei ze terwijl ze de zalf op mijn arm smeerde. 'Waarschijnlijk had het zoizo al sneller moeten genezen' Zei ik nadenkent, meestal als ik iets brak of ergens gewond was genas het veel sneller dan bij een normaal iemand, waarom nu dan niet? 'Indeed, Nathan zal zich nu vast heel lonly voelen' Zei ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Dan, het is gisteren gebroken, zoiets geneest nooit snel.' zeg ik tegen Daniël. 'En dat is dan maar pech voor Nathan,' zeg ik met een glimlach. En ik ga beter op Daniels bed zitten zodat ik tegen de muur kan leunen. Ik sluit mijn ogen en fantaseer dat ik niet hier, maar aan het strand zou zijn. 'Wil je echt weten waar ik bang voor ben?' zeg ik zacht tegen Daniël.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Wil je echt weten waar ik beng voor ben?' Zegt ze zacht na zich op het bed te hebben verplaatst, 'Tuurlijk' Zeg ik waarna ik de pil in mijn mond doe en het glas water leegdrink. Het intereseerde me meer dan iets anders op het moment, maar dan niet zozeer het idee dat ik wilde weten waar zij bang voor was maar dat ik gewoon meer over haar wilde weten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Je gaat me vast raar vinden,' zeg ik fronsend. 'Ik ben bang om mensen waarom ik geef kwijt te raken. Oke, niet dat het raar is, maar kom op, wie zegt er nou zo iets.' en er zijn nog meer dingen. Dus vervolg ik,'waar ik nog meer bang voor ben.. Om opgesloten te zijn.' en ik kijk naar Daniël. Maar sla dan mijn ogen neer en kijk naar beneden. Waarom vertelde ik het hem?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Ik ben bang om mensen waarom ik geef kwijt te raken. Oke, niet dat het raar is, maar kom op, wie zegt er nou zo iets. Waar ik nog meer bang voor ben.. Om opgesloten te zijn' Verteld ze, het eerste wat ze zei gaf me direct al een reden waarom het nog meer gevaarlijk kon zijn dat ze mij aardig begon te vinden, op het laatst zou ik hier toch weg moeten en daarbij was ik vele jaren ouder dan zij dacht dat ik was. 'Ik vind al de twee dingen niet raar, sins ik me kan herinneren is Nathan bij mij en verhuizen we van land naar land waardoor het erg onhandig word om vrienden te maken' Zeg ik, waarom kon ik niet gewoon normaal zijn?


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik kijk op naar Daniël. 'Maar jullie zijn hier toch al wel een tijdje?' dan bedenk ik me dat het dus iets kan betekenen. 'O.. Dus moet je hier misschien ook alweer snel weg?' vraag ik, een beetje teleurgesteld. Daniël was echt aardig, en ik moest toegeven, ook wel leuk. 'Waarom moeten jullie eigenlijk zo vaak verhuizen?' vraag ik dan maar. En ik kijk in zijn ogen, die echt mooi zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Waarom moeten jullie eigelijk zo vaak verhuizen?' Vroeg ze, een vraag die ik had kunnen verwachten en een vraag waar ik niet koeltjes op kon andwoorden dat ik nou eenmaal eeuwig leef en het anders op zou vallen dat ik totaal niet ouder word. 'Onze ouders zijn overleden toen we klein waren en onze pleegouders hebben beide banen waarbij ze veel reizen en ons dan ergens in een internaat stoppen zoals nu' Zeg ik, een deel ervan was waar: toen onze ouders net overleden waren werden we eerst in een weeshuis geplaatst, vanuit daar naar een pleeggezin gebracht en daaruit vervolgens ontsnapt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Dan ga ik een goed woordje met ze spreken zodat ze je niet nog een keer meenemen,' zeg ik met een klein glimlachje. En ik kijk weer naar beneden. 'Nee, je houdt waarschijnlijk van je pleegouders, dan zou ik je niet tegenhouden met ze mee te gaan.' zoiets hoor je niet te doen. 'Hoewel ik het wel zo willen.' zeg ik, met een kleine glimlach weer. Maar ik keek nog steeds Nasr beneden, dus die zou hij waarschijnlijk niet zien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Waarom wist ik elke keer als ik wat wilde zeggen tegen haar niet wat ik moest zeggen? Aan de ene kant wilde ik graag de waarheid vertellen en aan de andere kant was ik er bijna zeker van dat ze dat niet aan zou kunnen. 'Ik heb geen idee hoelang ik hier blijf, hopelijk langer dan anders' Zei ik glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik glimlach naar hem terug. 'We zien het vanzelf wel,' zeg ik tegen hem. Ik laat me van de muur omvallen zodat ik op mijn zij lig. En ik kijk gewoon voor me uit. 'Morgen beginnen de lessen weer,' deel ik mee. En ik trek mijn knieën een beetje op, volgens mij lag ik er best raar bij, maar dat maakte me niets uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Haha, je wilt niet weten hoe ik wel eens op mijn bed zit/lig XD}

    Daniël

    'Morgen beginnen de lessen weer' Deelde ze mee, Ugh.. school.. waarom had ik daar ook alweer zo'n hekel aan? ohja ik wist het al omdat ik die jaren geleden al afgemaakt had, na een stuk of 5x je hele schooltijd over te moeten doen heb je er wel genoeg van. 'Hmm.. Kan het morgen niet gewoon weer zondag zijn?' Mompelde ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Nooo! Don't be gone.. (no_chears)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Hoor ik daar iemand die school haat?' vraag ik lachend. 'Ik doe met je mee als het morgen weer zondag is, maar ja, dat is het helaas niet.' zeg ik zuchtend. Ik draai me op mijn rug. En ik kijk naar het plafond. 'Wat is jou grootste wens?' vraag ik dan aan Daniël.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben niet weg, ik ging even praten met me moeder :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.