• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:05 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Oke is goed ^^]

    Sky
    Ik ren gauw achter Xav aan, 'Je speelde vals.' zeg ik lachend. 'En moet je een kusje op je pijntjes?' vraag ik. Dat zeiden we thuis altijd. Dat helpt dan. Dan kijk ik om me heen, het is hier stoffig enzo. Em best wel griezelig. 'Dit is gaaf.' zeg ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xav.
    "Ja? Kom op dan." Ik verman mezelf en stap tussen de rotzooi door,"Maar weet wel, dat als we gesnapt worden ik alle schuld aan jou geef." mompel ik nog. Ergens tussen de spullen vond ik een zaklamp en knipte die aan. Het was hier best donker. "Wat denk je dat we zullen vinden?"


    kindness is never a burden.

    Sky
    'Is helemaal goed, dat je mij de schuld geeft,' zeg ik zachtjes lachend tegen Xav. 'Maar ik zorg gewoon dat ik dan al uit de voeten ben. Zoals altijd.' ik kijk in het rond. En dan zie ik een boek liggen. Ik loop erheen en kijk ernaar. De Scagotti's. 'Xav, kom hier eens kijken. Wie heeft er ook alweer deze achternaam?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xav.
    "Daniël en Nathan." antwoordde ik onmiddellijk. Ik kende iedereen op deze school. Ik wees naar de kaft. Er stond in mooie sierlijke letters 'De Scagotti's' opgeschreven met daaronder een tekening van een engel. "Enig idee wat dat betekend?"

    [Even snel douchen. ]


    kindness is never a burden.

    Sky
    'Daniël en Nathan?' zeg ik vragend. Dan herinner ik het me weer. 'Ja, ja dat klopt.' ik bestudeer de kaft. Een engel. 'Ze waren in iedergeval niet als engelen vanmiddag.' zeg ik zacht lachend. Dan sla ik het boek open. Er staat iets in over meerdere Scagotti's. Er staan meerdere foto's in. Ik kijk in de voorkant van het boek 1886 is de jaardatum. Ik kijk weer verder in het boek. Tot dat ik een hele speciale foto tegenkom. 'Xav, dit moet je zien. Is dit een grap ofzo?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xav.
    "Dat zijn ze." prevelde ik en staarde verbaasd naar de foto waar de twee broers op stonden. "Dan zijn ze meer dan 100 jaar oud. Die moet een of andere grap zijn." Nog steeds van slag staarde ik naar de foto waar Nathan en Daniël lachend op stonden.


    kindness is never a burden.

    Sky
    'Dit moet een grap zijn,' zeg ik tegen Xav. Ik schud mijn hoofd. Dit kan niet waar zijn. 'Kom op, ik verwacht seriemoordenaren, niet engelen. Zou dit echt kunnen zijn?' vraag ik aan Xav. Dan hoor ik voetstappen. Ik gebaar naar Xav dat hij stil moet zijn. En me moet volgen. Zacht loop ik snel, met elegante passen achter een berg met rommel. En ik maak plaats zodat Xav er ook bij kan. Ik maak mezelf onzichtbaar voor degene die eraan kan komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ohh.. Got an Ideaaaa.. Wat als Daniël en Nathan nou dat boek gaan zoeken, net als Sky en Xav op zolder zijn? (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Goed idee ^^ doe dat maar :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Moet Xav wat zeggen of eerst Daniël en Nathan? ]


    kindness is never a burden.

    {Ik ben bijna klaar met de post van Daniël en Nathan ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Maakt mij niets uit,


    Ik was te laat xD, ik vind het toch allemaal wel goed ^^]

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 12:04 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Sins waneer kan dat boek je iets schelen?' Vroeg ik Nathan terwijl we de donkere zolder opliepen, 'Sins hij het kwijtraken en er hiet mensen rondlopen waarvan ik geen zin heb dat ze het vinden' Andwoorde Nathan luchtig terwijl ik hem om zich heen zag kijken zelf maakte ik me er totaal niet druk om en bleef tegen één van de muren van de zolder aan leunen. 'Waarom maak je je er zo druk om? Wie zal er ooit op zo'n oude zolder kijken?' Zei ik terwijl ik naar Nathan bleef kijken, 'En daarbij, het is hier toch te donker om iets te zien dus je kan beter een zaklamp halen of een andere keer gaan zoeken.'


    Don't be like the rest of them, darling

    [My turn. ^^ Hheh. ]
    Xav.
    Slim als ik was probeerde ik mijn gewicht te verplaatsen omdat ik nogal ongemakkelijk op zijn hurkje zat en stootte mijn voet tegen een doos waardoor die omviel. "Verdorie." fluisterde ik vloekend en wachtte op een reactie van ofwel Sky ofwel de andere mensen die hier zijn.


    kindness is never a burden.

    [Voordat er dubbele reacties komen, ga jij maar Xav ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.