• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

    River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

    Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

    Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

    Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

    Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:


    Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - BlueHope
    Emma Grey - BlueRiver

    Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - SunBaked
    Vincent Jasper Trigger - BlueHope
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Ryan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Lucas Tom Jones - WeCaptureIt

    Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 21:04 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Blubb c: wat heb ik hier gemist..??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Eigenlijk niets :Y) nieuw spel, truth or dare extreme. You can join, but never leave again ^^ Daniël l, Ryan, Lucas, Lizz en Julliët doen tot nu toe mee. En Daniël heeft nu net truth or dare aan Julliët gevraag waarop Julliët dare antwoordde ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Ok c: then i guess i will never leave again :Y)
    Count me in !!*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Laat Hannah het zeggen en gegarandeerd bloedstollende momenten. ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *.. huh wat moet ik haar laten zeggen... ik ben een beetje traag van begrip vandaag :Y)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Well, dat ze meedoet ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Oh hehhe never mind c: :Y) ik ga het meteen doen*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Hannah Olivia Robinson
    Ik zag hoe een paar mensen truth or dare gingen doen nadat we klaar waren met spin the bottle. Ik ging er lachend bij zitten en keek even rond "Count me in" zeg ik lachend. Dit leek me leuk dacht ik in mezelf en kreeg al snel door dat Daniël iets moet verzinnen voor de dare van Julliët en ik keek lachend maar vragend naar hun.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (I'm bored ;D Elbrich schat, reageer je alsjeblieeeeeft snel?)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Elbrich is online ^^ eeeellbrich waar beennnn je? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik moet weg.. Mischien dat ik nog heel snel kan reageren.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    (Jaimy! Dat is lang geleden! ;D )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Heee Bes-Miep ^^ you can do it Elbrich! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [GUYS, ik kan morgen niet online komen. Of eigenlijk over anderhalf uur. Ik vertrek namelijk 5 uur in de ochtend met de auto. Op vakantie. Naar Frankrijk. En die dag erna rijden we ook nog een stuk. Dus ik kan pas maandag middag/ avond online komen.

    Ga jullie missen guys <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Truth or dare extreme. Gewoon de extreme versie van truth or dare. ^^ iets wilder, uitdagender. Maar het moet niet té smerig zijn.]

    Julliët Sky Parker
    'Oké, Julliët, truth or dare,' vraagt Daniël uitdagend. Ik kijk hem aan met een grijns. 'Wat leuk dat je het vraagt Daniël. Dare.' en i kijk uitdagend. Bring it on mister, dacht ik. En ik rol even met mijn schouder om mezelf los te maken.


    Daniël

    'Wat leuk dat je het vraagt Daniël. Dare.' zegt ze uitdagend, waarom was ik hier altijd ookalweer zo slecht in? Oja.. Ik wist meestal niets te bedenken, hopelijk wist ik deze keer wel wat te bedenken, al waren zulke soort spelletjes erg anders geweest in de tijd dat ik in Italië was geweest, en eindigden dan ook bijna altijd met een hoop dronken mensen. 'Durf je twee jongens te zoenen?' slechte vraag Daniël.. Natuurlijk doet ze dat.


    Don't be like the rest of them, darling