• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:

Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - BlueHope
    Emma Grey - BlueRiver

Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - SunBaked
    Vincent Jasper Trigger - BlueHope
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Ryan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Lucas Tom Jones - WeCaptureIt

Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

[ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 21:04 ]

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Daniël

'Si Daniël, ho imparato Italiona' Zegt ze waarna ze naast mij bleef staan, 'Alleen het laatste gedeelte, davvero ha aderito comunque snapte ik niet echt.' Zegt ze lachend, 'Sei stato in Italia in vacanza, allora?*' Vraag ik haar.

{*Ben je naar italie op vakantie geweest dan?}

Don't be like the rest of them, darling

{Le me is borred... Hebben jullie allemaal al vakantie?}

Julliët Sky Parker
    'Si,' zeg ik lachend als Daniël vraagt of ik op vakantie naar Italië ben geweest. En ik kijk hem met een lach aan. 'Oke, dus tot nu toe doen jij, Ryan, Lizz, Lucas en ik mee. 5 mensen is genoeg om te starten.' en ik kijk Daniël uitdagend aan. 'Begin jij maar met aan iemand te vragen.' en ik lach naar hem. 'Oja, wel truth or dare extreme, anders is het zo gewoontjes.'

[ Ik heb vakantie ^^ en OMFG ik realiseer het me nog steeds niet, ik ga morgen nacht op vakantie ^^! Ik heb gelukkig wel wifi in Frankrijk, ik ben er 3 weken! Dus ik reageer dan wel weinig.]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

{Miep.. Frankrijk.. Heeft gwn een apsolute hekel aan fransen}

[Ik mag mijn ex Frans lerares niet. Maar nu heb ik nooit meer Frans ^^ au revoir madame :3]

{Ik mag de fransen gwn niet.. Geen idee waarom maar ik mag ze niet.. Engeland en de engelsen gaan bij mij boven alles en het leuke is ook nog: Ze haten de fransen XD}

[Hahahah, ik mag Nederlanders wel ^^ en thsjaa, Engelsen ook. Ik heb namelijk Hele gezellige Engelse meegemaakt ^^

Elbrich, aan wie gaat Daniël truth or dare vragen? -wbw-]

{haha, Juliet ofcorse.. En ik weet al een vraag XD Al is het niet de beste vraag XD}

jaimyhoi schreef:
    Julliët Sky Parker
    'Si,' zeg ik lachend als Daniël vraagt of ik op vakantie naar Italië ben geweest. En ik kijk hem met een lach aan. 'Oke, dus tot nu toe doen jij, Ryan, Lizz, Lucas en ik mee. 5 mensen is genoeg om te starten.' en ik kijk Daniël uitdagend aan. 'Begin jij maar met aan iemand te vragen.' en ik lach naar hem. 'Oja, wel truth or dare extreme, anders is het zo gewoontjes.'

[ Ik heb vakantie ^^ en OMFG ik realiseer het me nog steeds niet, ik ga morgen nacht op vakantie ^^! Ik heb gelukkig wel wifi in Frankrijk, ik ben er 3 weken! Dus ik reageer dan wel weinig.]

Daniël

'Oke, dus tot nu toe jij, Ryan, Lizz, Lucas en ik mee. 5 mensen is genoeg om te starten.' Zegt ze en kijkt me uitdagend aan, 'Begin jij maar met aan iemand te vragen. Oja, wel truth or dare extreme, anders is het zo gewoontjes.' Zegt ze lachend, 'Oké, Julliët, Truth ore dare?' Vraag ik haar nu uitdagend.

{Wat houd truth or dare extreme in? *voelt zich dommig*}

[Truth or dare extreme. Gewoon de extreme versie van truth or dare. ^^ iets wilder, uitdagender. Maar het moet niet té smerig zijn.]

Julliët Sky Parker
    'Oké, Julliët, truth or dare,' vraagt Daniël uitdagend. Ik kijk hem aan met een grijns. 'Wat leuk dat je het vraagt Daniël. Dare.' en i kijk uitdagend. Bring it on mister, dacht ik. En ik rol even met mijn schouder om mezelf los te maken.

{Damn.. Ik weet niets.. A little help? (A)}

[Ik ben er ook altijd zo slecht in :Y)

Ehmm.. Drink een heel flesje bier in een keer leeg.
    Zoen 2 jongens.
    Trek een kledingstuk uit.

Ehmm.. Draai 10 rondjes,
    Lik de grond,
    Jat wat van een leraar

Nog meer nodig?]

{Ik ook.. Daarom doe ik dit ook nooit.. Nou om die reden en om de reden dat ik geen zin heb om jongens te zoenen.. Ik ben gwn niet helemaal vrouwelijk XD hou niet van rokjes of jurkjes enzovoord}

[Ik heb er een keer aan meegedaan, slecht idee ^^ heel slecht idee ^^ althans. Laten we het erop houden dat het niet leuk is om twee verliefde jongens te moeten afwijzen :Y) ik dor alleen nog maar mee aan de normale versie :Y)]

{Ik heb nog nooit aan zoiets mee gedaan, en ben het ook niet vanplan te doen (Behalve als er alleeen maar cute englisch boys zijn.. En er één Daniël heet.. (cat)}