• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:

Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - BlueHope
    Emma Grey - BlueRiver

Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - SunBaked
    Vincent Jasper Trigger - BlueHope
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Ryan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Lucas Tom Jones - WeCaptureIt

Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

[ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 21:04 ]

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

{Haha, indeed ik kwam hem net tegen XD moest hem even posten}

Don't be like the rest of them, darling

(*Gaat zitten achter orgol en speelt onheilspellend muziekje.* Er was eens een topic,wwaral een uur niet gereageerd was.)

Vincent Jasper Trigger:

Ik schudde even mijn hoofd. "zo hard draaide ik niet." Zeg ik russtig en zet mijn drinken weg. " Volgens mij wildat ding gewoon niet stoppen, het heeft iets tegen mij."Zei ik heel overtuigend.

We've lived in the shadows for far too long.

Hannah Olivia Robinson
    Ik lach even om Vincent en kijk nog even naar het flesje "Nou het draait anders nog steeds" zeg ik lachend en neem een slok van mijn flesje water ik had dus geen behoefte meer aan drank.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

(ahhh kom op, laat hem gewoon ergens stoppen ;D )

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Julliët Sky Parker
    'Man, je hebt echt hard gedraaid,' zeg ik lachend, maar dan gaat het flesje zachter draaien. 'Eindelijk, nu maar kijken bij wie hij stopt. Wat denk jij Vinc?' zeg ik tegen Vincent.

[Sav, goddamit, bepaal bij wie hij stopt :P en dat was het hilarisch, ik ga helemaal stuk hier omdat ik je voorstel achter een orgol.]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

(Ja, zie je me al zitten. @Frodo, I like procrastination......
    but in general... Ik weet niet waar ik the bloody thing moet laten stoppen!!!!!!!!!!!)

[OKe Savster, zeg op wie hij eindigt, please, ik moet afsluiten, en ik wil het weten :Y)]

[Laat hem gewoon bij iemand van de 5 stoppen xD.]

[Ik moet gaaaan ): slaap lekker amigo's! Savster, fuck you xd.]

*Slaap lekker c:*

(Haha ;D slaap zacht Jaimy-miep! xxx)

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

(If you are in bed anyway, Go fuck yourself!
    Byewee, Jaim.)

[I have a prob .
    Ik vertrek volgende week namelijk op kamp. 10 dagen naar Zwitserland. Ik kan dan dus niet op internet komen. Dus ik zal een enorm lange samenvatting nodig hebben. Zal jullie missen! ]

Imagination set us free to be just what we want to be ~

[Ach, tot nu toe maakt het toch niet zoveel uit aangezien Sav toch niet die fles op iemand laat stoppen :P En misschien dat Bes anders als het echt niet anders kan voor je kan praten?

I'll miss you tooooo ^^ Maar je bent nog niet weg ;D

En zoals ik al zei, we wachten nog op Savster die die fles op iemand laat stoppen (A)]

(SORRY VOOR DE CAPSLOCK, MAAR HET IS OFFICIEELE CAPSLOCK DAG)

VINCENT JASPER TRIGGER:

IK KRIJG EEN BEETJE GENOEG VAN DE NOGSTEEDS DRAAIEN DE FLES EN ZET MIJN HAND ERTUSSEN. "HANNAH HEET JE TOCH?" vRAAG IK AAN HET MEISJE WAAR HIJ GESTOPT IS. IK DENK EVEN NA, IK KANNIET EEN WILDVREEMDE GAAN ZOENEN, ALTHOUGH KAN WEL, MAAR DE LAATSTE KEER KREEG IK COLA OVER ME HEEN, EN ZELF VAN EEN ANDER MEISJE. "EN NU WAT ALS IK WEIGER?"

[ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 16:33 ]