• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

    River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

    Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

    Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

    Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

    Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:


    Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - BlueHope
    Emma Grey - BlueRiver

    Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - SunBaked
    Vincent Jasper Trigger - BlueHope
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Ryan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Lucas Tom Jones - WeCaptureIt

    Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 21:04 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [MAINN TOOOPPPIICCS]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Mijn topics*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Julliët Sky Parker
    Ik moet ook lachen. 'Wat?' zeg ik quasi onschuldig. 'Ik zoen alleen mijn eigen hand ongegeneerd.' en ik moet weer lachen. 'Oke, de volgende s aan de beurt! Vincent ga jij?'


    [Mijn laatste reactie wat ook de laatste tekst in het topic was ^^ tenminste, de laatste personagetekst ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Hmm ok c: ik zal zo wel weer een stukje schrijven ga even snel wat eten :3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Hannah Olivia Robinson
    Ik wrijf even over mijn ogen en hoor aan het luidruchtige geluid dat Lizz en Julliet weer terug zijn. Ik loop rustig weer naar mijn plek en zet een glimlach op, ik zie hoe Julliet haar hand kust en kijk er even lacherig naar.'Oke, de volgende s aan de beurt! Vincent ga jij?' hoor ik opeens Julliet vragen tegen hem.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Vincent Jasper Trigger

    Rustig blies ik de rook uit. Je mocht hier aarschijnlijk niet roken, maar je mocht hier zoveel niet. "Oke, de volgende is aan de beurt! Vincent ga jij?" Ik kijk even op. Julliet heette ze toch. Ik moest echt eens op gaan letten. "Ja, tuurlijk. waarom niet." Zei ik zo enthousiast mogelijk en gaf een draai aan de fles.

    (Bepalen jullie maar waar hij uitkomt. (A))


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Nee Savster, ik bepaal het niet (A) bepaap het zelf :P :P :P]

    Julliët Sky Parker
    Vincent gaf een flinke draai aan de fles. En die draaide en draaide. Ik keek even naar Vincent, die er wel goed uitzag. Ik knipoogde even naar hem, just for fun. En de fles draaide nog steeds. 'Een harde draai was dat Vinc.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hannah Olivia Robinson
    Ik zie hoe Vincent een flinke draai aan het flesje geeft en ik kijk hoe hij de heletijd rond gaat. 'Een harde draai was dat Vinc.' zegt Julliet en ik knik instemmend met haar mee.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [tralalaaa, hier Fien. Ik schop het topic even voor je omhoog (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dankjewel! ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Youre welcome (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Haha, gemeenerds nu moet Vincent helemaal zelf beslissen wie hij wil kussen :P )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Ik ben soms eenmaal gemeen (: en ik vind dat Savster gewoon zelf moet bepalen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Waarom wist ik niet dat er al een nieuw topic was? *sad face*}


    Don't be like the rest of them, darling

    ShallNotPass schreef:
    {Waarom wist ik niet dat er al een nieuw topic was? *sad face*}


    (tot een paar minuten geleden wist ik er ook niets van hoor )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien