• Gister diploma-uitreiking en vandaag boeken ingeleverd en mijn kluissleutel weggebracht :) Raar om te denken dat je al die mensen niet meer zal zien de komende jaren.

    Maar goed, ben blij dat ik naar zes jaar eindelijk mijn havo diploma heb zeg, pff.

    Gefeliciteerd! Ik zou ook wel echt wel blij zijn.


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb maandag m'n boeken en kluissleutel ingeleverd, en gisteravond diploma uitreiking, gefeliciteerd! (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Gefeliciteerd! :3
    Ik heb vandaag alleen nog mijn diploma uitreiking te gaan.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Gefeliciteerd
    Ik heb alleen morgen nog mijn rapport en dan verlaat ik mijn school ook, om daarna nog 4 jaar op een andere school te doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gefeliciteeeeeerd! :3
    Ben blij voor jou ^^.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Gefeliciteerd!
    Ik heb vandaag 'proclamatie'. (:
    Ben blij dat ik afgestudeerd ben nu als kinderverzorgster. Nu volg ik nog 3 jaren kleuteronderwijs. (cat)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 11:33 ]


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Gefeliciteerd!
    Vanavond nog om rapport gaan en dan zie ik een hele zomer geen school ;')


    Life is all about having a good time.

    xlufjoetoexx schreef:
    Gefeliciteeeeeerd! :3
    Ben blij voor jou ^^.


    26 - 02 - '16

    xlufjoetoexx schreef:
    Gefeliciteeeeeerd! :3
    Ben blij voor jou ^^.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Gefeliciteerd!
    Ik heb dinsdag diploma uitreiking, woensdag gala & over paar weken boeken inleveren.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Gefeliciteerd!
    Ik ben verliefd op jouw username.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''