• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:

Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - BlueHope
    Emma Grey - BlueRiver

Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - SunBaked
    Vincent Jasper Trigger - BlueHope
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Ryan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Lucas Tom Jones - WeCaptureIt

Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

[ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 21:04 ]

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Ryan

'Volgens mij heb ik iets met tweelingen' Zegt ze glimlachend als het flesje bij mij stopt, ik voel haar lippen op die van mij en kus haar dan terug. Ik had nooit het doel van dit spelletje gesnapt, in iedergeval waren er in Italie veel leukere dingen te doen.

Don't be like the rest of them, darling

Julliët Sky Parker
    Ik voel hoe Ryan terug zoent, Hmmm wel oke. Dan haal ik mijn lippen van die van hem af. En loop weer terug naar mijn plaats. Met een biertje. Ik drink er wat uit, de alcohol voelt goed. 'Oke, voooooollgende!'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Lizz Jane Parker

Weer wordt de fles gedraaid en na een tijdje begin ik me echt te vervelen.
    'Oke, voooooollgende!' zegt Julliet en ik schud mijn hoofd, waarna ik het flesje vast pak.
    'Tijd voor iets anders.' met een boog gooi ik het flesje van het dak af, de bossen.
    'Wat vinden jullie van Truth or Dare.'

Even the smallest can change the course of the future

Julliët Sky Parker
    'Precies wat ik dacht Lizz,' zeg ik tegen haar. Ik neem nog een slok van mijn bier. 'Count me in!' zeg ik lachend

[Come on guys ^^]

[Ik vertrek deze avond op kamp dus ik kan 10 dagen niet online komen en dus ook niet reageren op deze RPG.
    God hoe ga ik dit overleven?]

Imagination set us free to be just what we want to be ~

{Niet? XD Echt Q is zeer verslavend.. Anders neem je een paar vellen papier mee en ga je een verhaal schrijven? (A)}

[Hahahha, heel veel plezier alvast Fien! ^^

Elbrich, alakazam alakazom ik wens nu, dat Ryan en Daniel reageren, bon. :P]

[Haha, voor verhalen schrijven heb ik daar geen tijd (;
    En dankjewel Jaimy ^^ ]

{Dan maak je tijd XD

Nee grapje, feel plezier ^^}

Daniël

'Wat vinden jullie van Truth or Dare?' Hoorde ik Lizz vragen waarna Juliet al snel reageerde met een lachend 'Precies wat ik dacht Lizz, Count me in!' waarna die een slok bier nam. 'We're in' Andwoorde ik grijnzend waarna ik iets in Ryans oor fluitsterde dat voor de rest niet te verstaan was, vooral omdat het italiaans was.

Julliët Sky Parker
    Ook Daniël en Ryan doen mee. 'Yes!' roep ik vrolijk uit. Als die twee er al bij zaten was het wel goed. 'Nog andere gegadigden? En weet wel, eenmaal in the game, never out the game.' grijns ik. 'Maar je kan nog wel joinen, of course.' en ik kijk lachend naar Lizz, Ryan en Daniël. Daniël fluistert wat in Ryan's oor. Dan loop ik naar Daniël toe en houdt mijn oor voor, 'Vertel het mij ook maar,' zeg ik lachend.

Lucas Tom Jones

'Wat vinden jullie van Truth or Dare?' zei Lizz. Waarop Jullier antwoorde : 'Precies wat ik dacht Lizz, Count me in!' Daniël en Ryan deden ook mee. 'Nog andere gegadigden? En weet wel, eenmaal in the game, never out the game.' Had Lizz nog te vertellen. 'I'm in!' riep ik en ik ging nog vlug een biertje halen.

[Zeg jongens ik ben door hé! Moet laatste spullen nog pakken en dan vertrekken. I will miss you ^^

En ik vind het niet erg als iemand Lucas eventjes speelt.]

Daniël

'Vertel het mij ook maar' Fluisterd Julliet lachend in mijn oor, 'Tu vai a prendere un drink, davvero ha aderito comunque?' Zeg ik grijnzend, 'Veel plezier daarmee' Vervolg ik lachend 'Tenzij je Italiaans hebt geleerd in de vakantie.'

Julliët Sky Parker
    'I'm in!' roept Lucas en hij gaat nog een biertje halen. Daniël zegt iets in mijn oor, en het gaat ook over drinken. 'Veel plezier daarmee,' zegt Daniël lachebd. 'Tenzij je Italiaans hebt geleerd in de vakantie.' ik kijk hem met een grijns aan. 'Si Daniël, ho imparato Italiona.' en ik heb het ook echt een beetje geleerd. Daniël en Ryan zeiden wel vaker wat italiaans naar elkaar, en ik wilde het ook gewoon begrijpen. Het was een mooie taal. Ik blijf naast Daniël. Want wat maakt het uit waar ik precies sta. 'Allen het laatste gedeelte, davvero ha aderito comunque snapte ik niet echt.' lach ik.