• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:

Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - BlueHope
    Emma Grey - BlueRiver

Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - SunBaked
    Vincent Jasper Trigger - BlueHope
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Ryan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Lucas Tom Jones - WeCaptureIt

Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

[ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 21:04 ]

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

{XD Bekijk het positief, je bent niet dood? XD}

Don't be like the rest of them, darling

*Haha c:*

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Julliët Sky Parker
    Ik voel hoe Daniël bij me komt en dan mijn been vast pakt. En dan ook zijn hand bij mijn rug. Hij trekt me overeind waardoor Lizz ook een stuk omhoog komt.'Voor de volgende keer zou ik het niet doen als ik niet in de buurt ben.' zegt Daniël grijnzend. Het is nog best zwaar zo met Lizz en ik gebaar naar Daniël dat hij moet helpen Lizz erover heen te trekken. Ik trek haar meer omhoog en beetje bij beetje komt ze weer omhoog. 'Ik zou die grijns maar wat graag van je gezicht af zoenen.' zeg ik grijnzend terug naar Daniël. 'Maar eerst Lizz, dat is belangrijker.' en het laatste beetje trekken we haar omhoog. En wanneer ze weer op het dak is sla ik mijn armen om haar heen voor een knuffel.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Lizz Jane Parker

Wat er precies gebeurd, weet ik niet maar ineens voel ik een klem rond mijn enkel. Ik wil nog roepen dat ze me los moeten laten, tot ik besef dat ik niet... verpletterd op de grond lig. Mijn hart begint sneller te slaan en ik voel de adrenaline overal. Zo dichtbij.
    Eenmaal boven neemt Julliet me in haar armen en ik knuffel haar net zo sterk terug.
    'Dankje, dankje, dankje.' fluister ik in haar oor.

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

(OMJ, het spijt me zo! Ik wist dat ik iets aan het vergeten was. -Facepalm-. Ikhadhet een beetje druk de laatste week. Ben als nog niet over, maar ja. Owh, ik ben gewoon heel quizlet zo een beetje vergeten......... :( )

We've lived in the shadows for far too long.

(Groetjes vanuit Italië aan jullie allemaal ^^

@ BlueHope; we zullen je wel helpen om terug in de RPG te komen! )

{ik ben jarloers... Ik wil ook naar Italië...}

Don't be like the rest of them, darling

*Oeeh ja ik wil ook naar Italie ! <3*

[Helooooow! I'm back! Jaja, het kamp in Zwitserland is voorbij en ik ben terug online (; ]

Imagination set us free to be just what we want to be ~

[En de RPG valt dood?! ](huil)

[Neeeee doet het niet! Ik ga nu een reactie schrijven ^^]

(Hé leven in de RPG! Dat is ook een tijdje geleden (; )

[Daar heb je gelijk in Bes! Ik dacht dat deze RPG de langste RPG ooit ging worden?
    WHoehoew Jaimy begin te schrijven aan die reactie (: ]

Frodo schreef:
    Lizz Jane Parker

Wat er precies gebeurd, weet ik niet maar ineens voel ik een klem rond mijn enkel. Ik wil nog roepen dat ze me los moeten laten, tot ik besef dat ik niet... verpletterd op de grond lig. Mijn hart begint sneller te slaan en ik voel de adrenaline overal. Zo dichtbij.
    Eenmaal boven neemt Julliet me in haar armen en ik knuffel haar net zo sterk terug.
    'Dankje, dankje, dankje.' fluister ik in haar oor.

Julliët Sky Parker
    Ik sla mijn armen nog wat dichter om haar heen. 'Geen dank, door mijn opdracht pleurde je.' en ik laat haar los. 'Niks gebroken?' vraag ik lachend. 'Neem nog een biertje.' en ik doe net alsof. 'Nee oke, geen alcohol meer.' en ik zet het biertje weg. Dan kijk ik naar Daniël en zeg; 'Dankje voor helpen. Nog een manier hoe ik je kan bedanken?' vraag ik grijnzend.

[ Het gaat ook e langste worden Fien! Het duurt alleen even :')]