• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:

Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - BlueHope
    Emma Grey - BlueRiver

Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - SunBaked
    Vincent Jasper Trigger - BlueHope
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Ryan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Lucas Tom Jones - WeCaptureIt

Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

[ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 21:04 ]

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Julliët Sky Parker
    Ik kijk hem lachend aan, wachtend op zijn vraag. 'Durf je twee jongens te zoenen?' vraagt Daniël. Ik glimlach naar hem, 'Ja hoor,' en ik loop naar Ryan. 'Sorry,' zeg ik lached. 'Maar jou heb ik der net ook al gezoend, dus kan wel nog een keertje toch?' en voor hij kan antwoorden druk ik mijn lippen op die van hem. Dan haal ik mijn lippen weer van die van hem af en doe net of ik zoeken rond kijk en zeg: 'Wie was ook alweer de andere jongen die ik nu net gezoend had.... OJA!' en ik draai me om naar Daniël. Ik loop naar hem toe en zeg: 'Dat was jij.' en ik glimlach naar hem. Dan druk ik zacht mijn lippen op die van hem, maar ik verbreek de kus niet zoals bij Ryan, ik verbreek hem gewoon niet.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Daniël

Grijnzend kijk ik toe hoe Julliët eerst Ryan nog een keer zoent en dan op mij afloopt 'Wie was ook alweer de andere jongen die ik nu net gezoend had.... OJA! Dat was jij' Zegt ze glimlachend tegen mij waarna ze haar lippen op die van mij drukt, al stopt ze de kus niet als ze bij Ryan had gedaan ze houd haar lippen gewoon op die van mij. Ik kus haar terug en na een tijdje breek ik de kus af 'Had je nog niet genoeg?' Vroeg ik haar plagend.

Don't be like the rest of them, darling

Julliët Sky Parker
    Ik kijk hem grijnzend aan, 'Ik heb dare gezegd,' en ik knipoog naar hem. Dan duw ik grijnzend nog even mijn lippen op die van hem voor een kus en ga dan naast hem staan. 'O wacht, ik hoef je maar 1 keer te zoenen.' zeg ik quasi-onschuldig. 'Oke, nu mag ik iemand kiezen. Ik kijk even rond. 'Lizz, zusjelief, truth or dare?'

Lizz Jane Parker

Ik had het kunnen weten. Nadat Julliet de tweeling onder handen neemt, kijkt ze naar mij.
    'Lizz, zusjelief, truth or dare?'
    'Dare ofcourse.' knipoog ik naar haar.

(LEVEN IN DE ZAAK (dance) )

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

{Go Jaimy XD}

Julliët Sky Parker
    Ik grijns naar haar, 'Goede keus, of de slechtste van je leven.' ik denk even na en zeg: 'Drink twee flesjes bier en draai daarna maar drie rondjes. En als het je dan nog lukt recht blijven staan.' en ik grijns verder.

[Bes-lief jij bent ^^]

(woeps, sorreuh ;D ik reageer nu! )

Lizz Jane Parker

'Drink twee flesjes bier en draai daarna maar drie rondjes. En als het je dan nog lukt recht blijven staan.' ik haal mijn schouders op. Gelukkig moest ik niet één van die jongens zoenen, of nog erger: 3 tegelijk. Daar is Julliet zeker toe in staat.
    Ik neem het eerste beste flesje bier dat dicht bij me staat en begin te drinken. In mijn hoofd hoor ik Allessio -mijn eerste, knappe italiaan- 'Adje, adje, adje' roepen en ik doe wat me gezegd wordt. Al snel voel ik mijn hoofd licht worden en ik giechel als ik het flesje op heb.
    'Waaaaaaaaaar is mijn tweeeeede?' zing ik zachtjes. Iemand geeft me nog eentje aan en ik drink alsof mijn leven ervan af hangt.
    Ik had het veel erger verwacht, moet ik toegeven. De wereld blijft nog op zijn plaats staan en voor zover ik weet kan ik mijn tong nog gebruiken.
    Wat moet ik nu ook weer doen? Ik sluit mijn ogen om me te concentreren. Ach ja, de rondjes. Met mijn vinger over de grond maak ik 3 rondjes en kom dan recht. 'Ha, neem die Julliet, ik-' mijn zin wordt gesmoord door een gil. Dan pas heb ik door dat ik precies op de rand van het dak sta.
    'Wel, dat is niet oké.' ik val.

Julliët Sky Parker
    Ik kijk lachend toe, Lizz kan namelijk wel tegen wat bier. Ik sta naast haar, en heel erg te lachen. Het bier is op en ze begint mrt de rondjes te draaien, ze draait richting het dak en ik lach al wat minder. Dan gilt ze en zegt: 'Wel, dat is niet oke.' en ze valt. Ik spring haar achterna, en haak mezelf vast achter weet ik veel wat. Ik grijp naar haar voet en pak die net op tijd vast. 'Verdomme Lizz.' en ik voel hoe heel even mijn greep verslapt en ze verder weg zakt. Ik pak haar steviger beet en gebruik nu ook mijn andere hand. 'Lizz, leef je nog?' zeg ik een klein beetje lachend. Dit is echt iets voor Lizz en mij. 'Daniël!' roep ik, 'Kan je heel even helpen voordat Lizz en ik doodvallen.' ik voelde namelijk hoe ik iets meer richting de rand van het dak schoof.

{Is Lizz net van het dak gevallen? XD}

(Jap (yeah) altijd plezier met Lizz :'D )

(btw: bedankt Jaimy om mijn leven te redden ^^ ik blijf vannacht ook op tot 4 uur (dan vertrek ik op vakantie) so if wanne join: be welcome!)

Daniël

'Kan je heel even helpen voordat Lizz en ik doodvallen' Riep Julliël, fine time for some twin action. 'Tuurlijk' Zei ik grijnzend waarna ik naar hun toeliep en haar been vastpak waarna ik net mijn hand bij haar rug kan krijgen zodat ik haar zittend weer terug op de rand van het dak krijg. 'Voor de volgende keer zou ik het niet doen als ik niet in de buurt ben' Zeg ik grijnzend.

(wat me opvalt: jullie grijnzen/lachen allemaal MAAR IK STA OP HET PUNT OM DOOD TE GAAN

Dag & bedankt)