• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136064&page=last&message=66#3728822

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik ga naast Ian zitten.
    Ik kijk vragend naar Isabella. "Wat zei ze?" Vraag ik hard aan Ian.
    Ik kijk nu naar hem.
    Heb werkelijk geen idee hoe hard ik eigenlijk praat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    'Is goed,ga je maar klaarmaken dan'zeg ik lachend tegen haar en kijk even naar Isabella 'een croissantje of stokbrood is prima'zeg ik tegen haar en kijk dan even langs haar naar Danny. 'Hoii!'roep ik terug.

    Isabella

    'Danny schreeuw niet zo,' zeg ik, hoop ik, luid genoeg. 'Ik vroeg wat je wilde eten,' zeg ik weer. 'En doe die druppels weer bij jezelf in.' Ik lach en knik. 'Dat onthoud ik wel. 'Een stokbrood en twee croissantje.' Ik knik en kijk Danny afwachtend aan. 'Maar waar moetik de croissantjes voor jullie bewaren,' vraag ik aan Jasmine en Jayson.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 14:38 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Wat kan ik vergeten?" Vraag ik en kijk Isabella raar aan.
    Waarom vroeg ze wat ik wilde vergeten?
    "Ja zo." zeg ik terug, iets over druppels, ik kijk haar weer aan.
    Toen hoorde ik iets over stokbrood of zo. "Ooooh eten." Lach ik.
    "Broodje gezond." Zeg ik luid en glimlach naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    'Oké. Dan gaan we het halen. Kunnen jullie iets regelen om aan te eten' Ik draai me om en loop naar Austin. Ik zet aan elke kant van zijn lichaam een voet, zodat ik pal in zijn zon sta. 'Kom je?' Grijnzend kijk ik hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'O, leg het dan maar binnen neer ofzo' zeg ik en loop mijn tent in en trek snel mijn bikini aan en doe mijn hempje en spijkerbroekje weer aan, en doe mijn haren in een strakke staart. 'Nou jayson ik ben ready'

    Austin
    Ik kijk grijnzend naar Isabella. 'Je staat in me zon'zeg ik lachend en trek haar zo dat ze zacht valt. Ze komt me neer en ik grinnik even. 'Nou laten we die broodjes maar gaan halen dan'

    Jayson
    Ik spring op. 'Eindelijk'grap ik en loop naar haar toe. 'Doei!'roep ik naar de rest en kijk naar Jasmine. 'Kom je? we moeten eerst een surfboard gaan huren,maar gelukkig heb je een kraampje hiervoor op het strand'vertel ik haar terwijl ik naar het strand loop

    Danny

    "Waar gaan zij heen?" Vraag ik aan Ian.
    Ik kijk hem aan.
    Hij heeft weinig gezegd, of ik hoor het gewoon niet.
    Ik glimlach even naar hem. meot ik mijn excuses aanbieden?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Onhandig val ik op Austin en lach. Ik zet mijn knieën aan elke kant één en kijk hem aan. 'Eerst sorry,' lach ik. Ik zit op zijn buik en geniet er wel van dat ik meer macht dan heb op dit moment. 'Niet echt aardig van je dat je mij neerhaalt, ik wilde juist broodjes voor je halen' lach ik. 'Nou ja, met jouw dan.' Ik kijk hem grijnzend aan en laat mijn handen op zijn buik rusten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik kijk Danny aan.
    'Ze gaan surven,' zeg ik luid, maar niet schreeuwend. Ik kijk Danny lachend aan. 'Althans... Jayson gaat het Jasmine leren. Dat gaat nog een lange dag worden,' grijns ik. Ik hoor gelach op het veld en zie Isablla op Austin terecht komen. Ze vinden elkaar zeker wel leuk, wie weet wat ze in de tent hebben uitgespookt...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'hmm dan moet ik het maar goedmaken hea'zeg ik lachend. 'Hoe kan ik het ooit met je goed maken?'vraag ik overdreven.

    jasmine

    'Dat snap ik ook wel, zonder surfplank kun je natuurlijk niet surfen, duh dat snap ik ook wel' zeg ik lachend en prik hem in zijn buik.

    Danny

    "O, leuk." Zeg ik glimlachend.
    Ik kijk wat naar de lucht. "Ian," Ik kijk weer naar hem.
    "Sorry, oké. Van gister en zo, mijn gedrag." Zeg ik, weer geen weet van hoe hard ik het zeg.
    Ik word daar gek van!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik kijk hem lachend aan. 'Waarom vraag je dat toch altijd aan mij? Dat moet je zelf verzinnen hoor, anders is het wel erg makkelijk. Wees orgineel,' grijns ik en steek mijn tong uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne