• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136064&page=last&message=66#3728822

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hoe laat is het nu in het verhaal?xD]

    Isabella

    Ik grijns en kijk Austin aan. Dan werp ik een blik op Danny die nog steeds rustig ligt te slapen. 'Gelijk warm hier,' lach ik en ik leg mijn hoofd onder Austin zijn hoofd. Ja, moe ben ik wel een beetje. 'Wat staat er morgen op de planning? Gaan we nog dingen doen met Alice haar moeder of mag je het zelf weten?' Ik kijk hem weer vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {2.00 ongeveeer?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ik weet het eigenlijk niet echt,maar ik denk gewoon zelf want de moeder van Alice moet ook gewoon allemaal dingen op de camping doen'zeg ik en denk dan even na. 'Als we niks gaan doen met de moeder van Alice kunnen we misschien zelf weer is een keer wat met ze alle gaan doen,gewoon naar het strand met ze alle of zo'zeg ik en sluit daarna kort mijn ogen. Ik was echt moe. 'Maar ik ben moe dus ik ga proberen te slapen'zeg ik en geef er even een kusje. Daarna sluit ik mijn ogen en probeer in slaap te komen.

    [Oke is goed xD ik wil Jayson iets buiten laten doen maar ik heb geen idee wat :P]

    Isabella

    Ik sluit mijn ogen en voel zijn warmte. Koud heb ik het al lang niet meer. Eerder warm nu. Ik kruip nog iets dichter tegen me aan en voel de vermoeidheid toe slaan. 'Welterusten,' mompel ik waarna ik in slaap val.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Oké hahaha. Nachtsurven ofzo? Of nacht zwemmen:) en zullen we daarna de nacht overslaan? Want dan slaapt iedereen zowat}

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 13:15 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Naah,laat dan maar slapen ik oe wel dat die gwn vroeg weggaat anders moeten jullie wachten met posten]

    {Maakt mij niet uit hoor. Ik moet toch nog te veel leren-__- maar doe maar wat je zelf wilt}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hmm,we slaan nu gwn nacht over dan doe ik wel dat hij zeven uur wakker wordt of zo xD of dat die nie heeft geslapen]

    ( oke zullen we dan doen dat het de volgende ochtend is)

    {Ja prima. Jayson moet als eerste wakker worden:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik had heel kort een beetje geslapen. I pakte mijn i-pod en zette de muziek uit. Ik zag dat het pas zeven uur was en keek even raar,zo vroeg? Dan ga ik hier wel even freerunnen. Ik zette me muziek opnieuw aan en stapte de tent uit. Skate dat ging ik hierna denk ik ook wel doen. Ik begon met rennen en zag voor me het douche gebouwtje. Ik sprong even tegen het muurtje op en draaide terwijl ik terug op de grond kwam. Daarna rende ik veder om het gebouwtje en zag een container staan. Ik rende een stukje achteruit en sprong daarna behendig op de container waarna ik gelijk door sprong op het gebouw. Op het gebouwtje ging ik even bij de rand zitten terwijl ik uitzicht had op het strand.

    Ian Silvas

    Slaperig knipperde ik met mijn ogen. Ik keek naast me. Jasmine lag tegen me aan. Ik glimlach. Ze had het vast koud gehad. Ik kijk naar het lege bed van Jayson en zucht. Hij zal wel douche zijn of iets. Met mijn vrije arm kijk ik op mijn mobiel. Half negen. Ik sluit mijn ogen weer. Was best vroeg voor de vakantie.

    {Is het erg dat ik overspring naar half negen?}

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 13:30 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nope,dan heeft die gwn lang gerent xD]