• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136064&page=last&message=66#3728822

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik word wakker omdat ik iets naast mij voel bewegen, ik open mijn ogen en zie ian liggen, ik kan me helemaal niet meer herinneren dat ik naast hem was gaan liggen. 'Hey goeiemorgen' zeg ik tegen hem waarna ik mijn slapa uit mijn ogen wrijf.

    {Oké :)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    'Jij ook goedemorgen,' glimlach ik. Ik kijk Jasmine weer aan. 'Lekker geslapen?' Ik kijk haar vragend aan. Het is best warm in de tent, maar ik blijf lekker liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik opende langzaam mijn ogen en zag Isabella dicht tegen me aanliggen. Ik glimlachte even en draaide me hoofd even waar Danny ook nog lag te slapen. Ik wrijf even in mijn ogen en blijf nog even rustig zo liggen.

    Jayson
    Ik pakte mijn i-pod er even bij en zag dat het alweer half negen was. Ik had wel erg lang hier gezeten, Ik had ook wel lang gerend. Ik stond op en maakte een aanloop en sprong met een salto van het gebouw af. Een truc waar ik lang op geoefend had en nu eindelijk kon. Ik veegde het zweet even van me hoofd en rende veder terwijl ik over sommige dingen sprong met wat trucs

    jasmine

    'Ja hoor heerlijk geslapen, maar pfoe wat is het hier nu warm in de tent, het zonnetje schijnt er al weer goed op' ik trek mijn joggingsbroek uit.

    Isabella

    Ik knipper met mijn ogen en kijk recht tegen de buik van Austin. Ik kijk op en glimlach naar hem. 'Goedemorgen,' mompel ik. Ik draai mijn rug en rek me uit. Ik ga rechtop zitten en kijk naar buiten. De zon schijnt alsof er gister avond niks gebeurd was. Ik laat me weer op het bed vallen en kijk Austin aan. Mijn gedachtes vliegen naar gister avond. Hoe heeft het kunnen gebeuren? Niet dat ik het erg vond. Dat zeker niet, maar hoe nu verder? Ik bedoel... Zijn we nog steeds vrienden of meer...? Ik kijk hem aan. Ik moest hem eerst maar is goed leren kennen. Al kende hij mij beter dan andere. Nou ja... Hij kende als enige mijn geheim.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    'Mooi. Het is zeker warm.' Ik zag vanuit mijn ooghoek dat ze haar joggingsbroek uitdeed. Ik keek expres de andere kant op en zocht naar mijn eigen kleren. 'Ik ga denk ik even douche.' Ik ging zitten en sleepte mijn koffer naar me toe. Vlug pakte ik mijn zwembroek en verliet de tent.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik keek even naar Isabella die wakker was geworden. 'Goedemorgen'zei ik terug en glimlach even. 'Lekker geslapen?'

    jasmine

    Ik was vergeten dat ik een string aan had, dus snel trok ik mijn hempje meer naar beneden als een jurkje, ik trok snel mijn uggs aan, en pakte mijn broek en liep naar buiten, wat zouden als die mensen er wel neit van denken, een meisje met 2 jongens in een tentje,ik grinnik even en loop dan naar mijn eigen tent.

    Isabella

    'Ja. Lekker geslapen,' glimlach ik. Ik ga recht op zitten en kijk naar Danny. Die ligt nog lekker te slapen. 'Jij?' Ik kijk Austin glimlachend aan. Buiten hoor ik stemmen. De camping komt weer tot leven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ja hoor'zeg ik en ga daarna even rechtop zitten. 'Deze tent is bloedheet,ik ga eruit'zeg ik terwijl ik de tent open rits.

    Isabella

    Ik kijk Austin na en zucht. Ik sta op en pak mijn mobiel. Vlug kijk ik om het hoekje om te kijken of ik iemand zie. Niet zoveel mensen te bekennen. Ik sprint naar mijn eigen tent en pak vlug een bikini. 'Ik ben douche,' zeg ik tegen Austin.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Oke'zeg ik tegen Isabella en kijk even in de tent naar een schift waar ik nummers inschrijf en mijn gitaar. Ik ga tegen een boom aanzitten terwijl ik wat akkoorden speel en tekst erbij verzin. Ik schrijf alles ondertussen op en kijk tevreden naar het eerste stukje. Ik begin het te spelen en het klinkt nog best goed,al zeg ik het zelf.

    jasmine

    In de tent schop ik mijn uggs uit en trek mijn hempje uit, snel trek ik een schone bh aan en een schone string en trek een spijkerbroekje en een gestreept hempje aan, ik zoek even in mijn schoenenkoffer naar mijn zilvere slippers en trek ze aan, daarna kam ik mijn haar en breng mijn make-up en lipgloss natuurlijk weer op.