• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136064&page=last&message=66#3728822

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Is goed'zeg ik en sla daarna gauw mijn schift dicht. 'Ja'mompel ik een beetje beschaamt. De enige die ik ooit mijn eigen nummers had laten horen was Alice. Ik was net bezig met een nummer voor Isabella,zij werd de enige die het ook mocht horen.

    [Fnx, ik laatr Dan wel wakker worden dan.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Waar is ieder?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    'Dat is super vet,' lach ik. 'Kleed je je dan eerst om of ga je gelijk mee?' Ik kijk naar Ian. Die zit alleen op een bankje. 'Dan vraag ik het de rest ondertussen even,' glimlach ik. Ik buk om Austin zijn schrift te pakken en geef het aan hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Austin en Isabella staan bij een één of andere boom op het veld. Jayson en Jasmine zijn in de tent en Ian zit opeen bankje}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Ja is goed'zeg ik tegen Jasmine. 'Maar ik ga eerst douchen'zeg ik en pak mijn handdoek en swimshort. 'Tot straks'mompel ik en loop naar de douches. Ik ga gauw onder de douche staan en de warmen stralen lopen over mijn lichaam. Na een tijdje stap ik weer onder de douche uit en droog me even af. Daarna trek ik mijn swimshort aan en loop met mijn spullen terug naar de tent. 'Wil je nu gaan? er zijn nu wel goeie golfen'zeg ik tegen Jasmine.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 15:06 ]

    [Danny komt wel naar Ian toe ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik pak mijn schift aan en loop naar de tent toe. Ik trek gewoon een zwembroek aan en stap de tent weer uit. 'Klaar'zeg ik tegen Isabella en ga ik het gras liggen terwijl ik acht tot ze iedereen gevraagd heeft wat ze willen.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 14:26 ]

    jasmine

    'Euhm, maar we gaan nu volgens mij eerst eten, en ik ben nu nog helemaal niet voorbereid om al te gaan' zeg ik lachend en ga naast ian op het bankje zitten.

    Isabella

    Vlug loop ik naar het bankje en kijk Ian en Jasmine aan.
    'Wat willen jullie eten?' Ik glimlach naar ze en kijk om me heen. 'Jongens, waar is Jayson heen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'oke is goed'zeg ik en ga in het gras zitten naast het bankje. Ik zie Isabella en ze vraagt waar ik ben. 'Hier!'roep ik lachend en steek mijn hand omhoog.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 14:29 ]

    Danny

    Ik word wakker van wat gerommel in de tent, ik hoorde het, nog wel dof maar minder als gisteravond.
    Ik zag nog net Austin de tent uit gaan, ik kwam overeind.
    Even kijk ik om me heen en begin em dan om te kleden. Aangekleed kom ik uit de tent. Dan kijk ik rond en zie ik Ian en Jasmine op een bankje zitten.
    "Hooi!" Roep ik naar ze, geen idee hoe hard ik het zeg. Dan zie ik Isabella, ik glimlach naar haar.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 14:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian Silvas

    Ik lach en kijk naar Jayson.
    'Doe mij maar een gewoon broodje. Bolletje of iets. Kijk maar, stokbrood is ook goed.' Ik glimlach naar haar. Er klinkt een harde hooi over het veld. Ik kijk langs Isabella heen en zie Danny staan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'IK wil een croissantje, heymaar jayson als jij zegt dat de golven nu echt veel beter zijn, dan kunnen we nu wel gaan, maar dan moet ik wel even mijn bikini aan trekken en mijn haren goed doen, want de beachboy moeten mij natuurlijk wel op mijn bests zien he' lach ik.

    Isabella

    Ik lach. 'Sorry Jayson. Oké, dat onthoud ik wel,' mompel ik. Ik kijk nu ook om. Danny schreeuwt een hooi over het veld. Ik grijns en richt me weer op Jayson en Jasmine. 'Wat wil jij Jayson?En Jasmine waar moet ik dan jouw broodje neerleggen?'

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 14:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne